کفسازی یکی از مهم ترین مسائل در هر مکانی از قبیل سوله ، استخر ، ساختمان ها و پارکینگ و غیره می باشد. اجرای کفسازی در انواع مختلفی انجام می گیرد که شامل کف سازی بتنی کفپوش های اپوکسی و یا رزین می‌باشد. اجرای کف سازی باید با دقت و مهارت بالایی انجام گیرد تا بعد از گذشت زمان موجب بروز ترک و یا ایرادات دیگر نشود. کفسازی بتنی باید با مهارت بالایی انجام شود زیرا در گذشت زمان اگر به خوبی انجام نشده باشد اثرات آن نمایان خواهد شد. هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه خدمات کفسازی بتنی را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. 

کفسازی بتنی از رایج ترین کفسازی هایی هست که برای انواع ساختمان می توان آن را به کار برد. این کفپوش را می‌تواند به همراه موادی همچون اپوکسی و پلی یورتان اجرا کرد. کفپوش بتنی نسبت به سایر کفپوش ها دارای مزیت های بسیاری است هزینه اجرای کفپوش بتنی بسیار ارزان تر از دیگر کفپوش ها بوده و همچنین کیفیت و دوام این کفپوش بسیار بالا می باشد و همینطور مقاومت کفپوش بتنی در برابر نفوذ انواع مواد نفتی موثر است.

 اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای

ماله پروانه ای دستگاهی است که با بنزین و برق کار می کند و حرکتی چرخشی دارد که به وسیله ی پروانه های آن انجام می گیرد.

مرکز سپهر آرمه یکی از مراکز تخصصی در اجرای کف پوش ها و آب بندی بتن می باشد که با ارائه خدمات بسیار عالی خود توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب نماید . هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه همواره در تلاش است که بهترین خدمات دهی را به مشتریان خود ارائه دهد و این مجموعه اجرای کفسازی ها و آب بندی بتن را به صورت کاملاً تخصصی و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و نیروی کار متخصص انجام می دهد همچنین این مجموعه قیمت های بسیار مناسبی را برای خدمات خود در نظر گرفته است. 

اجرای کفسازی بتنی

برای اجرای هر کفپوشی باید از کف سازی بتنی استفاده شود تا کفپوش ایجاد شده مقاوم باشد و به آن هیچ گونه آسیبی وارد نشود برای جلوگیری از ترک خوردگی تغییر شکل در بلند مدت و کف سازی بتنی بسیار موثر است و باید با دقت بسیاری انجام شود.

کفسازی بتنی یک نوع کفپوش است که بسیار با کیفیت و مقاوم بوده و در بسیاری از پارکینگ ها ، کارخانجات ها و سالن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد این روش را می توان با استفاده از مواد اولیه مناسب اجرا نمایید. در واقع کف سازی بتنی علاوه بر ماندگاری خوبی که دارند زیبایی بالایی هم دارد. برای ترمیم و اجرای آب بندی و ایزولاسیون سازه به سایت مراجعه کنید. 

مراحل کف سازی بتنی

در ابتدا بتنی که دارای سیمان کمتری است، را بر روی کف قرار می‌دهند تا بستر اجرای کفسازی انجام شود و سپس با استفاده از میلگرد آن را مقاوم سازی می کنند تا بر اثر ترک و سایر مشکلات ثابت بماند و پس از آن بتن ریزی نهایی را با استفاده از ماله پروانه انجام می‌دهند و در آخر هم بتن سخت را با استفاده از قالب بندی ایجاد می نمایند.

هزینه اجرای کف سازی بتن

 برای درنظر گرفتن هزینه اجرای کفسازی بتن در اصل مساحت پروژه و مقدار ضخامت بتن و همینطور نوع کفپوش اجرایی بسیار مهم است و در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه مجموعه‌ ای است که هزینه های بسیار مناسبی را در قبال خدمات عالی خود در نظر گرفته است تا بتواند رضایت افراد را به خود جلب نماید. برای اطلاع از انواع کفپوش ها به سایت مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید.

 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()