سیم خاردار تبری از جمله مدل های رایج سیم خاردار در جهان است. با استفاده از سیم خاردار به راحتی می توان سطح امنیت سازه هایی که از ارتفاع کوتاه برخوردار هستند و میزان امنیت محوطۀ آنها اندک است، بهبود بخشید. امروزه خرید و نصب سیم خاردار تبری برای سازه های ساختمان مسکونی و تجاری بیش از پیش مشاهده می شود چون با استفاده از این تجهیزات، می توان سطح ایمنی ساختمان هایی که از ارتفاع کوتاه برخوردار هستند را ارتقاء بخشید. شرکت حصار سیم به صورت کاملاً حرفه ای در عرصۀ تولید و فروش انواع سیسم خاردار تبری با مفتول ضد زنگ فعالیت می کند. از این رو برای خرید و سفارش اینترنتی انواع سیم خاردار تبری می توانید با مرکز فروش این مجموعه تماس بگیرید.

ویژگی های سیم خاردار تبری

از جمله ویژگی های سیم خاردار تبری می توان به مدل های تیغه ای و حلقوی آن اشاره کرد که متناسب با مکان های مختلف می توان از مزایای هر کدام از آنها بهره برد. از مهمترین مزایای سیم خاردار تبری می توان به مقاومت بالای آنها در برابر حرارت و شرایط آب و هوایی گرم و سرد اشاره نمود. امروزه برای ساخت و تولید انواع سیم خاردار از دستگاه های مدرن و کاملاً مکانیزه و یا نیمه اتوماتیک در کارگاه های کوچک و بزرگ بهره گرفته می شود. به همین جهت شاهد فروش انواع سیم خاردار و فنس با مفتول های مقاوم با طرح های متنوع می باشیم.

سیم خاردار حلقه ای مسطح، سیم خاردار حلقه ای حلزونی و سیم خاردار خطی برخی از اشکال مختلف ساخت سیم خاردار رایج در سطح کشور می باشند. برای ساخت انواع سیم خاردار تبری از مفتول های روکش دار ضد زنگ استفاده می شود که نسبت به بارش باران و برف از مقاومت بالایی برخوردار باشد. به همین جهت می توانید سیم خاردار تبری تیغه ای را بر روی سطح دیوار محوطه های مختلف برای مدت زمان طولانی چند سال مشاهده نمائید که ماهیت اولیۀ خود را همچنان حفظ کرده است و نیاز به تعویض مجدد آنها نباشد. لذا شرکت حصار سیم نیز با اتکاء به پرسنل توانمند و بهره مندی از دستگاه های مدرن، بستر مناسبی برای تولید انواع سیم خاردار تبری تیغه ای و حلقوی را مطابق با نیاز مصرف کنندگان بوجود آورده است.

عرضۀ و فروش انواع سیم خاردار تبری

تولید و فروش سیم خاردار تبری با متریال با کیفیت تنها توسط برخی از شرکت ها و کارگاه های کوچک و بزرگ در سراسر کشور صورت می گیرد و برخی از افراد سودجو نیز با استفاده از مفتول های بی کیفیت اقدام به ساخت سیم خاردار و فنس می کنند که از کیفیت بالا برخوردار نمی باشند.

به این ترتیب هنگام خرید هر گونه سیم خاردار و فنس، بهتر است به مراکز معتبر تولید و فروش سیم خاردار مراجعه نمائید، که بتواند سطح کیفیت فنسی که خریداری می کنید را تضمین نماید. در واقع تنها مسیر مطمئن برای اطمینان از کیفیت بالای کالا، خرید از مراکز فروش معتبر و با سابقه می باشد.

توجه داشته باشید که هر شرکتی امکانات و دستگاه های پیشرفته متناسب با تولید سیم خاردار تبری تیغه ای با دوام را ندارد و تنها برخی از شرکت ها با تهیۀ آلیاژ فولاد ضد زنگ، از امکانات ساخت سیم خاردار با مفتول مقاوم برخوردار هستند. به این ترتیب افراد مختلف می توانند متناسب با سطح امنیت سازۀ ساختمانی و محوطۀ ویلایی خود، از مزایای سیم های خاردار تبری بهره مند شوند که می توان به محوطۀ مزرعه، ساختمان های نظامی و امنیتی، محوطه های فرودگاه، قطار و مترو، ساختمان های مسکونی و ویلایی، ساختمان های تجاری محوطه دار، محوطۀ باغ و ... اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز فروش شرکت حصار سیم تماس حاصل نمائید.

 شرکت حصار سیم

آدرس: ارومیه - شهرک صنعتی فاز دو توسعه - بلوار مهارت - پلاک 11

شماره تماس: 04433744991

تلفن همراه: 09143411954

فکس: 04433744992

تلگرام و واتس آپ: 09019138799

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 939
نمایش همه
علاقه مندی ها ()