شارژ کپسول آتش نشانی یک نیاز محسوب می شود چون به عنوان یکی از وسایل مهارکنندۀ آتش است که در جهان مورد استفاده قرار گرفته می شود. شکل ظاهری کپسول آتش نشانی به صورت استوانه است که قسمت بالای آن مجهز به دستگیره و شیلنگ پاشندۀ کف و محتوای داخل کپسول می باشد. کپسول های آتش نشانی دارای محتویات متفاوتی است که متناسب با نوع مواد اشتعال زا ساخته می شود. البته طول عمر محتویات مخزن کپسول آتش نشانی به مدت 2 سال است که ارتباط مستقیم با نوع محتویات کپسول آتش نشانی دارد. بنابراین نیاز است که پس از منقضی تاریخ اعتبار، عملیات شارژ کپسول آتش نشانی صورت گیرد. در حال حاضر مراکز معتبر اجرای شارژ کپسول آتش نشانی در تهران راه اندازی شده است و با قیمت مناسب در مدت زمان کوتاهی مخزن کپسول شارژ گردد.

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران نیز به عنوان یکی از کارگاه های مجهز به دستگاه های پیشرفته، قابلیت شارژ انواع کپسول آتش نشانی را تنها در 15 دقیقه دارد و امکان بازدید از تمام فرآیند شارژ کپسول آتش نشانی توسط مشتری فراهم می باشد.

شارژ کپسول آتش نشانی در تهران

همانطور که گفته شد، امکان شارژ کپسول آتش نشانی در تهران و کرج برای ساکنین این مناطق و سایر شهرستان ها فراهم می باشد. با توجه به اهمیت بالای استفاده از کپسول های آتش نشانی و اینکه حادثه خبر نمی کند و باید افراد همواره آمادۀ مقابله با حوادث غیر مترقبه باشند. بنابراین اجرای شارژ کپسول آتش نشانی نیز به همین منظور در دسترس و اختیار متقاضیان و هموطنان قرار گرفته می شود.

طراحی کپسول های آتش نشانی به نحوی است که امکان شارژ کپسول برای افراد فراهم می باشد و کپسول پس از اتمام هر دفعه و یا منقضی شدن، دور انداخته نمی شود. چرا که اجرای شارژ کپسول آتش نشانی بسیار مقرون به صرفه و با قیمت ارزان صورت می گیرد.

در حال حاضر انواع کپسول آتش نشانی با محتویات مختلف تولید و به بازار عرضه می شود که قابلیت خاموش کردن انواع مواد اشتعال زا را داشته باشند. کپسول آتش نشانی آب و گاز، پودر و گاز، CO2، هالوژن و بیوورسال تعدادی از انواع کپسول آتش نشانی هستند که برای موقعیت های مختلف و خاموش کردن مواد اشتعال زای متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شود.   برای خرید کپسول آتش نشانی به سایت مراجعه کنید. 

بنابراین متناسب با نوع مواد محتویات داخل کپسول، عملیات شارژ کپسول آتش نشانی تنها در 15 دقیقه توسط دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. امروزه اکثر مراکز مسکونی، اداری، تجاری، درمانی، وسایل نقلیۀ عمومی و شخصی به نحوی باید مجهز به کپسول های آتش نشانی باشند که در صورت نیاز بتوانند از مزایای کپسول های آتش نشانی در جهت مهار و یا خاموش کردن آتش استفاده نمایند. از این رو نحوۀ صحیح شارژ کردن کپسول های آتش نشانی بسیار حائز اهمیت است و باید مطابق با استانداردهای در نظر گرفته صورت گیرد چون تأثیر مستقیم بر روی نحوۀ خاموش کردن شعله های آتش دارد و پس از منقضی شدن و یا اتمام مواد داخل مخزن کپسول، باید هر چه سریعتر نسبت به شارژ کپسول های آتش نشانی اقدام نمائید، پیش از اینکه با خطر و حوادث آتش سوزی مواجه شوید. به این ترتیب عملیات شارژ کپسول آتش نشانی منطبق بر رعایت نکات ایمنی صورت می گیرد و افرادی متخصص با در اختیار داشتن دستگاه های پیشرفته و مدرن اقدام به ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی با مواد اولیۀ مختلف می نمایند.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران چندین سال است که در زمینۀ خدمات ایمنی آتش نشانی فعالیت می کند و بدین وسیله بهترین شرایط شارژ کپسول آتش نشانی فوری در مدت زمان کوتاه را با قیمت ارزان به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 947
نمایش همه
علاقه مندی ها ()