بتن ریزی کف سوله همانند سایر پروژه های بتن ریزی کف می باشد که نیاز به رعایت یک سری نکات مهم دارد. هدف از انجام بتن ریزی کف سوله، ایجاد بستری منسجم و مستحکم برای پیاده سازی انواع کفپوش ساختمان می باشد. برای سازه های مختلف ساختمانی چون سوله که به عنوان مکان های پرتردد محسوب می شوند و ممکن است تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در این اماکن صورت گیرد، به راحتی می توان از مزایای بتن سخت برای نازک کاری کف استفاده نمود و پس از آن از کفپوش های اپوکسی و رزینی برای جلوه دادن به نمای کف سوله استفاده نمود. اجرای  بتن ریزی کف سوله به روش های مختلفی صورت می گیرد چون با گذشت زمان و پیشرفت فناوی ماشین آلات صنعتی، شاهد به کارگیری از ابزارآلات پیشرفته در حوزۀ خدمات ساختمانی می باشیم.

اجرای مکانیزه بتن ریزی کف سوله

از جمله روش های بهینه سازی شده و در عین حال مقرون به صرفه، اجرای مکانیزه بتن ریزی کف سوله می باشد که با بهره گیری از ماشین آلات و ابزارآلات مدرن صورت می گیرد. روش های مدرن اجرای مکانیزۀ بتن ریزی باعث افزایش انسجام سیمان و دانه های بتن می شود. علاوه بر آنکه باعث کاهش هزینه های اجرای بتن ریزی و همچنین افزایش سرعت عملیات بتن ریزی کف سوله می گردد.

اجرای بتن ریزی کف سوله با ماله پروانه ای

امروزه اجرای بتن ریزی کف سوله با ماله پروانه ای صورت می گیرد که یکی از دستگاه های پیشرفته ای است که به منظور چنین فعالیت هایی طراحی و ساخته شده اند. عملکرد دستگاه ماله پروانه ای به نحوی است که با استفاده از موتورهای بنزینی و برقی حرکت می کند و امکان چرخش پروانه ها را میسر می سازد و بدین وسیله عملیات ماله کشی بتن را انجام داده و در نتیجۀ آن سطح صاف و صیقلی ایجاد می شود. لذا بدین وسیله سرعت فرآیند بتن ریزی کف سوله را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند و در عین حال سطح یکدست و یکنواختی را بوجود می آورد و هزینۀ کمتری را در بر می گیرد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با نحوۀ استفاده کردن از دستگاه ماله پروانه ای وجود دارد، به دو روش دستی و یا نیروی محرکۀ موتور حرکت به سمت جلو و عقب را انجام می دهد. برای  اجرای کفپوش پارکینگ  به سایت مراجعه کنید.

نکات مرتبط با بتن ریزی کف سوله

همانطور که می دانید برای کفسازی بتن باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. مد نظر قرار دادن وزن سربار بر روی سازۀ بتنی کف از مهمترین نکاتی است که هنگام اجرای پروژه های بتن ریزی کف سوله باید در نظر گرفته شود و تأثیر قابل توجهی بر روی استحکام و مقاومت کفسازی بتن سوله و سایر ساختمان ها دارد. توجه داشته باشید که اجرای عملیات بتن ریزی کف سوله با ضخامت کم موجب بوجود آمدن ترک های عمیق می شود و احتمال نشست خاک بستر بتن کف افزایش پیدا می کند. بنابراین برای ممانعت از این اتفاق، نیاز به استفاده از بتن آرمه کف سوله یا همان بتن مسلح است که البته برای ضخامت کمتر از 6 سانتی متر قابل پیاده سازی نمی باشد. در انتهای اجرای بتن ریزی کف، عملیات کنترل محاسباتی بار وارده بر کف بتنی در نظر گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوان مناسب ترین ضخامت را برای کفسازی سوله اجرا نمود. لذا برای افزایش استحکام کفسازی بتن، تا آنجایی که می شود از تماس مستقیم بتن با خاک ممانعت می شود، تا انسجام بتن حفظ گردد.

شرکت فنی مهندسی پارس الیس با تجربۀ کاری چندین ساله در عرصۀ ارائه خدمات عمرانی ساختمان، توانایی اجرای بتن ریزی کف سوله به صورت مکانیزه با حداقل هزینه را دارد.

شركت پارس الیس 

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

               pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 945
نمایش همه
علاقه مندی ها ()