چگونگی عملکرد شوتینگ زباله:

در این مقاله می خواهیم در مورد چگونگی عملکرد شوتینگ زباله اطلاعاتی ارائه دهیم. همان طور که می دانید شوتینگ زباله یکی از سیستم هایی است که در ساختمان ها برای انتقال زباله و سهولت در جابجایی زباله از داخل ساختمان به بیرون از ساختمان ها کاربرد دارد. به وسیله چنین سیستمی دیگر نیازی نیست افراد برای انتقال دادن زباله ها از داخل منازل خود به بیرون ساختمان پله های زیادی را طی کرده و یا به وسیله آسانسور این زباله ها را انتقال دهند. فقط کافی است که دریچه سیستم شوتینگ را باز کرده و زباله خود را در آن بیندازند. این سیستم به گونه‌ ای عمل می‌ کند که خود می ‌تواند زباله‌ ها را به محلی هدایت کند که یا این زباله ها جمع آوری و پس از فشرده سازی به خارج از ساختمان هدایت شوند و یا می تواند مستقیماً زباله ها را به بیرون از ساختمان و درون سطل زباله بیندازد. در داخل کشور ما اکثر سیستم هایی که وجود دارند دارای سطل زباله هستند و فرد با انداختن زباله داخل سیستم شوتینگ زباله می تواند مستقیماً زباله را به سطل زباله بیرون از ساختمان هدایت کنند. اگر بخواهیم در مورد عملکرد کلی سیستم  شوتینگ زباله  صحبت کنیم باید بگوییم این سیستم از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها وظایف مختلفی به عهده دارند و به طور کلی این سیستم شوتینگ از دریچه، کانال اصلی، سیستم تهویه هوا و یا همان هواکش و کانال هواکش ساخته شده است. همچنین در مسیر انتهایی کانال های اصلی اتاقک ذخیره سازی، کمپکتور و دریچه وجود دارد. البته در برخی از دستگاه ها به جای اتاقک ذخیره سازی و کمپکتور فقط دریچه وجود دارد که زباله ها پس از طی کردن آن به سطل زباله انداخته می شوند. این سیستم در داخل ساختمان ها و در قسمت های مختلف هر طبقه از ساختمان دارای دریچه است که این دریچه باز شده و زباله درون آن انداخته می ‌شود. شرکت نخستین کار یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات شوتینگ زباله می باشد.

چگونگی دفع زباله توسط شوتینگ زباله:

زباله مسیر صیقلی و کاملاً صاف کانال اصلی را با سرعت کاملا مطلوبی طی خواهد کرد. کانال اصلی این سیستم دارای سطح کاملاً صاف و صیقلی است به گونه ای که هیچ گونه اصطکاکی بین زباله و سطح کانال اصلی ایجاد نشده و به راحتی زباله مسیر کانال را طی خواهد کرد. ضمن این که هنگام ساخت  چنین سیستمی در ساختمان ‌ها شیب آن را به گونه ‌ای تنظیم می ‌کنند که زباله بتواند با سرعت کاملا مطلوب و متوسط مسیر کانال را طی کند. اگر سرعت زیاد باشد زباله در قسمت انتهایی پرتاب شده و اجزای آن از هم گسسته می ‌شود و اگر سرعت آهسته باشد علاوه بر این که در روند دفع زباله خلل وارد می شود این عمل با تاخیر بسیار زیادی انجام خواهد شد. پس از طی کردن مسیر کانال، زباله ها بر حسب نوع شوتینگ زباله در محل خاصی انتقال داده می‌ شوند.  برای خرید درب شوتینگ زباله به سایت شرکت نخستین کار مراجعه کنید. 

اگر شوتینگ زباله از نوع معمولی باشد و فقط دارای سطل زباله در بیرون از ساختمان باشد این زباله ها به بیرون از ساختمان و درون سطل زباله انداخته می شود. ولی اگر از نوعی باشد که دارای اتاقک ذخیره سازی است این زباله ها به قسمت اتاقک ذخیره ‌سازی منتقل شده و اگر این اتاق دارای قسمت کمپکتور باشد توسط کمپکتور زباله ها کاملاً فشرده شده و حجم آن ها کم می‌ شود و به همین دلیل اتاقک ذخیره‌ سازی جای کافی برای سایر زباله های طبقات دیگر نیز خواهد داشت. ضمن این که زباله ‌های فشرده شده می توانند توسط مسئولین شهرداری و ماشین های حمل زباله راحت تر انتقال داده شوند. این سیستم دارای قسمت هواکش بوده و بوی نامطبوع این زباله ها را به وسیله هواکش و کانال های هواکش به بیرون فرستاده و هوای آزاد را به این قسمت ها می فرستند تا امکان رشد میکروارگانیسم ها به حداقل برسد. در این سیستم قسمتی وجود دارد که در آن نازل های آب متصل شدند و می توانند قسمت های کانال اصلی و اتاقک ذخیره سازی را از وجود آلودگی ها پاک کنند.

 

شرکت نخستین کار

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 853
نمایش همه
علاقه مندی ها ()