جوشکاری در ارتفاع نیاز به تجربه دارد و از جمله مشاغل سخت به حساب می آید و افراد فنی و متخصص قادر به ارائه چنین خدماتی می باشند. بر اساس افزایش ارتفاع ساختمان ها و ساخت و سازهای بسیار مرتفع، اجرای جوشکاری در ارتفاع یک نیاز محسوب می شود و برخی از شرکت ها به صورت تخصصی، با بهره گیری از ابزارآلات مخصوص قادر به ارائه خدمات در ارتفاع به افراد می باشد.  

عملیات جوشکاری به دو بخش اصلی سنگین و سبک دسته بندی می شود و برای جوشکاری قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عنوان مثال جوشکاری سنگین برای اسکلت سازی محصولات فولادی مورد استفاده قرار گرفته می شود ولی جوشکاری سبک برای پروژه های ضعیف تر و سطحی چون ساخت درب، پنجره، نصب نرده، حفاظ فلزی و غیره به کار گرفته می شود. لذا برای انجام  جوشکاری در ارتفاع نیز از جوشکاری سبک استفاده می شود که نیاز به ابزارآلات سبک و همچنین صرف زمان کمتری دارد.

جوشکاری در نمای ساختمان

جوشکاری در ارتفاع ساختمان نیاز به تخصص، تجربه و همچنین دقت دارد. لذا فردی که سرویس دهی جوشکاری در ارتفاع را ارائه می دهد باید نسبت به رعایت نکات ایمنی کوشا باشد و از بروزترین تجهیزات ایمنی برای اجرای این کار بهره گیرد. نکات ایمنی مرتبط با جلوگیری از سقوط و همچنین مرتبط با عملیات جوشکاری که از برق گرفتگی و صدمات ناشی از دستگاه جوش جلوگیری شود.

لذا گروه های ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع، تلاش دارند که از افراد فنی و متعهد در ارائه خدمات جوشکاری در ارتفاع و نمای ساختمان استفاده کنند. کفش عایق، ماسک، کلاه ایمنی، عینک مخصوص جوشکاری، طناب کار در ارتفاع، دستکش نسوز و لباس کار مخصوص از جمله تجهیزات لازم برای انجام عملیات جوشکاری در ارتفاع هستند. رعایت این مفاد به عنوان الزامات سرویس دهی جوشکاری در ارتفاع می باشد. بنابراین افرادی که در این زمینه به افراد خدمات دهی می کنند، باید نسبت به این نکات توجه ویژه ای داشته باشند.

جوشکاری در ارتفاع با طناب

جوشکاری در ارتفاع با طناب رایج ترین روش برای ارائه چنین خدماتی در نمای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری می باشد. در واقع امکان اجرای عملیات جوشکاری در ارتفاع بدون طناب و استفاده از داربست و یا جک بالابر نیز میسر می باشد. بنابراین شرکت های ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی متناسب با نوع سازه ساختمانی و امکاناتی که سازه های مختلف برای انجام چنین کاری تجهیز هستند، اجرای عملیات جوشکاری در ارتفاع نمای ساختمان را انجام می دهند.

توجه داشته باشید که برای اجرای جوشکاری سبک در نمای ساختمان، استفاده از روش طناب بسیار مقرون به صرفه و در مدت زمان کوتاهی اجرای عملیات جوشکاری صورت می پذیرد.

هزینۀ جوشکاری در ارتفاع

هزینۀ جوشکاری در ارتفاع به نوع و میزان عملیات جوشکاری دارد. به این ترتیب قیمت جوشکاری در ارتفاع توسط کارشناس و تکنسین فنی یا همان جوشکار مشخص می گردد.

پس از انتخاب بهترین روش برای اجرای جوشکاری، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که کیفیت نهایی از نظر بازرسی اتمام کار به شما اطمینان خاطر دهد.برای اطلاع از انجام نماشویی به سایت مراجعه کنید. 

بررسی دستگاه جوش و الکترودگیر، بررسی سالم بودن و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی کار، برخورداری از پوشش مناسب برای اجرای جوشکاری در ارتفاع، اطمینان از طناب ایمنی و اطمینان از سالم بودن طناب و یا وسیلۀ بالابر از مهم ترین نکاتی هستند که هنگام اجرای عملیات در نمای ساختمان لازم و ضروری هستند و پیش از شروع عملیات باید نسبت به آنها توجه داشته باشید.

برای دریافت هر گونه خدمات و سرویس دهی در ارتفاع و نمای ساختمان می توانید از تجربیات و تخصص تیم فنی جوان و ماهر گروه نما روز با تضمین کیفیت و قیمت استفاده نمائید.

 

 گروه نما روز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 653
نمایش همه
علاقه مندی ها ()