مزایای شوت زباله:

همان طور که می دانید سیستم شوتینگ زباله و یا سیستم شوت زباله سیستمی است که امروزه برای دفع زباله ها در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. متخصصان بسیار زیادی هستند که به نصب چنین سیستمی در ساختمان ‌ها می ‌پردازند. این سیستم می‌ تواند از هر نظر دارای مزایای بسیار زیادی باشد و نمی ‌توان برای آن معایبی در نظر گرفت. البته اگر سیستم  شوت زباله به درستی نصب نشود مطمئناً معایب زیادی به همراه خواهد داشت. ولی به طور کلی نصب درست چنین سیستمی از هر نظر مزایای زیادی دارد. یکی از مزایایی که می ‌توان برای چنین سیستمی در نظر گرفت این است که دفع زباله ها در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است. همان طور که می دانید ماشین های حمل زباله بین ۸ تا ۹ شب در سطح خیابان ها وجود دارند و به جمع آوری زباله های ساختمان ها می پردازند. ولی اگر فردی در چنین ساعتی از شبانه روز در منزل خود حضور نداشته باشد مطمئناً زباله‌ ها در خانه مانده و ممکن است بوی نامطبوعی در منازل ایجاد کند. ولی وجود چنین سیستمی می تواند باعث شود فرد بتواند در هر ساعتی از شبانه روز به دفع زباله مورد نظر خود بپردازد. خصوصاً در سیستم‌ هایی که دارای اتاقک ذخیره سازی و سیستم کمپکتور هستند به راحتی می توان توسط چنین اتاقکی زباله را جمع آوری کرده و آن را فشرده سازی نمود. این اتاقک امکان جمع آوری زباله و نگهداری آن ها را در ساعت های بیشتری خواهد داشت. یکی دیگر از مزایایی که می ‌توان برای سیستم شوت زباله نام برد این است که شیرابه ها و قطراتی که ناشی از انتقال زباله به بیرون از ساختمان می باشند و می توانند سطح راه پله و آسانسور را آلوده کنند، توسط چنین سیستمی این آلودگی به صفر خواهد رسید. در نتیجه امکان آلودگی معابر ساختمان تا مدت زیادی کم خواهد شد.شرکت نخستین کار انواع سیستم های شوتینگ زباله را برای ساختمان های مختلف با هزینه ی بسیار مناسبی اجرا می کند.

سایر مزایای شوت زباله:

یکی دیگر از مزیت هایی که می ‌توان برای چنین سیستمی در نظر گرفت این است که شیرابه های مورد نظر که در متن بالا به آن اشاره شد، توسط سیستم فاضلاب و لوله هایی که به این سیستم شوتینگ زباله متصل هستند را به فاضلاب شهری منتقل کرده و در نتیجه محیط زیست را از آلودگی های این زباله ها در امان نگه داشته می شود. می توان گفت سیستم شوت زباله قادر است زباله های ساختمان ها را کم حجم و فشرده کرده و امکان حمل زباله توسط ماشین های حمل زباله را افزایش دهد.   برای خرید سرعت گیر شوت زباله به سایت شرکت نخستین کار مراجعه کنید. 

ممکن است بدانید در سیستم شوتینگ زباله دستگاهی به نام کمپکتور وجود دارد که این دستگاه می ‌تواند زباله های طبقات مختلف ساختمان ها را فشرده کرده و آن ها را کم حجم کند. در نتیجه درون سطل زباله ها تعداد زباله های بسیار بیشتری قرار می گیرد و در نتیجه ماشین های حمل بار به راحتی می توانند چنین زباله هایی را انتقال دهند. ضمن این که این ماشین ها دیرتر پر شده و ماشین ها قادر هستند تعداد زباله بیشتری را انتقال دهند. می توان گفت یکی دیگر از مزایای این سیستم ها این است که امکان جمع شدن حشرات موذی و جوندگان را به صفر خواهد رساند. زیرا این دستگاه و سیستم دارای دریچه هایی بوده که از ورود جوندگان و حشرات جلوگیری به عمل می آورد‌. ضمن این که با سیستم شستشویی که در این دستگاه به کار برده شده است بوی بد و نامطبوع در این سیستم به وجود نیامده و در نتیجه ساختمان ‌ها کاملا از آلودگی های ناشی از زباله ها در امان خواهند ماند. سیستم شوت زباله هزینه های کلی ساختمان مربوط به نظافت و هزینه آسانسور را به مراتب کاهش می‌ دهند و در نتیجه از این نظر می ‌توان مطمئن بود که سیستم شوتینگ زباله سیستمی بسیار پر کاربرد بوده و برای ساختمان ها به خصوص ساختمان های مرتفع مورد نیاز می باشد.

 

شرکت نخستین کار

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 864
نمایش همه
علاقه مندی ها ()