دکوراسیون یکی از مهم ترین مواردی است که در ساختمان ها مورد توجه قرار می گیرد. در ساختمان پس از ساخت اولین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد ، دیوار ها است. بسیاری از افراد برای پوشش دیوار ها از نقاشی ساختمان بهره می گیرند زیرا این دیوار پوش هم عایقی بسیار مناسب بوده و هم از نظر قیمتی ارزان تر از کاغذ دیواری و دیگر دیوار پوش ها است. برای انجام رنگ کاری ساختمان باید از فردی ماهر کمک بگیریم ، در واقع نقاش ساختمان اگر مهارت بالایی داشته باشد نتیجه ی کار مورد رضایت قرار خواهد گرفت.

نقاشی ساختمان دارای مراحلی است که هر یک از مراحل باید توسط  نقاش ساختمان به درستی انجام شود.   

نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ های مختلفی می تواند اجرا شود. رنگ های مختلفی می تواند در رنگ کاری در زیبایی دیوار ها نقش داشته باشند اما برخی از رنگ ها مانند رنگ سفید از رایج ترین رنگ ها است که استفاده ی بسیاری از آن را در ساختمان ها مشاهده می کنیم، زیرا رنگ سفید آرامش بخش بوده و همچنین به دلیل روشن بودنش موجب بزرگ تر نشان دادن فضا می باشد و همچنین به دلیل این که زیرساز کار با استفاده از گچ بوده و دارای رنگ سفید است در زمان ایجاد ترک در رنگ و .... خیلی جلب توجه نمی کند البته امروزه انواع رنگ های دیگر نیز بسیار رایج می باشد که می تواند هر یک در زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیر بسیاری داشته باشد، پیشنهاد می شود از رنگ های روشن و شاد استفاده شود.

وظایف نقاش ساختمان

نقاش ساختمان در ابتدای کار سطح مورد نظر را آماده برای رنگ کاری کرده و عملیات زیرسازی را انجام می دهد، در این مرحله ترک ها، سوراخ ها و .... پوشانده می شود. مرحله ی زیرساز بسیار مهم بوده و اگر به درستی انجام نگیرد کیفیت خوبی از رنگ را نخواهیم داشت بنابراین نقاش ساختمان ماهر می تواند این کار را با مهارت بسیار بالایی انجام دهد. بخش رنگ کردن ساختمان شامل انتخاب رنگ و اجرای رنگ معمولا در دو مرحله است که این مرحله نیز باید از رنگ های باکیفیتی استفاده شود و اجرای رنگ کاری باید با دقت بالایی انجام شود. نقاشی ساختمان کاری دشوار بوده که فقط افرادی که دارای مهارت هستند می توانند این کار را به خوبی انجام دهند بنابراین انتخاب مرکزی معتبر در این زمینه بسیار مهم است و یکی از مراکز معتبر در بخش نقاشی ساختمان گروه ساختمانی بیرامی می باشد.برای اطلاع از نقاشی ساختمان در شمال تهران به سایت مراجعه نمایید.

رنگ های مورد استفاده در نقاشی ساختمان

در نقاشی ساختمان از رنگ های مختلفی استفاده می شود که عبارتند از رنگ های روغنی که در انواع مات، نیمه مات و براق وجود دارد، رنگ های پلاستیک و رنگ طرح دار  بلکا و...

یک نقاش ساختمان ماهر می تواند در ابتدای کار محاسبه کند که برای انجام رنگ کاری چه میزان رنگی نیاز است و در ابتدای کار هزینه ی آن را مشخص می کند و کار هایی از قبیل بتونه کاری و گچ کاری و سمباده زدن را به خوبی انجام می دهد. همچنین نقاش ساختمان باید بتواند انواع رنگ ها را با توجه به ویژگی هایشان به خوبی اجرا نماید. رنگ کردن سقف دارای دشواری هایی است که باید با دقت و مهارت بالایی انجام شود که یک نقاش مجرب می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. یک نقاش ساختمان حرفه ای می تواند انواع رنگ های درخواستی را به خوبی ترکیب کند .

گروه ساختمانی بیرامی انواع نقاشی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا کرده و هزینه های بسیار مناسبی را در برای خدماتش در نظر گرفته است.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی بیرامی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 787
نمایش همه
علاقه مندی ها ()