بتن ریزی کف یکی از مهمترین پروژه های ساخت و ساز ساختمان محسوب می شود. اجرای بتن ریزی کف برای محوطه، سقف طبقات، سوله، بارانداز و سکو، سالن های ورزشی، کف پارکینگ، انبار و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به این ترتیب می توانید برای درخواست خدمات بتن ریزی کف از شرکت های فنی و مهندسی مجرب که در این حوزه فعالیت می کنند، بهره گیرید. پیمانکاران اجرای بتن سازی کف متناسب با نوع سازه و شرایط محیطی اقدام به انتخاب مناسب ترین شیوه برای اجرای چنین کاری می کنند. در واقع کاربرد  بتن ریزی کف محوطه برای کف سوله و پارکینگ های ساختمانی در نظر گرفته می شود که از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. این روش علاوه بر مقرون به صرفه بودن، بلکه از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.

اجرای بتن ریزی کف ساختمان

امروزه اجرای بتن ریزی کف ساختمان با استفاده از ابزارآلات مدرن و پیشرفته به صورت مکانیزه انجام می گیرد. در واقع استفاده از این تکنیک ها، به میزان قابل توجهی می توان سرعت اجرای عملیات بتن ریزی کف را ارتقاء بخشید، علاوه بر آنکه نیاز به استفاده از نیروی انسانی متعدد نیست و از نظر مالی بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود. بهترین گزینه برای اجرای بتن ریزی کف محوطه و فضاهای باز، بهره گیری از سیستم های مکانیزه می باشد که بدین وسیله بتوانند با رعایت اصول استاندارد، به بهترین شکل ممکن بتن ریزی کف سازه های مختلف را انجام دهند.

برای اجرای بتن سازی کف نیاز به رعایت یک سری مراحل و نکات مهم حین اجرای کار می باشد. بنابراین پیمانکار ساختمان با بررسی تمان شرایط و زوایای کاری، بتن سازی کف را آغاز می کند. تمیزکاری برای ایجاد زیرسازی مناسب، تراز نمودن سطح خاک، استفاده از بتن مگر برای جلوگیری از جذب آب زیاد، اجرای ماله کشی برای صاف و هم تراز کردن سطح بتن و در انتها نیز عملیات آرماتور بندی از مهم ترین قسمت های اجرای بتن ریزی کف محسوب می شود.

بتن ریزی کف به صورت مکانیزه

کف سازی ساختمان از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا متناسب با طراحی سازه های مختلف، امکان اجرای بتن سازی کف به روش های مختلف صورت می گیرد. لذا استفاده از روش مکانیزه به میزان قابل توجهی می تواند هزینه های اجرای کف سازی را به حداقل برساند، علاوه بر آنکه مدت زمان اجرای بتن ریزی را بسیار کاهش می دهد. استفاده از دستگاه های مجیک، لیزر و ماله های پروانه ای از کاربردی ترین روش های اجرای بتن ریزی مکانیزه کف محسوب می شوند.

بنابراین افراد به راحتی می توانند از مزایای این روش برای سرعت بخشیدن به عملیات کفسازی پروژه های مختلف ساختمانی بهره گیرند. با اجرای روش مکانیزه برای بتن ریزی کف، سطح پایانی به طور کامل صاف و صیقلی ایجاد می شود و به نحوی از جدا شدگی سیمان و دانه های بتنی جلوگیری می شود و برای اطمینان نیز می توان از ماله های دستی برای انسجام بتن استفاده شود. برای اطلاع از اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی به سایت مراجعه نمایید.

با اجرای عملیات بتن ریزی مکانیزه کف به راحتی می توان سطح صیقلی و صاف ایجاد نمود و به عبارتی می زان انسجام و تراکم سازۀ بتنی را نسبت به روش های سنتی ارتقاء بخشید. در ضمن این نوع روش مقامت سایشی بالایی نسبت به روش های قدیمی دارد و سرعت اجرای بتن ریزی را به میزان 500 متر مربع در یک روز بهبود می بخشد. قیمت ارزان اجرای بتن ریزی مکانیزه کف نیز از دیگر مزایای مهم این روش محسوب می شود.

لذا شرکت فنی مهندسی پارس الیس با سابقۀ چند ساله در زمینۀ ارائه خدمات عمرانی مطابق با سازه های مختلف ساختمانی، قادر به ارائه خدمات بتن ریزی کف با قیمت ارزان و ماندگاری بالا در سراسر کشور می باشد.

 

شركت پارس الیس 

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

               pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 787
نمایش همه
علاقه مندی ها ()