دکوراسیون داخلی همان طور که در اغلب مقالات علمی و معماری مطرح شده است، در واقع تلفیق هنر و علم معماری می باشد که در آن دکوراتورها و طراحان داخلی تلاش می کنند تا به روشی هدفمند و ساختار یافته، نظم بین اجزاء و چیدمان داخلی ساختمان را برقرار سازند، بطوریکه زیبایی و جذابیت محیط را بتوان دوچندان نمود. رشته طراحی دکوراسیون داخلی در قرن هجدهم مطرح شد و با بزرگتر شدن شهرها و توسعه صنعت ساخت و ساز به اوج خود رسیده است، و اکنون در معتبرترین مراکز آموزش عالی تدریس می شود و روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده می گردد. دکوراسیون داخلی منزل آخرین بخش از بازسازی ساختمان می باشد، که در آن به تمامی جنبه های زیباشناسی محیط با استفاده از المان های مختلف طراحی می پردازند تا در نهایت بتوان یک محیط بسیار زیبا و دلنشین را به نمایش گذاشت و توجه مشتریان را جلب کرد. قیمت  دکوراسیون داخلی هم باتوجه به موارد بسیار زیادی از جمله وسعت پروژه، مدت زمان انجام کار، نوع و سبک طراحی، اهداف پروژه، بهینه سازی فضا و نوع متریال مصرفی محاسبه و تعیین می شود.

اهداف دکوراسیون داخلی

اهداف دکوراسیون داخلی باتوجه به نوع پروژه ها و انتظارات مشتریان از طراحی فضا و کاربردی تر کردن محیط تعیین می شود، و مشخص کردن آن در واقع یک چهارچوب کلی را برای طراحان داخلی و دکوراتورها  مشخص می کند، البته در کنار آن قیمت یا بودجه تعیین شده برای دکوراسیون داخلی نیز کمک بسیار زیادی به این افراد در طراحی پلان های اجرائی می کند و محدودیت های پروژه را به روشنی برای طراحان داخلی و مشتریان مشخص می کند. اهداف دکوراسیون داخلی را می توان در دو گروه کلی انواع دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون داخلی اداری قرارداد که در هر کدام از آن ها شرایط طراحی، نوع متریال مصرفی، چیدمان و بهینه سازی فضا متفاوت می باشد، و براساس معیارهای مشخصی انتخاب می شود.

المان های اصلی در دکوراسیون داخلی

از مهمترین المان های اصلی در دکوراسیون داخلی که در همان ابتدای کار توسط طراحان داخلی و  قبل از جایگذاری اشیاء مورد بررسی قرار می گیرد و تاثیرات بسیار بالایی در فضای ساختمان و بهینه سازی آن دارند می توان به نور محیط که از دو منبع طبیعی و مصنوعی می توان آن را تامین کرد اشاره کرد، درواقع نورپردازی را می توان در راس فعالیت های طراحی و از مهمترین مراحل اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان قرار داد، که در کنار آن مواردی همچون خط، فرم طراحی، رنگ های مکمل، چوب، تعادل متعادل و نامتقارن و کفسازی ساختمان نیز اهمیت بسیار بالایی دارند.  اما از المان های اصلی در نوع اشیاء و متریال اصلی در دکوراسیون داخلی می توان به ابعاد و سبک طراحی مبلمان، کتابخانه، میز تلویزیون، شومینه، لوسترها، طراحی کابینت، قاب ها و مجسمه ها اشاره کرد، که در انتخاب آن ها باید به تمامی اصول طراحی و سبک و سیاق معماری توجهی ویژه شود تا بتوان هماهنگی و نظم دکوراسیون داخلی را از هر منظر حفظ نمود و یک طراحی دکوراسیون موفق را به نمایش گذاشت.برای اطلاع از اجرای دکوراسیون تجاری به سایت گروه معماری و طراحی هیرادانا مراجعه کنید.

اجرای دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت

اجرای دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت و مطابق با انتظارات مشتریان از جمله خدماتی است که در گروه معماری و طراحی دکوراسیون هیرادانا در بالاترین سطح کیفی ارائه می شود. این مجموعه معتبر و خوش فکر سالهاست که با ارائه جدیدترین و مدرن ترین متدهای طراحی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید و در شمار برترین شرکت های فعال در این زمینه قرار بگیرد. متقاضیان استفاده از انواع خدمات دکوراسیون داخلی ساختمان با مراجعه به سایت هیرادانا می توانند ضمن مشاهده نمونه کارها و سوابق این گروه معماری به راحتی در زمینه واگذاری پروژه های خود به آن تصمیم گیری نمایند، و یا در صورت لزوم از خدمات مشاوره ای آن استفاده کنند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 845
نمایش همه
علاقه مندی ها ()