نقاشی نما یکی دیگر از خدمات ساختمانی است که گروه های متخصص و فنی ساختمانی می توانند در اختیار متقاضیان قرار دهند. همانطور که می دانید برخی از نماهای ساختمانی از ماهیت رنگ آمیزی برخوردار می باشند. از این رو می توان با ابزارآلات رنگ کاری، نمای ساختمان را نقاشی نمود. اجرای نقاشی نما همانند هر حرفۀ دیگری نیاز به تخصص و همچنین ابزارآلات مناسب دارد که بتوانند به بهترین شیوه آن را اجرا نمایند. اگر قصد رنگ آمیزی نمای ساختمان محل زندگی خود و یا سایر ساختمان های مسکونی، تجاری و یا اداری را دارید، می توانید از تخصص افراد فنی و شرکت های ارائه دهندۀ خدمات فنی ساختمان بهره گیرید.

اجرای نقاشی نمای ساختمان

همانطور که می دانید، اجرای نقاشی نمای ساختمان یکی از خدماتی است که نیاز به بررسی و صرف زمان و هزینه دارد. در واقع پس از بررسی نوع مصالح ساختمانی، نقاش می تواند مقاوم ترین نوع رنگ و ابزار نقاشی نما را انتخاب نماید. پیش از اجرای رنگ آمیزی نما، پرسش هایی مطرح می گردد که نقاش ساختمان باید پس از بررسی آنها اقدام به اجرای نقاشی نمای ساختمان نماید.

نحوۀ دسترسی به نمای ساختمان، انتخاب مناسب ترین جنس رنگ، نوع طرح رنگ آمیزی نما، چگونگی اجرای اصولی رنگ آمیزی نما، انتخاب مناسب ترین ابزار نقاشی نمای ساختمان و بررسی دوام و ماندگاری رنگ در برابر شرایط آب و هوایی محیط از مهمترین مسائلی است که یک نقاش حرفه ای باید پیش از انجام نقاشی نما  ، آنها مورد بررسی قرار دهد.

نقاشی نما با طناب و بدون طناب

 امروزه با پیشرفت تجهیزات و ابزارآلات ساختمانی، امکان اجرای نقاشی نما با طناب و بدون طناب و با استفاده از داربست، کلایمر، کرین و همچنین بالابر میسر می باشد. بنابراین نقاش ماهر متناسب با طراحی نمای ساختمان و همچنین میزان سطح دسترسی به زوایای مختلف نمای ساختمان، از مناسب ترین ابزارآلات برای رنگ آمیزی نمای ساختمان بهره می گیرند. به این ترتیب امکان اجرای نقاشی نما با طناب و اسپری رنگ و یا قلم موی نقاشی فراهم می باشد. توجه داشته باشید که برای اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان باید نکات ایمنی را نیز باید در نظر داشته باشند. استفاده از پوشش مناسب و تجهیزات ایمنی چون کلاه ایمنی، دستکش، عینک ایمنی، کفش ایمنی و طناب ایمنی از مهمترین تجهیزات ایمنی هستند که یک نقاش برای اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان باید آنها را رعایت نماید.

اجرای رنگ آمیزی نما با طناب آزادی عمل بیشتری به نقاش می دهد و میزان دسترسی فرد را به زوایای مختلف نمای ساختمان راحت تر می سازد ولی اجرای نقاشی نما با داربست برای اجرای رنگ آمیزی نماهای ساختمان عریض، بهترین گزینه محسوب می شود ولی برای نماهای ساختمانی که دارای زوایای مختلف است، طناب بهترین گزینه محسوب می شود.

توجه داشته باشید، رنگی که برای نقاشی نمای ساختمان انتخاب می کنید، از دوام و مقاومت بالایی نسبت به شرایط جوی و تابش نور خورشید داشته باشد. در ضمن بهتر است جنس رنگ برای نمای ساختمان قابلیت شست و شو را داشته باشد و مقاومت بالایی نسبت به جذب گرد و غبار و همچنین نسبت به اشتعال زایی مقاومت بالایی داشته باشد. برای اطلاع از هزینه شستشوی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

قیمت نقاشی نما

قیمت نقاشی نما به فاکتورهای مهمی چون جنس و ابعاد نمای ساختمان بستگی دارد. بنابراین پیش از اجرای رنگ کاری نما، ساختمان مورد بررسی قرار گرفته می شود و سپس هزینۀ اجرای نقاشی نما مشخص می گردد. استفاده از مناسب رنگ برای نقاشی نما، نیاز نیست نگران تمیز کردن و شستشوی آن بود و علاوه بر آنکه ماندگاری و طول عمر بالایی خواهد داشت.

گروه نما روز با اتکاء به دانش روز و شناخت کامل از ابزارآلات نقاشی و استفاده از نقاشان حرفه ای، قابل به ارائه خدمات نقاشی نما ساختمان با قیمت ارزان می باشد.

 

 گروه نما روز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()