کانال ها یکی از مهم ترین وسیله هایی هستند که معمولا در تمامی ساختمان ها از آن استفاده می شود که برای تهویه و برای سیستم های سرمایشی و... از آن استفاده می گردد. کانال ها در کانال سازی در انواع مختلفی با توجه به کارایی آن در ساختمان مربوطه طراحی و ساخته می شود که معمولا تشکیل شده از قطعاتی است که از ورق ها ساخته می شود و به هم متصل می گردند. کانال ها دارای سطح مقطع های گرد و یا مستطیل شکل می باشند. طراحی و ساخت کانال دارای دقت و مهارت بالایی بوده و افراد متخصص در این زمینه هم کانال ها را به صورت آماده استفاده می کنند و برای مواردی نیز کانال ها به صورت سفارشی ساخته می شود. با توجه به کاربری های مختلف از کانال ها، انواع کانال دارای ابعاد مختلفی می باشد و با طراحی های خاصی ساخته و اجرا می شوند.

کاربرد کانال ها

از کانال کولر در ساختمان های مختلفی از قبیل کارخانه جات، ورزشگاه ها ،ساختمان های مختلف، آزمایشگاه ها و... استفاده می شود.

کانال سازی در واقع اجرای سیستم تهویه ای با استفاده کانال و دریچه ها می باشد. کانال سازی نیاز به تخصص بالایی در این زمینه دارد که فرد کانال ساز باید استاندارد های مختلفی را در ساخت کانال ها رعایت کند همچنین کانال کولر دارای ظرافت هایی است که در کار باید به آن دقت شود و به خوبی برش ها و اتصالات لازم صورت گیرد. اگر کانال سازی و نصب آن به خوبی اجرا نشود می تواند مشکلات دیگری را به وجود آورد و نیاز به کانال کشی دوباره نیاز پیدا کنیم که شامل هزینه های اضافی در کار می شود. مهم ترین استفاده از کانال ها در ساختمان، کانال کولر می باشد، در حقیقت برای استفاده از کولر های آبی برای ایجاد تهویه ی مناسب و اجرایی آن نیاز به کانال کولر داریم. در واقع کاری که کانال ها انجام می دهند هدایت هوا به محل مورد نظر می باشد.  در ساختمان های مختلف و در صنایع می توان از کانال سازی استفاده کرد. مرکز

کانال سازی در انواع مختلفی بر اساس نوع کاربرد وجود داشته و در ابتدای اجرا باید کان مورد نظر به خوبی بررسی شود و در حقیقت نیزا به طراحی اختصاصی می باشد.

با توجه به تفاوت ساختمان ها، سیستم تهویه هوا در هر یک دارای تفاوت هایی است که باید از کانال سازی مخصوصی بهره مند باشند. کانال ها با استفاده از ورق های فولادی ساخته می شوند. انواع کانال با سطح مقطع های گرد یا مستطیل و در ابعاد مختلفی ساخته می شوند.

اجرای کانال سازی به دلیل این که از ورق های گالوانیزه و فولادی استفده می شود دارای کیفیت بالایی بوده  کانال ها در برابر باد و باران از مقاومت بالایی برخوردارند به همین دلیل اجرای کانال کولر  و... برای استفاده ی چندی ساله بوده و تا مدت ها نیاز به اجرای دوباره نخواهد داشت. مرکز تهران دما از مراکز معتبر است که انواع طراحی های کانال کولر و دیگر کانال ها را با بهترین کیفیت اجرا می کند. با توجه به شرایط تهویه ای ساختمان های مخلف و با توجه به دریچه ها ،کانال ها در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می گردند همچنین طول کانال ها نیز با توجه به پروژه ی کاری انتخاب خواهد شد ، همچنین در مسیر کانال شاهد انحراف مسیر نیز خواهیم بود که اندازه های هر قسمت باید مشخص شود و ساخت کانال کولر انجام گیرد. شرکت تهران دما از تولیدکنندگان انواع کانال های کولر می باشد که با توجه به خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

شرکت تهران دما 

آدرس دفتر مرکزی: تهران_خیابان آزادی_خیابان بیست و یک متری جی_ خیابان دامپزشکی_بعد از کوچه ی حسینی_پلاک 931_طبقه دوم

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950    09190888245 

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1084
نمایش همه
علاقه مندی ها ()