طراحی دکوراسیون داخلی از جمله مشاغلی است که سالهای اخیر طرفداران بسیار  زیادی پیدا کرده است و اکنون در موسسات آموزش عالی به عنوان یک رشته پرطرفدار پذیرش بسیار بالایی دارد. بهینه سازی فضای داخلی ساختمان، هماهنگی و نظم دادن به اجزاء و عناصر داخلی، استفاده از سبک های هنری متناسب با سبک معماری ساختمان و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار مزایای استفاده از طراحی دکوراسیون داخلی قرار داد. از پرطرفدارترین سبک های  طراحی دکوراسیون داخلی  که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد می توان به سبک های کلاسیک، مدرن، روستیک، سنتی، هندی، اروپایی، مراکشی و غیره اشاره کرد که نوع متریال مصرفی و برآورد هزینه های پیاده سازی در هرکدام از آن ها متفاوت می باشد. قیمت اجرای طراحی دکوراسیون داخلی در پروژه های مختلف مسکونی و تجاری با توجه به سبک طراحی، نوع خدمات دریافتی، متریال و مصالح مصرفی، وسعت پروژه، کاربری محیط و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، که البته باید در مورد بودجه پروژه قبل از اجرای هر نوع پلان و پیشنهادی توافق نمود، تا در حین اجرای آن با مشکلات جدیدی مواجه نشد.

اهداف طراحی دکوراسیون داخلی

اهداف طراحی دکوراسیون داخلی در واقع همان تشریح انتظارات مشتریان از طراحی، بهینه سازی و کاربری محیط می باشد، و معمولا در پروژه های مختلف مسکونی و تجاری تفاوت های بسیار زیادی از نظر سبک و سیاق طراحی، نوع چیدمان، متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر با یکدیگر دارند، به عنوان مثال در طراحی دکوراسیون داخلی یک کلینیک پزشکی معمولا دکوراتورها تلاش می کنند، تا با استفاده از رنگ های روشن و آرامش بخش، گل های آپارتمانی، قاب ها و مبلمان راحت آسایش و آرامش بیماران را در مدت زمان انتظار  در مطب را فراهم کنند، و یک محیط بسیار شیک، آرامش بخش و جذاب را به نمایش گذاشت.

عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی

توجه به جزئیات و کنار هم قرار دادن اجزاء هماهنگ و مشابه از اصلی ترین وظایف دکوراتورها و طراحان داخلی می باشد، این افراد باید تمام تمرکز خود را روی هماهنگی و انسجام اجزاء قرار دهند تا در نهایت معرف یک دکوراسیون بی عیب و نقص در ابعاد مسکونی و تجاری باشند. عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی یا اصول طراحی دکوراسیون داخلی برپایه پارامترها و فاکتورهای بسیار زیادی از قبیل  تعادل متقارن و نامتقارن، ریتم و آهنگ، تاکید تکرار، کنتراست، هماهنگی، وحدت، ایستایی و غیره بنا شده است، که با جفت و جور کردن آن ها در کنار یکدیگر می توان در نهایت به یک الگو مشخص و یا سبک از طراحی داخلی ساختمان رسید. البته با توجه به اینکه دکوراتورها خود را درگیر تغییرات ساختاری و سازه ای در پروژه های مختلف نمی کنند، و تمامی پلان های پیشنهادی خود را برپایه بودجه و انتظارات مشتریان مطرح می نمایند، می توان اصلی ترین المان ها را در طراحی دکوراسیون داخلی مواردی همچون نورپردازی طبیعی و مصنوعی، قاب ها، گل های آپاراتمانی، شومینه، کتابخانه، کنتراست رنگ ها، نوع مبلمان، چینش آن ها دانست، که با انتخاب صحیح و هوشمندانه آن ها می توان یک دکوراسیون حرفه ای را به نمایش گذاشت. برای اجرای طراحی داخلی اتاق خواب به سایت گروه معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا  مراجعه کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی ارزان قیمت

گروه معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا سالهاست که در شمار فعال ترین و موفق ترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی ارزان قیمت قرار گرفته است. این مجموعه معتبر و باسابقه با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا در زمینه طراحی و همین طور استفاده از یک تیم مجرب و خلاق توانسته تمام انتظارات مشتریان خود را  در بالاترین سطح کیفی برآورده نماید. متقاضیان استفاده از انواع خدمات طراحی دکوراسیون داخلی جدید با مراجعه به سایت اطلاع رسانی هیرادانا و ضمن مشاهده نمونه کارهای این مرکز می توانند نسبت به واگذاری پروژه های خود به این مجموعه تصمیم گیری نمایند، و یا از طریق وب سایت و تماس تلفنی از خدمات مشاوره ای کارشناسان این مرکز معماری استفاده نمایند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 887
نمایش همه
علاقه مندی ها ()