آب بندی نمای ساختمان یکی از الزامات برای از بین بردن درز و شکاف های موجود در نمای خارجی ساختمان های مختلف می باشد. با توجه به اینکه شرایط محیطی و همچنین گذشت زمان بر روی کاهش عمر مصالح ساختمانی تأثیر می گذارد، بنابراین برای افزایش طول عمر آنها، باید یک سری عملیات ترمیمی و بازسازی صورت گیرد. اجرای آب بندی نمای ساختمان نیز یکی از همین تکنیک های کاربردی محسوب می شود.

نفوذ آب و رطوبت یکی از مهمترین عوامل فرسایش و تخریب در نمای ساختمان است. علاوه بر آنکه باد و طوفان نیز به نوبۀ خود عامل تخریب گری دارد. بدین ترتیب بررسی دوره ای در نمای سنگی، کامپوزیت، شیشه و سایر مصالح ساختمانی به کار رفته در نمای بیرونی ساختمان لازم و ضروری است. سپس با استفاده از تکنیک های آب بندی نمای ساختمان، به راحتی می توان درزها را پوشاند و عمر مفید نما را بهبود بخشید.  

خدمات آب بندی نمای ساختمان

ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان نیاز به تخصص و مهارت دارد. در واقع از تیم کاری فنی برای انجام امور ترمیم نمای ساختمان بهره گرفته می شود. بدین ترتیب از تکنیک های مختلف برای از بین بردن درز پنجره ها، ترک های سطح نما، دیوارهای داخلی ساختمان، شوره زدگی و عایق بندی حرارتی و صدا به کار گرفته می شود.

برای اجرای آب بندی نمای ساختمان از مواد و چسب های مخصوص استفاده می شود که از کیفیت عالی برخوردار می باشند. با استفاده از این روش ها به راحتی می توان زیبایی از دست دادۀ نمای ساختمان را بازگرداند و طول عمر نما را بیشتر نمود. نما قسمت بیرونی ساختمان را تشکیل می دهد و بیشتر از سایر قسمت های ساختمان در معرض تخریب و آسیب قرار دارد. بنابراین رسیدگی به چارچوب اصلی نمای ساختمان، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

آب بندی نمای ساختمان با طناب

با توجه به اینکه اکثر ساختمان های امروزی در ابعاد بزرگ ساخته می شوند، در نتیجه دسترسی به نمای بیرونی ساختمان بسیار دشوار است. به همین دلیل از تکنیک های مختلفی برای دسترسی به سطح نما بهره می گیرند که پرکاربردترین آنها، آب بندی نمای ساختمان با طناب است. بدین ترتیب تکنسین با استفاده از طنابی که در پشت بام ساختمان به پایه های مستحکم متصل شده است، اقدام به اجرای عملیات ترمیم سازی، آب بندی و عایق بندی نمای ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره می نماید.

در ضمن روش های دیگری برای اجرای عملیات آب بندی نمای ساختمان بدون طناب وجود دارد، که می توان به استفاده از جک بالابر و داربست اشاره نمود. توجه داشته داشته باشید که انتخاب نوع تکنیک بستگی به طراحی نمای ساختمان و سیاست کاری شرکت دارد.برای  آب بندی نمای ساختمان در شمال تهران به سایت مراجعه کنید.

آب بندی نمای کامپوزیت ساختمان

امروزه اکثر ساختمان ها برای طراحی نما از متریال کامپوزیت استفاده می کنند. در واقع به دلیل ایجاد زیبایی فوق العاده ای که کامپوزیت به نمای ساختمان می دهد، از آن ها استفاده می نمایند. هدف از اجرای آّ بندی نمای کامپوزیت ساختمان، برطرف نمودن درزهای بوجود آمده و پوشش لاستیک های آب بندی میان ورق های کامپوزیت و شیشه ها می باشد. از این رو از سه نوع چسب سلیکونی، پلی یورتان و همچنین آکرلیک استفاده می شود که بتوانند پوشش مناسبی برای از بین بردن شکاف و شکستگی های سطوح نمای ساختمان ایجاد کنند.

هر کدام از متریالی که برای اجرای آب بندی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، تأثیر مستقیم بر روی ماندگاری و میزان پوشش سطوح کامپوزیتی و شیشه نمای ساختمان دارد.

گروه نما روز با در اختیار داشتن ابزارآلات مدرن و پیشرفته در کنار تکنسین های مجرب و آموزش دیده، قادر به ارائه خدمات آب بندی انواع نمای ساختمان با نازل ترین قیمت می باشد.

 

 گروه نما روز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 791
نمایش همه
علاقه مندی ها ()