قیمت اجرای طراحی نما

قیمت اجرای طراحی نما از مهمترین مقولاتی است که در همان ابتدای پروژه باید به صورت توافقی و تقریبی مبلغ آن تعیین شود، تا مهندسین و معماران به سادگی بتوانند در مورد نوع و سبک طراحی و متریال مصرفی در هرکدام از آن ها تصمیم گیری کنند، و متناسب با بودجه مشتریان خود مراحل  طراحی نما   را پیش ببرند. با توجه به وسعت پروژه و ارتفاع آن، نوع و میزان متریال مصرفی، روش های نصب و اجرا، مدت زمان انجام کار، تعداد تیم پروژه و بسیاری موارد دیگر قیمت طراحی نما ساختمان محاسبه می شود، البته نباید هنر طراحان ساختمانی را در این زمینه نادیده گرفت.

روش های معماری و طراحی نما

زیبایی یکی از مهمترین معیارها در ساختمان سازی است، و می توان توسعه و پیشرفت این صنعت را مدیون خلاقیت و نوآوری مهندسین و معماران ساختمانی دانست. البته این زیبایی تمامی ابعاد ساختمان از طراحی نما گرفته تا محوطه سازی و دکوراسیون داخلی را در       برمی گیرد، و معرف کار یک تیم مهندسی مجرب و حرفه ای می باشد. روش های معماری و طراحی نما در پروژه های مختلف و برحسب ماهیت و کاربری ساختمان ها بسیار متفاوت می باشد، و می توان بیشترین تاثیری که می گذارند را در سبک طراحی و نوع متریال مصرفی آن ها مشاهده کرد، بطوریکه امروزه انواع طراحی نما کامپوزیتی، طراحی نما آجری، طراحی نما شیشه ای و سنگی را به وفور در کالبد و نمای بیرونی ساختمان های مختلف می توان مشاهده کرد. در کنار متریال مصرفی انواع سبک های طراحی نیز جایگاه بسیار ویژه ای دارند و معمولا معماران و طراحان نمای ساختمان در تلاش هستند تا بین پوسته و نمای خارجی با نمای داخلی آن توازن را برقرار سازند، از پرکاربرد ترین سبک های نما ساختمان می توان به طراحی نما رومی، طراحی نما کلاسیک، طراحی نما مدرن، طراحی نما چوبی یا روستیک، اسلامی، سنتی و غیره اشاره کرد، که در پروژه های مختلف ساختمانی با طراحی های متنوع و منحصر به فرد پیاده سازی می شوند.

اصول کلی در طراحی نما

از مهمترین اصول کلی در طراحی نما ساختمان می توان به اخذ مجوزهای لازم از شهرداری اشاره کرد، زیرا همان طور که بارها هم به آن اشاره شد، طراحی نما ساختمان بیشترین تاثیر را در بافت شهری و روستایی دارد و باید قواعد مشخص شده در آن ها به خوبی رعایت شود تا هماهنگی محیط را بتوان حفظ نمود. مصالح، فرم رنگ، نورپردازی، خوانایی نما، سازگاری نما با اقلیم، ملحقات ساختمان، پیش آمدگی ها و بازشوهای نما، روف گاردن و غیره را می توان در شمار دیگر موارد و نکات مهم در طراحی و پیاده سازی طراحی نمای ساختمان دانست، که با استفاده از روش های مختلفی نظیر اجرای طراحی نما با ملات سیمانی، اجرای نمای خشک و اجرای نما با استفاده از چسب پیاده سازی می شوند. برای اجرای طراحی نمای ساختمان اسپایدر  به سایت مراجعه کنید.

 اجرای طراحی نما با ارزان ترین قیمت

مجموعه معماری و دکوراسیون هیرادانا یکی از موفق ترین مراکز مهندسی و اجرای طراحی نما با ارزان ترین قیمت در تهران و شهرستان ها می باشد، که در تمامی زمینه های معماری و دکوراسیون از قبیل طراحی داخلی، طراحی کابینت، دکوراسیون داخلی، نظارت و اجرا، بازسازی منزل، محوطه سازی، روف گاردن و غیره حرف اول را می زند، و در طول سابقه 10 ساله خود در این عرصه توانسته با اجرای بهترین پروژه های معماری و طراحی، اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید. نمونه کارهای این مرکز معتبر و خوشنام را می توان در وب سایت اینترنتی هیرادانا مشاهده کرد و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و یا تماس با کارشناسان مجرب این مجموعه برای مشاوره اقدام نمود، و در نهایت با خیالی آسوده پروژه های طراحی نمای ساختمان خود را به این گروه معماری سپرد.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()