نصب توری مرغی برای انجام یک سری کارها در نمای ساختمان و یا داخل ساختمان لازم و ضروری است. توری مرغی به تورهای مفتولی شش ضلعی بسیار نازک و سبک گفته می شود. لازم به ذکر است که توری مرغی در دو دسته بندی پلاستیکی و مفتولی تولید می شوند که میزان ضخامت تارهای آن بسیار نازک می باشد تا از وزن کمتری برخوردار باشد. خدمات نصب توری مرغی توسط گروه های ساختمانی ارائه به مردم ارائه داده می شود چون از نیروی کاری متخصص و همچنین پیشرفته ترین ابزارآلات برای اجرای کار  نصب توری مرغی در ارتفاعات و نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می نمایند.  

مزایای نصب توری مرغی

نکتۀ مهمی که در طراحی توری مرغی وجود دارد، تولید این تور با چشمی هایی با ابعاد مختلف می باشد که متناسب با کاربری های مختلف در نظر گرفته شده است. یکی از مهمترین مزایای نصب توری مرغی، برای جلوگیری از ریزش سنگ و مصالح ساختمانی، هنگام عملیات ساختمانی در نمای ساختمان، ساخت و ساز و بازسازی ساختمان می باشد. در ضمن برای پوشش کامل بالکن نیز نصب توری مرغی می تواند بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه محسوب شود. همچنین برای ایجاد فضای بسته ای که تابش نور و جریان هوا وجود داشته باشد، به راحتی می توان از ویژگی های نصب توری مرغی در حیاط و یا داخل نمای ساختمان استفاده نمود.

از اولین کاربرد توری های مرغی می توان در جنگ جهانی دوم برای محافظت از رادارها نظامی در هنگام انفجار اشاره کرد. با گذشت زمان و پیشرفت فناوری بر تنوع محصولات توری مرغی افزوده شد و میزان کاربری این ابزارآلات افزایش پیدا کرد. به این ترتیب می توانید شاهد نصب انواع توری مرغی در قسمت های مختلف ساختمان آپارتمانی و یا ویلایی باشید.

نصب توری مرغی با طناب

امروزه نصب توری مرغی با طناب در ارتفاعات ساختمانی میسر می باشد. همانطور که گفته شد، افرادی که مسئولیت اجرای پروژه های ساخت و ساز در داخل شهر دارند، باید با نصب توری مرغی از ریزش نخاله و مصالح ساختمانی بر روی عابرین پیاده استفاده نمایند و بدین وسیله از سقوط ناگهانی ابزارآلات فنی و ساختمانی حین کار ممانعت به عمل آورند.

علاوه بر این کاربرد عمده، برای ایجاد حصار مرغدار، دامپروری و نگهداری از پرندگان در محیط باز می توانند از اقدام به نصب توری مرغی گالوانیزه نمایند. توری مرغی گالوانیزه به دلیل ماهیت فلزی و روکش عایقی که بر روی مفتول به کار رفته است، از مقاومت بالا و در عین حال عایق رطوبت و آب است.

در ضمن نصب توری مرغی برای زیرسازی کاشی و همچنین عملیات گچ کاری و مقاوم سازی دور ستون های ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. نصب توری مرغی برای سقف خانه های شیروانی و سوله های مختلف استفاده می شود. بدین وسیله می توانند بستری با عایق صوتی و حرارت برودتی با استفاده از پشم شیشه بوجود آورند. در واقع با نصب توری مرغی در سقف شیروانی به راحتی می توانند پشم شیشه را محکم کاری نموده و مقاومت آن را بهبود ببخشند. برای اطلاع از اجرای آب بندی نمای ساختمان  به سایت مراجعه کنید. 

نصب توری مرغی با قیمت ارزان

با توجه به تنوع تولید توری مرغی، شرایط مناسبی برای نصب توری مرغی با قیمت ارزان برای متقاضیان این نوع خدمات فراهم شده است. بنابراین افراد متناسب با نوع کاربردی و توان مالی خود، می توانند مناسب ترین جنس توری مرغی را انتخاب و خریداری نمایند. از این رو قیمت نصب توری مرغی پلاستیکی ارزان تر از توری مرغی گالوانیزه می باشد. البته نیاز به ذکر است که متراژ نصب توری، تأثیر مستقیم با هزینۀ نصب توری مرغی دارد.

گروه نما روز با در اختیار داشتن مناسب ترین ابزارآلات ساختمانی و فنی، قادر به ارائه هر گونه خدمات نصب توری مرغی در ساختمان می باشد.

 

 گروه نما روز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 898
نمایش همه
علاقه مندی ها ()