اجزای سیستم شوتینگ زباله:

در این مقاله قصد داریم مطالبی در مورد اجزای سیستم شوتینگ زباله ارائه کنیم که خالی از لطف نیست و برای افرادی که قصد استفاده از چنین سیستمی در ساختمان های خود دارند بسیار مفید خواهد بود. همان طور که می دانید سیستم شوتینگ زباله سیستمی است که برای دفع زباله های ساختمان ها به خصوص ساختمان های بلند به کار برده می شود و افرادی که در چنین ساختمان هایی به خصوص در طبقات بسیار بالا زندگی می کنند، نیازی نیست مسیر راه پله و آسانسور را برای دفع زباله ها بگذرانند و فقط کافی است از دریچه این سیستم، زباله های خود را دفع کنند. پس از دفع، زباله ها توسط کانال به جایی می‌ رسند که ممکن است سطل زباله بیرون از ساختمان بوده و یا ممکن است اتاقکی باشد که این زباله ها در آن جمع و نگهداری شوند تا در ساعت مقرر از شبانه روز توسط ماشین های حمل زباله جمع آوری شوند. اگر بخواهیم به طور کلی اجزای سیستم شوتینگ زباله را بررسی کنیم باید بگوییم این سیستم از کانال اصلی، کمپکتور، سطل زباله، اتاقک ذخیره ‌سازی، هواکش و کانال تهویه و سیستمی برای شستشوی کانال به وجود آمده است. همه این اجزا در کنار یکدیگر باعث می‌ شود که این سیستم بتواند به صورت کارآمدی به دفع زباله ها بپردازد. سیستم شوتینگ زباله  به کار برده شده باعث می شود حشرات و جوندگان مانند موش به هیچ وجه به چنین سیستمی راه پیدا نکنند. ضمن این که بوی نامطبوع این زباله ها از طریق کانال اصلی به بیرون و یا درون ساختمان راه پیدا نخواهد کرد. کانال اصلی همان کانالی است که به دریچه مرتبط بوده و زباله ها را از دریچه داخل ساختمان به دریچه ساختمان مرتبط می ‌کنند. شیب این کانال ها به گونه ای است که هیچ گونه زباله ای روی آن باقی نخواهد ماند. ضمن این که جنس آن نیز به گونه ای است که اصطکاکی با زباله ها ایجاد نکرده و کاملاً زباله روی آن لیز خواهد خورد و به سمت اتاقک ذخیره‌ سازی و یا سطل زباله بیرون ساختمان هدایت می شود.

دیگر اجزای سیستم شوتینگ زباله:

سیستم شوتینگ زباله دارای انواع مختلفی است. برخی از آن ها دارای اتاق که ذخیره ‌سازی بوده و برخی فاقد این اتاقک می باشند. در این اتاقک زباله های ساختمان جمع ‌آوری شده و توسط دستگاهی به نام کمپکتور فشرده سازی انجام می شود. این دستگاه برای ساختمان هایی مورد نیاز است که دارای طبقات بسیار زیادی هستند و عمل فشرده سازی زباله ها برای کاهش حجم آن ها مورد نیاز می باشد تا بتوانند درون سطل زباله ها جای گیری شده و در ساعت خاصی توسط ماشین های حمل زباله انتقال داده شود. همان طور که می دانید سیستم شوتینگ هیچ گونه خللی در عملکرد سیستم شهرداری و ماشین های حمل زباله ایجاد نخواهد کرد و می تواند به بهبود عملکرد آن ها کمک کند. با وجود چنین سیستمی زباله ها در کوچه و خیابان ها در جمع پیدا نمی کنند. برای خرید سیستم شستشو شوت زباله به سایت شرکت نخستین کار مراجعه کنید. 

ضمن این که توسط این کانال اصلی و سطل زباله ای که در بیرون از ساختمان تعبیه شده است، زباله ها مستقیماً درون سطل زباله خواهند افتاد. زیرا شیب کانال اصلی شوتینگ به گونه ای است که نه دارای شیب کمی بوده که زباله ها در آن بمانند و نه دارای شیب زیادی است که زباله ها با سرعت زیادی به بیرون پرتاب شده و در خیابان ها بیفتند. در برخی از سیستم های شوتینگ که دارای دستگاه کمپکتور می باشد سیستم فاضلاب به آن مرتبط است تا بتواند شیرابه های ناشی از فشرده شدن زباله ها را به سیستم فاضلاب شهری ارتباط دهد. کانال هواکش در این سیستم هوای تازه را از طریق هواکش به کانال اصلی و اتاقک ذخیره سازی می فرستد و در این صورت امکان رشد میکروارگانیسم ها کاهش خواهد یافت و بوی نامطبوعی در ساختمان ایجاد نمی شود. قسمتی در داخل این دستگاه به کار برده شده است که می ‌تواند کانال اصلی و اتاقک ذخیره ‌سازی را به وسیله آب و مواد شوینده به خوبی شستشو داده تا هیچگونه آثاری از زباله ها و شیرابه های آن در این کانال وجود نداشته باشد.شرکت نخستین کار در خدمت شماست.

شرکت نخستین کار

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 850
نمایش همه
علاقه مندی ها ()