ورق استیل یکی از ورق هایی است که در تولید بسیاری از قطعات از آن استفاده می شود. ورق های استیل از آهن به دست می آیند که در ترکیب با آن از سایر ترکیبات نیز استفاده می شود تا آهن تبدیل به فلزی شود که هم انعطاف کافی برای تولید قطعات را داشته باشد و هم بتواند در مقابل رطوبت و مایعات مقاومت کافی را داشته باشد. بنابراین به میزان مناسبی از آلیاژ های مختلف به آهن اضافه می شود که بتوان  ورق استیل را به دست آورد. این ورق ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و می توان در صنایع مختلفی از آن بهره گرفت.

ورق استیل تشکیل شده از آهن است و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارد. به آهن ، آلیاژ های دیگری از جمله روم و نیکل و... را اضافه می کنند تا ورق خاصیت ضدزنگ پید کرد و بتواند بری تولید انواع قطعه ها کاربرد بهتری داشته باشد.

کاربرد ورق استیل

ورق استیل در بسیاری از وسیله ها و قطعات خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایعی مانند ساخت ظروف، خودروسازی ها ، قطعه سازی سازی ها و.... می توان کاربرد فراوانی از ورق استیل را مشاهده کرد.

انواع ورق استیل

ورق استیل در سایز های مختلفی به تولید می رسد که با توجه به استفاده می توان انواع آن را خریداری نمود. همچنین انواع ضخامت را در ورق های استیل می توانیم داشته باشیم.

ورق استیل ضدزنگ است

با توجه به ترکیبات ورق استیل این ورق ضد زنگ بوده و می تواند در صنایع مختلف از قبیل تولید مواد شیمیایی و صنایع غذایی و ... مورد استفاده قرار گیرد همچنین در منازل نیز انواع قطعات استیل در مکان های دارای رطوبت به چشم می خورد . وجود کروم در ورق استیل باعث می شود که در مقابل رطوبت بتواند مقاومت کافی را داشته باشد و ضد زنگ شود.  فروشگاه استیل الف از فروشندگان معتبر انواع ورق استیل در کشورمان می باشد،  برای خرید انواع قطعات استیل و ورق استیل به سایت مراجعه نمایید و درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید،

ورق استیل بگیر و نگیر

ورق استیل دارای دو نوع بگیر و نگیر است که می توان این دو نوع را در بازار خریداری نمود. اصطلاح بگیر و نگیر ، واکنش این ورق در مقابل آهنربا را نشان می دهد، در اصل هر دوی این ورق ها دارای خاصیت ضد زنگ بوده و استیل بگیر به آهنربا جذب می شود و استیل نگیر جذب آهنربا نمی شود.

ورق های استیل در زمان استفاده به قطعات ریزی تبدیل می شوند که گاها مورد استفاده قرار نگرفته و ضایعات آن است که این قطعات نیز می تواند با ذوب شدن و تبدیل آن به قطعات دیگر قابل بازیافت باشند.

ویژگی ورق استیل

ورق های استیل دارای ویژگی ضد سید و ضداکسید شدن می باشند. این ورق ها نسوز بوده و در مقابل خوردگی بسیار مقاوم است. همچنین می توان این ورق ها را در نواع براق و مات خریداری نمود. برای اطلاع از فروش ورق استیل خشدار به سایت مراجعه کنید. 

قیمت ورق استیل

ورق استیل با توجه به انواع آن و ابعادش دارای قیمت های مختلفی می باشند. با توجه به تغییر قیمت ها و نرخ ارز ، قیمت ورق استیل نیز تغییر پیدا می کند. برای خرید ورق استیل می توانید با مراجعه به سایت  فروشگاه استیل الف انواع قطعات استیل را  قیمت های بسیار مناسبی تهیه نمایید.

انواع ورق های استیل در ضخامت های مختلفی تولید می شوند و بسیاری از کارخانه های قطعه سازی این ورق ها را برای تولیدات خود به کار می گیرند. فروش ورق استیل امروزه در بازار بسیار افزایش پیدا کرده است و سازندگان به دنبال ورق استیل باکیفیتی هستند که بتوانند با قیمت ارزانی آن را خریداری نمایند.

فروشگاه استیل الف

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 908
نمایش همه
علاقه مندی ها ()