کپسول آتش نشانی از جمله تجهیزات ایمنی است که به منظور خاموش کردن آتش در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. طراحی کپسول آتش نشانی به شکل استوانه ای است که قسمت بالایی آن دارای دستگیرۀ مهار کننده می باشد که امکان روان سازی محتویات داخل کپسول آتش نشانی را میسر می سازد. چند سال اخیر تجهیز نمودن کلیۀ ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و درمانی و غیره یک الزام است و عدم خرید  کپسول آتش نشانی و تجهیز نمودن مجموعه های مختلف می تواند تخلف محسوب شود. اگر قصد خرید انواع کپسول آتش نشانی استاندارد را دارید، می توانید به مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید.

فروش انواع کپسول آتش نشانی استاندارد

در حال حاضر خرید و فروش کپسول آتش نشانی به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته می شود چون یکی از تجهیزات ایمنی است که مجموعه های مختلف برای مهار کردن آتش از آن استفاده می نمایند. همانطور که می دانید محتویات داخل مخازن کپسول آتش نشانی از مواد مختلف پر می شود که بتواند عملکرد درست، هنگام وقوع حوادث آتش سوزی داشته باشد.

به عنوان مثال برای خاموش کردن مواد اشتعال زا روغنی، بنزینی، گازوئیل، گاز، مواد شیمیایی و اسیدی و غیره هر کدام از مواد مهارکنندۀ خاصی برای خاموش کردن آتش ناشی از وقوع حادثه استفاده می شود. بنابراین هنگام خرید و شارژ کپسول آتش نشانی باید به تمام این نکات توجه داشته باشید که در صورت نیاز کارایی لازم را داشته باشد. از این رو کپسول آتش نشانی آب و گاز، پودر و گاز، کپسول آتش نشانی CO2، کپسول آتش نشانی هالوژن، کپسول آتش نشانی بیوورسال و ... متناسب با مواد اشتعال زای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

خرید کپسول آتش نشانی در تهران

اگر قصد خرید کپسول آتش نشانی در تهران را دارید، می توانید به مراکز معتبر عرضه کنندۀ کپسول های آتش نشانی مراجعه نمائید و پس از بررسی دقیق می توانید انواع کپسول آتش نشانی استاندارد را با قیمت ارزان خریداری نمائید. توجه داشته باشید که کپسول آتش نشانی دور انداختنی نمی باشد و افراد هنگام منقضی تاریخ اعتبار محتویات داخل کپسول، باید شارژ کپسول آتش نشانی صورت گیرد. همچنین هنگام اتمام محتویات داخل کپسول، باید مجدداً شارژ کپسول صورت گیرد. لذا برای شارژ کپسول آتش نشان باید از متریال استاندارد استفاده گردد که کارایی مفید داشته باشد و بدین وسیله افراد هنگام خرید و استفاده از کپسول های آتش نشانی، باید برچسب روی کپسول را به دقت مطالعه نمائید.

به این ترتیب انواع کپسول آتش نشانی متناسب با محیط های مختلف تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. لذا متقاضیان خرید کپسول آتش نشانی پس از بررسی نوع مواد اشتعال زای پیرامون خود، باید مناسب ترین نوع کپسول آتش نشانی را با ظرفیت های مختلف خریداری نمایند. قطعاً مشاهده کرده اید که برخی از حوادث آتش سوزی که گسترش یافته اند، به دلیل عدم وجود کپسول آتش نشانی در محل بوده است و بدین وسیله قادر به مهار کردن آتش سوزی نبوده اند و موجب سرایت آتش به قسمت های مختلف شده است. از این رو لازم است که عموم افراد نحوۀ استفاده کردن از کپسول های آتش نشانی را آموزش دیده باشند و در صورت بروز آتش سوزی بتوانند با سرعت عمل بالایی عملیات مهار آتش را با استفاده از کپسول های آتش نشانی انجام دهند.برای خرید کپسول آتش نشانی هالوژن به سایت مراجعه کنید. 

از این رو خرید و فروش کپسول آتش نشانی در تهران به منظور تجهیز نمودن کلیۀ امکان شهر تهران به کپسول های آتش نشانی است.

از این رو اگر در مناطق تهران و کرج سکونت دارید، می توانید به مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید و متناسب با نیاز مجموعه، خرید بهترین کپسول آتش نشانی استاندارد را داشته باشید.

 

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 938
نمایش همه
علاقه مندی ها ()