بازسازی ساختمان از پرمخاطب ترین پروژه های اجرایی در شرکت های معماری و طراحی داخلی ساختمان می باشد که در  زمان حال و با پیشرفت و توسعه ساختمان سازی به اوج خود رسیده است و ساکنین بافت های قدیمی و کلنگی با استفاده از خدمات بازسازی ساختمان می توانند محل زندگی خود را به شکلی بسیار مدرن و تحسین برانگیز طراحی و مقاوم سازی نمایند. قیمت بازسازی ساختمان از مهمترین چالش هایی است که ذهن مشتریان را دگیر می کند و باید در ابتدای کار و پس از بازدید اولیه از محل به صورت تقریبی برآورد شود و به مشتریان اعلام گردد، تا در روند اجرایی پروژه با مشکلاتی از قبیل کمبود نقدینگی مواجه نشد. هزینه های بازسازی ساختمان با توجه به فاکتورهایی از قبیل هزینه مصالح مصرفی، هزینه های حمل نخاله و زباله های ساختمانی، تعداد نیروی انسانی و نوع خدمات دریافتی محاسبه و تعیین می شود.

اهداف باز سازی ساختمان

اهداف بازسازی ساختمان درواقع همان انتظارات و نیازهایی است که مشتریان پس از بازسازی از آن انتظار دارند، در این مرحله که معمولا پس از مشخص کردن بودجه پروژه بررسی می شود، متقاضیان در نشت اولیه ای که با تیم معماری و طراحی ساختمان دارند، خواسته های خود را مطرح کرده، و مشاوره های لازم را در خصوص چگونگی اجرای آن ها از تیم پروژه دریافت می کنند، و سپس تیم معماری و مهندسی با توجه به امکان سنجی اولیه ای که از ساختمان به دست آورده است، کار طراحی و بازسازی را آغاز می کنند. در تمامی بافت های فرسوده و ساختمان های کلنگی معمولا اهداف بازسازی ساختمان چند منظوره می باشد، و تمامی مراحل تخریب، طراحی نما، ساخت و ساز، طراحی داخلی، بهینه سازی فضا، نازک کاری و غیره را شامل می شود، و اجرای آن نیز نسبت به انواع پروژه های بازسازی ساختمان با هدف طراحی داخلی پذیرایی، آشپزخانه و غیره متفاوت می باشد.

انواع سبک های بازسازی ساختمان

انتخاب انواع سبک های بازسازی ساختمان را می توان در شمار سومین مرحله پس از تعیین بودجه و مشخص کردن اهداف و انتظارات پروژه قرار داد، که انتخاب صحیح آن ها بسته به امکان سنجی اولیه ای که کارشناسان و معماران از فضای پروژه و کاربری آن به دست آورده اند، میسر می شود. شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی نیز پس از مشخص کردن پلان اجرایی خود و کسب مجوز های قانونی از شهرداری وارد فاز تخریب یا اجرای پروژه می شوند که البته این مرحله در ساختمان های کلنگی و فرسوده اجرا می شود و در دیگر ساختمان ها بیشتر مقاوم سازی و بازسازی بافت های فرسوده با هدف طراحی داخلی و بهینه سازی فضا صورت می گیرد. از انواع سبک های بازسازی ساختمان که در پروژه های مختلف مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد می توان به سبک های کلاسیک، مدرن، مینیمال، سنتی، ماوریک و اسکاندیناوی اشاره کرد که هر کدام از آن ها شرایط و قواعد خاص خود را برای پیاده سازی دارا هستند، البته این نوع سبک ها اغلب برای طراحی نمای خارجی و داخلی ساختمان صورت می گیرد.برای اطلاع از انجام بازسازی ساختمان مغازه به سایت مراجعه کنید.

بازسازی ساختمان با مناسب ترین قیمت

گروه معماری و طراحی داخلی هیرادانا از مجرب ترین و محبوب ترین شرکت های فعال در زمینه اجرای خدمات بازسازی ساختمان با مناسب ترین قیمت است، که با تکیه بر نیروی متخصص و حرفه ای در این امور و اجرای انواع پروژه های موفق معماری در زمینه های طراحی نما، دکوراسیون و طراحی داخلی، محوطه سازی، روف گاردن، طراحی ویلا و غیره توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید و در شمار مطرح ترین و موفق ترین شرکت های معماری در تهران قرار بگیرد. متقاضیان استفاده از انواع خدمات بازسازی ساختمان و معماری در قالب های مختلف با مراجعه به سایت هیرادانا می توانند از مراحل اجرای کارهای ساختمانی خود اطلاعات کافی را کسب نماید و در صورت تمایل پروژه های خود را به این مرکز بسپارند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 843
نمایش همه
علاقه مندی ها ()