نقاشی ساختمان می تواند از بهترین گزینه ها برای ایجاد تغییرات باشد و با استفاده از این کار می توان محیط را بسیار زیبا ساخت. برای نقاشی ساختمان ها از انواع رنگ ها استفاده می شود که رنگ نیز از مهم ترین عوامل در کیفیت رنگ کاری ساختمان به شمار می رود. نقاش ساختمان نیز در رنگ کاری ساختمان نقش بسیار مهمی دارد و برای ایجاد رنگ های زیبا و کیفیت کار بالا باید نقاشی ساختمان را به دست فردی متبحر بسپارید تا نتیجه مورد رضایت شما قرار گیرد.

نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ های روغنی

رنگ های روغنی از سال ها پیش در رنگ کاری ساختمان ها مورد استفاده قرار می گرفتند و امروزه نیز بسیاری از افراد از این رنگ برای نقاشی ساختمان بهره می برند. رنگ های روغنی در انواع مات، نیمه مات و براق در بازار وجود دارند که هر یک برای مصارف مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند مثلا از رنگ های روغنی در نمونه ی براق برای ایجاد عایقی برای موارد مختلف از جمله نرده ها استفاده می شود و مانع از گذشتن رطوبت به فلز می شود. از رنگ روغنی براق برای دیوار ها نیز استفاده می شود و باعث جلای بیشتر خانه می شود و برای مکان هایی که نورگیری کمی دارند مناسب می باشد. همچنین انواع نیمه مات و مات نیز بر حسب سلیقه می تواند برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک از انواع رنگ هایی است که قیمت مناسبی دارد و برای قسمت هایی مانند سقف مورد استفاده قرار می گیرد زیرا قابلیت شسته شدن ندارد و در مکان هایی که کمتر در معرض آۀودگی و کثیف شدن قرا دارد، استفاده می شود. رنگ پلاستیک در بسیاری از نقاشی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد اما یکی از ویژگی های مهم این رنگ خشک شدن سریع آن است به همین دلیل باید با دقت بالا و همین طور سرعت بالایی انجام گیرد.

رنگ های طرح دار

رنگ های طرح دار نیز امروزه بسیار رواج پیدا کرده و می تواند جایگزین کاغذ دیوای ها باشد و قیمت مناسب تری نسبت به آن را داشته باشد. رنگ هایی مانند رنگ بلکا از این رنگ ها می باشد. از این رنگ ها در مکان های مختلف می توان بهره برد و انواع طرح های زیبا را ایجاد کرد.

مرکز نقاشی ساختمان

مراکز نقاشی ساختمان خدمات رنگ کاری ساختمان را به افراد ارائه می دهند. برای انجام نقاشی ساختمان بسیار مهم است که نقاش فردی حرفه ای و دارای مهارت بالا در این زمینه باشد بنابراین باید حتما در انتخاب مرکز نقاشی ساختمان دقت زیادی داشته باشید. خدمات دهی مراکز مختلف ، متفاوت بوده و برخی از مراکز بهترین خدمات را با هزینه های مناسب به شما ارائه می دهند. شرکت ساختمانی بیرامی از مراکز معتبر در بخش نقاشی ساختمان می باشد که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت افراد را به خود جلب نماید. این مرکز با استفاده از نیروی متخصص و با تجربه ، رنگ کاری ساختمان ها را با بهترین کیفیت به انجام می رساند.برای اطلاع از نقاش حرفه ای ساختمان به سایت مراجعه کنید.

هزینه نقاشی ساختمان

هزینه ی نقاشی ساختمان به فاکتور های مختلفی بستگی دارد، نوع رنگ کاری و اندازه ی سطح مورد نظر و مواد مصرفی و.... می تواند از عوامل موثر در نقاشی ساختمان باشد. همچنین برخی از مراکز قیمت های منصفانه ای را برای کار رنگ کاری ساختمان در نظر می گیرد. مرکز ساختمانی بیرامی با بهره گیری از نقاشان حرفه ای و با خدمات دهی بسیار خوبش می تواند به شما در زمینه ی نقاشی ساختمان کمک نماید.

 

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی بیرامی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 761
نمایش همه
علاقه مندی ها ()