سقف های شیروانی سقف هایی هستند که دارای شیب بوده و در مناطقی که بارندگی در آن زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد. اجرای شیروانی در بسیاری از مناطق کشورمان رواج دارد مانند مناطق شمالی کشور و یا اطراف شهر ها که علاوه بر کاربرد خوبش ، دارای زیبایی بسیاری می باشد. سقف های شیرانی را می توان برای خانه های ویلایی و یا آپارتمان ها، سوله ها ، مغازه ها و.. اجرا نمایند. این سقف ها در زمان بارندگی، باعث می شوند باران با سرعت زیادی از روی سقف خارج شود . همچنین برخی از افراد به دلیل جذابیت این سقف ها، اجرای شیروانی را انجام می دهند. شرکت آراز سقف بهترین خدمات  اجرای شیروانی زیبا و باکیفیت را به شما ارائه می دهد. برای اطلاع از خدمات و سفارش اجرای کار سقف ها می توانید به سایت مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید. 

اجرای سقف های شیروانی

اجرای شیروانی در انواع مختلفی می باشد اما در اجرای هر نوعی از سقف های شیروانی در ابتدا باید بستری مناسب برای اجرای این سقف ها ساخته شود که معمولا این کار با استفاده از فلزات انجام می شود تا مقاومت بالایی داشته باشد. زیرساز با استفاده از پروفیل های فلزی و یا چوبی استفاده می شود که به صورت کلافی می باشد. زیرساز باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد که در زمان بروز باد و باران و برف ، مقاومت کافی را داشته باشد. بعد از این که زیرساز به درستی و با مهارت بالایی انجام گرفت ، پوشش اصلی بر روی آن قرار می گیرد. اجرای آردواز از انواع رایج سقف های شیروانی است که بسیار زیبا و باکیفیت است.

انواع اجرای شیروانی

اجرای شیروانی با پوشش های مختلفی از جمله  سفالی،  ورق های گالوانیزه، تایل سفالی و ورق طرح سفال و... انجام می گیرد. هر یک از این مصالح می تواند زیبا و کاربردی باشد که توسط صاحبین ملک انتخاب می گردد. شرکت آراز سقف از شرکت های معتبر در بخش اجرای انواع سقف های شیروعانی می باشد که ب استفاده از نیروی کار متخصص و هر خود توانسته سقف های شیروانی را با بهترین کیفیت اجرا نماید.

هزینه اجرای شیروانی

هزینه اجرای شیروانی به عوامل بسیاری مرتبط است که با توجه به سطح مورد نظر، مواد مصرفی، میزان کار و.... متفاوت است. اجرای شیروانی بسیار مهم بوده و باید به درستی انجام گیرد در غیر اینصورت ، شاهد مشکلات فراوانی خواهیم بود بنابراین بهره گیری از نیروی متخصص برای اجرای شیروانی و  اجرای آردواز  بسیار مهم بوده و باید به آن اهمیت داده شود. هزینه ی سقف های شیروانی بسسیار ارزان تر از سقف های مسطح بوده و وزن مناسبی دارد. هزینه ی سقف مهم است اما پس از اینکه سقف با استفاده از متریل کار بادوام و طراحی ویژه ساخته شود ، باید آن را در نظر گرفت زیرا اجرای سقف شیروانی با قیمت ارزان و کیفیت نامطلوب علاوه بر کاهش ندادن هزینه های شما، هزینه های بعدی را در پیش خواهد داشت. بنابراین اگ شما از یک مرکز معتبر اقدام به اجرای شیروانی داشته باشید می توانید هم از کیفیت بالایی برخوردار باشید و هم هزینه ی بسیار مناسبی را پرداخت نمایید. شرکت آراز سقف ارائه دهنده ی خدمات اجرای انواع سقف های شیروانی استاندارد با کیفیت بسیار بالا می باشد.

شرکت آراز سقف

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 860
نمایش همه
علاقه مندی ها ()