حریق از حوادثی است که موجب خسارات بسیار جانی و مالی می شود. در برخی از موارد، حریق قابل پیش بینی بوده و می توان مانع بروز آن شد و در مواردی که حریق اتفاق افتاده می توان از گسترش آن جلوگیری کرد ، در هر صورت این حادثه ممکن است ناخودآگاه رخ دهد و نحوه ی برخورد ما با آن بسیار مهم است. کپسول های آتش نشانی به منظور از بین بردن آتش ساخته شده اند که هر یک دارای مخزنی است که شمل مواد مختلف برای اطفاء حریق می باشد. شارژ کپسول باید در زمان های مشخص شدده انجام گیرد و همیشه آماده باشد تا در زمان اندکی که آتش سوزی ایجاد می شود بتوان از آن استفاده کرد ، بنابراین اهمیت به شارژ کپسول بسیار مهم است.  مواد داخل کپسول های آتش نشانی دارای تفاوت هایی با هم است که برای هر کپسول باید از همان مواد مشخص شده استفاده کرد. مرکز آتش گریز تهران از مراکز معتبر فروش و شارژ کپسول های آتش نشانی است.

شارژ کپسول های آتش نشانی طبق اصول و استاندارد های خاصی انجام می شود.

کپسول آتش نشانی محفظه ای است که از جنس فولاد تشکیل شده و دارای مقاومت بالایی است و در این محفظه اندازه ای مشخص از خاموش کننده ها قرار می گیرد. در زمان مورد نیاز با استفاده از اهرم می توان مواد داخل کپسول را به بیرون پرتاب کرد. موادی که در زمان شارژ کپسول مورد استفاده قرار می گیرد شامل پودر بی کربنات سدیم ، آب، گاز دی کسید کربن و... می باشد که با توجه به انواع آتش سوزی باید نوعی مناسب را انتخاب کرد.

از انواع رایج شارژ کپسول نوع پودر و گاز است که این کپسول ها شامل بی کربنات پتاسیم می باشند. این پودر در کپسول های آتش نشانی به وسیله ای گاز نیتروژن قرار دارند که در زمان نیاز می توان از آن استفاده کرد و فشار گاز باعث بیرون راندن پودر از محفظه می شود .

خاموش کردن آتش با استفاده از کپسول های آتش نشانی

در زمان وقوع آتش سوزی باید با استفاده از کپسول به درستی آتش را خاموش کرد.

مواد داخل کپسول بر روی حریق قرار می گیرد و مانعی برای رسیدن اکسیژن به آن می شود ، بنابراین آتش خاموش می گردد.

بر روی کپسول ها حروفی نوشته شده که نشان می دهد آن حروف برای چه نوع حریقی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به آن می توان خرید و یا شارژ کپسول را انجام داد. برای اطلاع از خدمات شارژ کپسول در تهران به سایت خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه کنید. 

بر روی کپسول ها کلاس هایی قرار دارد که شامل

  • کلاس های aبرای خاموش کننده های انواع مواد چوبی و جامد می باشد.
  • کلاس b برای خاموش کننده های مایعات می باشد که مواردی شامل گریس، انواع روغن ها و نفت و... می باشد.
  • کلاس c شامل خاموش کننده هایی می شود که برای خاموش کردن گاز ها به کار می رود.
  • کلاس d برای خاموش کردن آتش سوزی فلزات به کار می رود.
  • کلاس e برای آتش سوزی های ناشی از سوختن وسیله های برقی می باشد.
  • کلاس f برای سوختن چربی ها به کار می رود.

مرکز ارائه دهنده ی خدمات شارژ کپسول

مراکز ارائه دهنده ی خدمات شارژ کپسول ، انواع شارژ کپسول با مواد مختلف را انجام می دهد که مرکزی که شما برای شارژ کپسول انتخاب می کنید بسیار مهم است و باید به آن اهمیت دهید. مرکز آتش گریز تهران یکی از مراکز معتبر در کشورمان است که خدمات شارژ کپسول را با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهد.  مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران در کمترین زمان شارژ کپسول را با هزینه ی بسیار مناسب انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 940
نمایش همه
علاقه مندی ها ()