عمده فعالیت های شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی را فعالیت ها و خدماتی از قبیل بازسازی ساختمان و مقاوم سازی و استحکام بنای سازه های قدیمی تشکیل می دهد. این نوع فعالیت ها با توجه به تراکم بسیار بالای جمعیت و همچنین هزینه های سنگین تعویض ساختمان با بناهای نوساز ، بازسازی ساختمان یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای تغییر فضای داخلی و خارجی ساختمان با  سبک و سیاق و متدهای روز دنیا می باشد، که متقاضیان را با کمترین هزینه ممکن به اهداف خود می رساند. اصول کلی بازسازی ساختمان شامل مراحلی نظیر تخریب، بازسازی، طراحی داخلی، نازک کاری و ساخت و ساز می شود، که باید به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط شرکت های مجرب و متخصص در این امور صورت بگیرد، البته ناگفته نماند که دریافت مجوزهای لازم از شهرداری نیز در شمار وظایف اصلی این شرکت ها می باشد. برآورد هزینه های  بازسازی ساختمان اولین فاز طراحی است در این مرحله معماران با کارشناسی محل و ارزیابی انتظارات مشتریان و اهداف پروژه بر اساس پارامتر های نظیر  هزینه خرید مصالح، هزینه های حمل زباله، تعداد نیروی انسانی، هزینه زیرساخت ها و تعمیرات به همراه طراحی و دکوراسیون داخلی محاسبه و به صورت تقریبی به مشتریان اعلام می گردد، تا تصمیم خود را در خصوص اجرای پروژه  بازسازی ساختمان بگیرند، اما همواره قیمت بازسازی ساختمان نسبت به انتخاب و خرید آپارتمان های نوساز  بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

اهداف بازسازی ساختمان

اهداف بازسازی ساختمان باید در همان ابتدا و توسط مشتریان برای تیم معماری و طراحی داخلی ساختمان به خوبی تشریح شود، تا پس از کارشناسی اولیه از محل بتوان به سادگی با توجه به امکان سنجی اولیه ای که صورت گرفته است، پلان های پیشنهادی برتر را ارائه داد، که البته در این مرحله مشخص کردن بودجه پروژه نیز تاثیر ر زیادی در روند طراحی و انتخاب سبک بازسازی ساختمان دارد. اهداف بازسازی ساختمان در بناهای قدیمی و فرسوده معمولا مقاوم سازی، تغییر نمای خارجی و داخلی، بهینه سازی فضا، نقشه کشی برق و تاسیسات ساختمان و غیره می شود و معمولا هزینه بر تر از بازسازی های جزئی با هدف طراحی داخلی ساختمان می باشد.

سبک های بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان شامل زیبا سازی و مقاوم سازی تمامی قسمت های داخلی، تاسیساتی و نمای خارجی می باشد، که باید طبق یک الگوی مشخص انجام شود که هماهنگی کامل را بین بخش های بیرونی و خارجی ساختمان برقرار کرد، که به این اصول مشخص در اصطلاح سبک های بازسازی ساختمان می گویند. از جمله سبک های پرطرفدار در زمینه بازسازی داخلی و خارجی ساختمان های قدیمی می توان به سبک های کلاسیک، مدرن، مینیمال، سنتی، فرانسوی، اسکاندیناوی، روستیک و غیره اشاره کرد که اصول پیاده سازی و متریال مصرفی در هر کدام از آن ها بسیار متفاوت است و این تفاوت ها زمینه ساز اختلاف قیمت بازسازی ساختمان در پروژه های مختلف شده است. اما در این میان سبک هایی نیز در زمینه حفاظتی و مقاوم سازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و روش اجرای بازسازی را با توجه به اهداف پروژه برای معماران و طراحان داخلی مشخص می کنند، که برای مثال می توان به انواع سبک های علمی، هنری، حفاظتی، استحکامی، سبک تکیملی و غیره اشاره کرد، که با متدها و اهداف بسیار مختلفی به مرحله پیاده سازی می رسند.برای اطلاع از انجام بازسازی ساختمان کلاسیک به سایت مراجعه کنید. 

بازسازی ساختمان با ارزان ترین قیمت

بازسازی ساختمان با ارزان ترین قیمت از پرمخاطب ترین خدماتی است که در مجموعه معماری و طراحی داخلی هیرادانا مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا در زمینه مقاوم سازی و طراحی داخلی ساختمان انجام می شود، این مرکز معتبر با سالها فعالیت درخشان در این زمینه توانسته رضایت حداکثری مشتریان را کسب نماید. متقاضیان استفاده از خدمات بازسازی ساختمان در سبک ها و طراحی روز دنیا با مراجعه به سایت هیرادانا می توانند در این رابطه اطلاعات کافی را کسب نمایند و پس از مشاهده رزومه موفق این شرکت با خیالی آسوده پروژه های خود را به آن بسپارند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 841
نمایش همه
علاقه مندی ها ()