آیفون تصویری امرزوه پیشرفت های بسیاری داشته و با استفاده از آیفون تصویری های جدید می توان علاوه بر باز کردن درب ، قابلیت های دیگری را هم مشاهده کرد.

مانیتور های آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری تکنما دارای مانیتور هایی هستند که در سایز های مختلفی بوده که هر فردی با توجه به سلیقه ی خود ، سایز آیفون های تصویری را انتخاب می کند. از لحاظ قیمتی ، هر چه ابعاد مانیتور بزرگ تر باشد ، قیمت آن بالاتر می رود. در واقع کیفیت تصویر در مانیتور ها در انواع سایز های بزرگ و کوچک یکی بوده و در مانیتور های کوچک فقط ابعاد کوچک تر می شود و کیفیت ثابت است. امروزه انواع مانیتور های تاچ روی کار آمده اند که از دکمه در آن ها استفاده نشده است و به صورت بسیار آسان می توان از آن استفاده نمود. انواع آیفون تصویری تکنما  هر یک دارای قیمت های مختلفی می باشند و امروزه بسیاری از افراد از این آیفون ها استفاده می کند.

حافظه ی داخلی آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری های جدید تکنما دارای حافظه های داخلی می باشند که برای ذخیره ی فیلم و یا تصویر به کار می روند و در زمان هایی که شما در ساختمان نمی باشید می توانید تصاویر مراجعه کنندگانتان را داشته باشید.

ارتباط داخلی در آیفون تصویری تکنما

در ساختمان های بزرگ و یا اداری که تعداد واحد ها بسیار زیاد است می توان از قابلیت ارتباط داخلی آیفون تصویری تکنما استفاده کرد و با استفاده از این قابلیت می توان ارتباط بین واحد های مختلف را ایجاد نمود. با استفاده از این ارتباط ، واحد ها می توانند به صوت صورتی با هم ارتباط برقرار نمایند و در زمان های ضروری این قابلیت، مزیت بزرگی می باشد. همچنین واحد ها می توانند با واحد نگهبانی نیز در ارتباط باشند. شرکت آکام سازه این افتخار را دارد که تا به حال توانسته رضایت تمامی مشتریانش را کسب نماید.

ارتباط آیفون تصویری تکنما با تلفن همراه

انواع آیفون تصویری تکنما جدید دارای امکاناتی هستند که توانسته این وسیله را کاربردی تر نماید. یکی از این قابلیت ها امکان اتصال آیفون تصویری به گوشی همراه است. بدین ترتیب با استفاده از این قابلیت ، زمانی که فردی به ساختمان مورد نظر مراجعه می کند و زنگ آیفون را می زند ، زنگ به تلفن شما منتقی شده و شما متوجه حضور وی می شوید و اقدام به باز نمودن درب می نمایید.

باز و یا بسته کردن درب پارکینگ با استفاده از آیفون تصویری تکنما

با استفاده از آیفون تصویری در انواع خاصی می توان درب پارکینگ را باز و بسته کرد که یکی از کاربردی ترین امکاناتی است که در آیفون های امروزی دیده می شود. با استفاده از این روش می توان به راحتی درب را باز و بسته نمود و نیاز به ریموت را از بین می برد.برای اطلاع از فروش آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید.

آیفون تصویری وایرلس

این نوع از آیفون تصویری ها نسل جدیدی از آیفون ها هستند که دارای قابلیت ویژه ای می باشند. با استفاده از این آیفون ها شما می توانید از هر مکانی در ساختمان درب را باز کنید ، بنابراین شما می توانید آیفون را به همراه خود داشته باشید و در زمان استفاده به راحتی از آن استفاده نمایید.

آیفون تصویری تکنما با قابلیت هندزفری

آیفون تصویری تکنما با قابلیت هندزفری نیازی به داشتن گوشی ندارند و با استفاده از قابلیت هندزفری می توان بدون استفاده از گوشی به راحتی ارتباط صوتی برقرار کرد. بدین ترتیب کارایی آسانی را برای ما خواهد داشت. امروزه این نوع از آیفون های تصویری دارای طرفداران بسیاری می باشد. شرکت آکام سازه از فروشندگان معتبر در بخش فروش آیفون تصویری تکنما می باشد که انواع آیفون تصویری های بسیار باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسب به شما عرضه می دارد.

شرکت آکام سازه

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()