کفپوش اپوکسی یکی از روش های اجرایی کنونی برای پوشش سطوح کف ساختمان های مختلف محسوب می شود. ماهیت کفپوش های اپوکسی، رزینی و از جنس پلیمر می باشد که امکان اجرای آن را بر روی کلیۀ سطوح چون موزاییک، بتن و سنگ میسر ساخته است. مواد اپوکسی یا پولی پوکساید نوعی مواد شیمیایی هستند که دارای ساختار پلیمر ترموست می باشند که ناشی از واکنش پذیری مواد رزین اپوکساید و سخت کننده های پولی آمین ایجاد می شوند. چند سال اخیر اجرای کفپوش اپوکسی در سازه های ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و غیره افزایش پیدا کرده است. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با اجرای این نوع کفپوش رزینی وجود دارد، میزان ضخامت حداقل دو میلی متری آن می باشد، که به عنوان عایق حرارتی و رطوبتی نیز محسوب می شود.

اجرای انواع کفپوش اپوکسی

امروزه امکان اجرای انواع کفپوش اپوکسی به روش های سنتی و مکانیزه فراهم می باشد. کفپوش اپوکسی ساختمان به دلیل برخورداری از رنگ بندی های جذاب و در عین حال براق و درخشنده، علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارد. علاوه بر اینکه هزینۀ اجرای کفپوش اپوکسی بسیار ارزان است و دارای قابلیت های متعددی چون نظافت راحت، عدم جذب گرد و خاک، قابلیت شستشو، استحکام در برابر نفوذ پذیری آب و مواد شیمیایی و تنوع طیف رنگ بندی و انسجام بالا می باشد. به همین جهت یکی از بهترین گزینه های اجرای کفپوش پارکینگ، سوله، سالن های باشگاه، محیط های بیمارستانی و امثال آن می باشد.

اجرای کفپوش اپوکسی آنتی الکترواستاتیک

مقصود از اجرای کفپوش اپوکسی آنتی الکترو استاتیک، این است که سازه های ساختمانی صنعتی و غیر صنعتی که در آنها وجود جریان الکتریسیته ساکن و برق باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می شود، از این نوع کفپوش اپوکسی عایق برق استفاده می شود. کارگاه های صنعتی چون صنایع الکترونیکی، تولید کنندۀ مواد شیمیایی، ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی، صنعت خودروسازی، محیط های بیمارستانی چون اتاق عمل و ... می توانند برای جلوگیر از آتش سوزی و به عبارتی انتشار جریان برق می توانند از مزایای کفپوش اپوکسی عایق یا همان آنتی الکترو استاتیک بهره گیرید.

استفاده از مواد رزینی که در اجرای کفپوش اپوکسی به کار برده می شود، علاوه بر جلوه دادن و زیبا نمودن نمای دکوراسیون داخلی ساختمان، بسیار کاربردی و مفید می باشد. همچنین از نظر هزینۀ اجرایی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد و امکان اجرای این نوع کفپوش بر روی اکثر مصالح ساختمانی میسر است.

از مهمترین ویژگی های ساختاری کفپوش اپوکسی می توان به ماهیت رزینی بودن آن اشاره نمود که زمینۀ مناسبی برای ایجاد طرح و نقش های مختلف و جذاب را فراهم می سازد. توجهه داشته باشید که مواد اپوکسی کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد که می توان به کاربرد اپوکسی در چسب های همه کاره اشاره کرد.برای اطلاع از اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی به سایت مراجعه نمایید.

اجرای انواع کفپوش اپوکسی

در حال حاضر امکان اجرای انواع کفپوش اپوکسی متناسب با سازه های مختلف فراهم می باشد. کفپوش اپوکسی پارکینگ، کفپوش اپوکسی ضد خش، کفپوش اپوکسی بیمارستانی، کفپوش اپوکسی ضد اسید، کفپوش اپوکسی ورزشی، کفپوش اپوکسی صنعتی و ... نمونه ای از اجراهای مختلف این نوع کفپوش ساختمان به حساب می آید. بنابراین پیمانکاران اجرای کفپوش می توانند متناسب با شرایط و موقعیت کاری از مزایای مواد رزینی برای اجرای کفپوش ساختمان های مختلف استفاده نمایند.

قیمت کفپوش اپوکسی به مؤلفه های مهمی چون ترکیب رنگ بندی، جنس مواد رزینی و همچنین متراژ فضای کف اشاره نمود. به این ترتیب متناسب با سازه های مختلف و بودجۀ مالی ، امکان اجرای کفپوش اپوکسی با قیمت ارزان برای متقاضیان این نوع کفپوش فراهم می باشد.

شرکت فنی مهندسی پارس الیس نیز با در اختیار داشتن پرسنل فنی متخصص، قادر به ارائه خدمات مشاوره ای و اجرای انواع کفپوش اپوکسی است.

شركت پارس الیس 

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

               pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 784
نمایش همه
علاقه مندی ها ()