پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی دیگر از مهمترین خدماتی است که توسط گروه های ساختمانی به افراد مختلف ارائه داده می شود. در واقع هدف از اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای محکم کاری مصالح ساختمانی به کار رفته در نمای ساختمان صورت گرفته می شود.  

جنس نمای ساختمان، قطر و ابعاد مصالح ساختمانی به کار رفته در نمای ساختمان، شرایط محیطی آب و هوا، سطح رطوبت و فشار هوای منطقه، جنس و میزان دوام مصالح به کار رفته در زیر نمای ساختمان، قابلیت شستشو بودن نما و میزان سطح آلودگی هوا از مهمترین عوامل انتخاب و اجرای  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان محسوب می شوند. بنابراین گروه های ساختمانی بر اساس این مؤلفه ها، اقدام به ارائه خدمات پیچ و رولپلاک برای نمای ساختمان می نمایند. انواع پیچ و رولپلاک برای اجرای چنین عملیاتی طراحی و ساخته شده اند که می توان به انواع پیچ و رولپلاک گالوانیزه، آهنی، آلومینیومی، فولادی، برنج و غیره اشاره نمود که دارای قطر و سایزهای مختلف می باشند.

اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

از گذشته تا به امروز اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با پیچ و رولپلاک گالوانیزه به عنوان یکی از بهترین گزینه های اجرای این کار محسوب می شود. در واقع این جنس پیچ گالوانیزه نسبت به شرایط محیطی مقاومت بالایی دارد و در عین حال سبک و از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد. البته از جنس های دیگر برای نماهای مختلف ساختمان نیز می توان بهره گرفت. استفاده از پیچ و رولپلاک گالوانیزه در نمای ساختمان، به دلیل مقاومت بالای این آلیاژ نسبت به رطوبت و عدم زنگ زدگی و آسیب زدن بر روی بدنۀ نمای ساختمان می باشد، که البته جنس مصالح ساختمانی و قطر نما باید مد نظر قرار گرفته شود.

برای انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از انواع رولپلاک چون رولپلاک توکار ساده، رولپلاک پروانه ای، رولپلاک فیشر، رولپلاک فلزی و رولپلاک HUD استفاده می شود. همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم، انتخاب پیچ و رولپلاک و روش اجرای آن ارتباط مستقیم با جنس مصالح نمای ساختمان و همچنین قطر نما و میزان استحکام زیرسازی نمای ساختمان دارد.

در واقع اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان سنگی ممکن است با اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آجری متفاوت باشد که البته تأثیر مستقیم بر روی قیمت انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیز دارد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب یکی از رایج ترین شیوه های اجرای این کار می باشد که آزادی عمل بیشتری به اپراتور می دهد. البته فرد باید کلیۀ اصول و نکات ایمنی را رعایت نماید.برای اطلاع از انجام جوشکاری در ارتفاع به سایت مراجعه کنید. 

ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با قیمت ارزان

امروزه با توجه به تعدد روش های اجرایی و ابزارآلات مقاوم و سبک، امکان ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با قیمت ارزان به متقاضیان فراهم می باشد. همانطور که می دانید از گذشته تا به امروز استفاده از مصالح ساختمانی سنگ، آجر، سیمان و امثال آن برای نمای ساختمان یکی از گزینه های افراد می باشد که با گذشت زمان، امکان سُست شدن و فرسودگی آنها وجود دارد و باعث افتادن و جدا شدن آنها از بستر نمای ساختمان گردد. از این رو برای ممانعت از این اتفاق خطرناک و آسیب رسان از مزایای پیچ و رولپلاک گالوانیزه نمای ساختمان بهره گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوانند مقاومت مصالح ساختمانی را بهبود ببخشند.

گروه نما روز یکی از با سابقه ترین گروه های ساختمانی است که در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است و در زمینۀ کلیۀ خدمات ساختمانی از افراد متخصص و مدرن ترین ابزارآلات و شیوه های اجرایی بهره می گیرد، که از قیمت ارزان و کیفیت بالا برخوردار باشد.

 

 گروه نما روز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()