دکوراسیون داخلی ساختمان از جمله اموری است که به هنر، خلاقیت و دقت بسیار زیادی نیاز دارد، و بسته به نوع محیط و کاربری آن به دو دسته کلی دکوراسیون اداری و دکوراسیون منزل تقسیم می شود. نظم و هماهنگی بین المان های مختلف طراحی، پیروی از یک الگوی مشخص، بهینه سازی فضا، استفاده از رنگ های هماهنگ و مکمل و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار اهداف دکوراسیون داخلی قرار داد، که با اجرای موفق آن ها می توان فضای داخلی ساختمان ها را به بهترین روش ممکن طراحی نمود. قیمت اجرای دکوراسیون داخلی با توجه به نوع فضا، سبک طراحی، متریال مصرفی، مدت زمان اجرای کار و نوع خدمات دریافتی محاسبه و تعیین می شود، به عنوان مثال  دکوراسیون داخلی کلاسیک از جمله هزینه برترین روش های طراحی می باشد، که در آن اغلب از متریال چوبی و گران بها استفا می شود که در نتیجه قیمت دکوراسیون داخلی نیز در آن افزایش میابد. یک دکوراتور حرفه ای و متخصص در این امور با مدیریت هزینه ها و استفاده از انواع منابع در اختیار تلاش می کند هزینه های دکوراسیون داخلی را به حداقل ممکن کاهش دهند و در عین حال یک خروجی بسیار ایده آل و تحسین برانگیز را به مشتریان ارائه دهد.

اصول دکوراسیون داخلی

دکوراتورها معمولا علاقه چندانی به فعالیت های سازه ای و ساختاری ندارند، این افراد ارتباط بسیار نزدیکی با سازندگان مبلمان، مجسمه سازها، پرده دوز ها و دیگر هنرمندان مرتبط با حرفه ی خود دارند و با طراحی اشیاء و تجهیزات خود می توانند بهترین و ایده آل ترین طراحی ممکن را به نمایش بگذارند. از مهمترین اصول دکوراسیون داخلی می توان به انتخاب درست رنگ ها، توجه به منابع نور طبیعی و محل قرارگیری نورهای مصنوعی، رشته ای، شاخه ای، محل قرار گیری شومینه، انتخاب دیوارپوش و کفپوش های مناسب، گل های آپارتمانی و نوع مبلمان و اشیاء ضروری و تزئینی ساختمان اشاره کرد.

سبک های دکوراسیون داخلی

هماهنگی و نظم بین اشیاء و دیگر المان های طراحی از قبیل گل های آپارتمانی، روش های نورپردازی، روکش های دیواری و کفپوش ها از جمله قواعد و اصولی هستند که توسط سبک های دکوراسیون داخلی به آن پرداخته می شود، و نظم و چیدمان آن ها را با استفاده از تکنیک هایی که در این بخش ها مطرح می شوند، برقرار می کنند. البته صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی همواره در شمار پویاترین خدمات اجرایی است که طراحان و دکوراتورها در تلاش هستند تا با استفاده از جدبیدترین متدهای طراحی و استفاده از ذوق و خلاقیت خود در معماری و طراحی ساختمان، ضمن برقراری نظم ساختاری و جذابیت محیط، از فضای ساختمان به بهترین شکل ممکن استفاده شود. انتخاب یک سبک هنری بسیار جذاب و حرفه ای، که در گوشه و کنار آن می توان خلاقیت و خوش فکری دکوراتورها را مشاهده کرد، قطعا کار یک تیم بسیار معتبر و مجرب می باشد به همین دلیل است که انتخاب شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تا حدود بسیار زیادی خروجی این پروژه وابسته به این مسئله می باشد. از جمله پرکاربردترین سبک های طراحی در کشور ما می توان به انواع سبک های فرانسوی، اسکاندیناوی، سنتی، کلاسیک، مدرن، مینیمال، روستیک و دکوراسیون داخلی منزل ایرانی اشاره کرد، که بیشترین طرفداران را به خود اختصاص داده اند.برای اجرای طراحی دکوراسیون اداری با ما تماس بگیرید.

اجرای دکوراسیون داخلی ارزان قیمت

گروه معماری وطراحی هیرادانا ازجمله موفق ترین و خوشنام ترین شرکت های فعال در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی ارزان قیمت در تهران می باشد، که با استفاده از نیروی متخصص و مجرب در این امور توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید. این مجموعه معماری تمامی پروژه های خود را مطابق با سلیقه و انتظارات مشتریان طراحی و اجرا می کند و از این جهت اعتبار بسیار بالایی در میان انواع شرکت های معماری دارد. متقاضیان استفاده از انواع خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی با مراجعه به سایت اینترنتی هیرادانا می توانند نمونه کارها و سوابق این مجموعه با خیالی آسوده پروژه های خود را به آن بسپارند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 849
نمایش همه
علاقه مندی ها ()