سیستم شوت زباله و کاربرد آن:

شوت زباله یکی از سیستم هایی است که در ساختمان های مرتفع و برج ها استفاده از آن ها دیده می شود. به خصوص در ساختمان های جدید این سیستم ها به وفور دیده می شوند. با توجه به وقت کمی که افراد منزل دارند و یا برای آن ها بسیار طاقت فرسا است که بخواهند به بیرون بردن زباله ها بپردازند، سیستم شوت زباله می ‌تواند بسیار کارآمد باشد. البته این سیستم به غیر از این دارای کاربرد های بسیار بیشتری است که در ادامه این مقاله به آن ها به صورت مختصر خواهیم پرداخت. همان ‌طور که می ‌دانید سیستم  شوت زباله تقریباً مانند کانال کولر بوده که در داخل ساختمان و یا بیرون از ساختمان ها به کار برده می شود. چنین سیستمی در هر طبقات دارای انشعاب بوده و افراد می ‌توانند در طبقه مورد نظری که در آن ساکن هستند، توسط دریچه ای زباله های خود را به بیرون از منازل خود و حتی به بیرون از ساختمان های خود پرتاب کنند و دیگر نیازی نیست فرد راه پله و آسانسور را برای بیرون بردن زباله های خود اشغال کند. این سیستم شاید پر هزینه باشد ولی باید گفت که این سیستم می ‌تواند هزینه های جاری در ساختمان ها را بسیار کاهش دهد و این هزینه ها در طول مدت زیادی، بیشتر بروز خواهند کرد. مثلاً اولین هزینه ای که می‌ توان برای چنین سیستمی در نظر گرفت این است که این سیستم هزینه نظافت راه پله و آسانسور ها را به مراتب کاهش می دهد و به همین دلیل نیازی نیست هزینه ای برای نیرو های انسانی که به تمیز کردن این مکان ها می پردازند پرداخت. زیرا انتقال ندادن زباله ها توسط افراد به وسیله آسانسور و راه پله می تواند میزان زباله های ریخته شده روی زمین و یا شیرابه های ناشی از آن ها را به مراتب کاهش داده و در نتیجه راه پله و آسانسور در مدت زمان بیشتری کاملاً تمیز خواهد ماند. شرکت نخستین کار با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به دست آورد.

سایر کاربرد های سیستم شوت زباله:

یکی دیگر از کاربرد های این سیستم این است که توسط آن دیگر نیازی نیست راه پله و آسانسور مورد استفاده افراد قرار گرفته و یا در آن ها ترافیک ایجاد شود. البته باید گفت هزینه ‌های اضافی مربوط به برق ساختمان و یا هزینه های برق آسانسور به مراتب کاهش می یابد. زیرا استفاده از سیستم برق راه پله و سیستم برق آسانسور کاهش می یابد. شوتینگ زباله به طور کلی می ‌تواند برای کارکنان شهرداری و ماشین های حمل زباله نیز مفید واقع شود. این سیستم زباله‌ ها را دقیقاً در محلی که باید زباله وجود داشته باشد می ‌اندازد. یعنی حتی معمولی ترین نوع سیستم شوت زباله به گونه‌ ای است که زباله ها را دقیقاً داخل سطل زباله که بیرون از ساختمان قرار دارد خواهد انداخت و در نتیجه سطح زمین و یا اطراف سطل‌ های زباله از هر گونه زباله عاری خواهد شد و افراد پاکبان و افرادی که با ماشین های حمل زباله به فعالیت می‌ پردازند نیازی نیست سطح زمین را از زباله های کثیف و بسیار آلوده پاک کنند. کاربرد دیگری که می ‌توان برای سیستم شوتینگ زباله نام برد این است که برخی از این دستگاه ‌ها زباله های تر و خشک را از یکدیگر تفکیک می ‌کنند و تفکیک کردن این زباله ها برای افرادی که انواع زباله های خشک را در خیابان ها جمع آوری می کنند، مفید است.  برای خرید سنسور پر شدن مخزن زباله به سایت شرکت نخستین کار مراجعه کنید. 

همچنین هنگام حمل زباله توسط ماشین های حمل زباله، زباله های تر و خشک از یکدیگر جدا شده و زباله های خشک به چرخه بازیافت رفته و از آن ‌ها دوباره استفاده خواهد شد و این می‌ تواند باعث پیشرفت صنایع مختلف کشور شود. یکی دیگر از کاربرد های سیستم شوتینگ زباله این است که این سیستم می ‌تواند شیرابه های ناشی از زباله ها را به سیستم فاضلاب شهری هدایت کرده و باعث پاکی محیط زیست می شود.

شرکت نخستین کار

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 795
نمایش همه
علاقه مندی ها ()