آیفون تصویری از دیگر دستگاه هایی است که ناشی از پیشرفت تکنولوژی و در جهت افزایش سطح امنیت ساختمان های مختلف ساخت و به بازار جهانی عرضه شده است. دستگاه آیفون تصویری نسل جدید دستگاه آیفون صوتی است که علاوه بر قابلیت پخش صدا، تصاویر فرد مقابل درب را به کاربر نشان می دهد. با ورود این دستگاه به بازار به میزان قابل توجهی تردد افراد ناشناس به داخل ساختمان کاهش یافته است چون افراد پس از مشاهدۀ تصویر در مقابل ورودی، اجازۀ ورود به فرد داده می شود.

به این ترتیب محبوبیت این دستگاه موجب رونق خرید آیفون تصویری در بازار جهانی شد.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر نیز یکی از برترین مجموعه های با تجربه در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات و دستگاه های مرتبط با ساختمان در تهران می باشد که امکان خرید انواع آیفون تصویری را با قیمت ارزان برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

خرید آیفون تصویری دیجیتالی

مدل های متنوعی از آیفون تصویری دیجیتالی در سطح بازار موجود می باشد. بنابراین افراد بیش از خرید این آیفون باید قابلیت های دستگاه را مورد بررسی قرار دهد و سپس اقدام به خرید مناسب ترین نوع آیفون متناسب با تعداد واحد ساختمانی بگیرد. در ابتدا آیفون های تصویری سیاه و سفید تولید و عرضه شد ولی هر چه پیشرفت تکنولوژی توسعه پیدا می کرد، سطح قابلیت های آیفون تصویری نیز ارتقاء یافته و بدین وسیله شاهد فروش آیفون تصویری رنگی در سطح بازار شدیم.

به این ترتیب انتخاب آیفون تصویری مناسب راحت نمی باشد و نیاز به بررسی و تفحس بیشتری دارد. پنل صفحه کلید ورودی، منبع تغذیه، قفل درب بازکن، دوربین، برد اصلی آیفون، گوشی همراه و صفحه نمایشگر بخشی از اجزای اصلی آیفون تصویری دیجیتالی محسوب می شوند که متناسب با مدل های مختلف، می توانند متفاوت باشند.

از مهمترین مزایای نسل جدید آیفون می توان به برقراری ارتباط با واحد نگهبانی و دیگر واحدهای داخلی اشاره نمود که با گرفتن یک شماره برای هر یک از ساکنین ساختمان فراهم می باشد.

خرید آیفون تصویری ایرانی و خارجی

با افزایش محبوبیت کاربرد آیفون تصویری، در حال حاضر انواع آیفون تصویری با برند ایرانی در کنار برندهای خارجی طراحی و به بازار عرضه می شوند. نکتۀ مهمی که در رابطه با برندهای داخلی آیفون تصویری می توان اشاره نمود، برابری آنها با برندهای مشابه خارجی می باشد و این مسئله موجب ترغیب مشتریان امروزی شده است.

آیفون تصویری کوماکس، آیفون تصویری سوزوکی محصول ژاپن، آیفون تصویری تکنما ساخت ایران، آیفون تصویری سیماران محصول کشور ایران، آیفون تصویری تابا ساخت ایران، آیفون تصویری ویدکس ساخت ایتالیا و ... برخی از انواع برند آیفون تصویری ایرانی و خارجی است که شامل تنوع مدل با مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشند که هر کدام از آنها در جایگاه خود از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.برای اطلاع از فروش دوربین مداربسته به سایت مراجعه کنید. 

قیمت آیفون تصویری

تنوع آیفون دیجیتالی بسیار است که قیمت آیفون تصویری را تحت تأثیر قرار داده است. انواع آیفون تصویری برتر با تکنولوژی پیشرفته تولید و به بازار داخلی عرضه می شوند که دارای گواهینامه و استانداردهای جهانی می باشند. لذا افراد مختلف بر اساس خواسته های خود از این دستگاه می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا این دستگاه را خریداری و در محل نصب نمایند. خرید آیفون تصویری دیجیتالی به عنوان دستگاه های دیجیتالی پیشرفته ساخته و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله افراد بتوانند آسودگی خیال را برای خود و ساکنین ساختمان به ارمغان آورند.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر چندین سال است که در عرصۀ فروش تجهیزات ساختمانی از جمله دستگاه های دیجیتالی مدرن و پیشرفته چون انواع آیفون تصویری داخلی و خارجی در سراسر کشور فعالیت می کند.

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 907
نمایش همه
علاقه مندی ها ()