آب بندی نمای ساختمان یکی از مهمترین خدماتی است که در راستای افزایش طول عمر نمای ساختمان برای کلیۀ نماهای ساختمان قابل اجرا می باشد. انجام آب بندی نمای ساختمان نیاز به مهارت و تجربه دارد. به همین جهت در انتخاب شرکت ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی باید توجه داشته باشید. هدف از اجرای عملیات  آب بندی نمای ساختمان  ، از بین بردن درز ایجاد شده در نمای ساختمان و یا برطرف نمودن ترک های ایجاد شده در نما استفاده می نمایند. نمای ساختمان به دلیل اینکه قسمت خارجی ساختمان را در بر می گیرد، بیشتر در معرض تخریب قرار دارد که در نتیجۀ آن متریال میان درزهای نمای ساختمان از بین می رود. بدین وسیله نفوذ آب و رطوبت در نمای ساختمان افزایش پیدا می کند.  

آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه

امروزه اکثر ساختمان ها مجهز به نمای کامپوزیت و شیشه هستند که با استفاده از لاستیک لایه های میان آنها را می پوشانند. نمای ساختمان به مرور زمان دچار فرسایش و یا در معرض تخریب بر اثر شرایط نامساعد محیطی می شود. از این رو با استفاده از روش های مختلفی می توان عملیات آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه را با استفاده از متریال با کیفیت چون چسب های سیلیکونی، پلی یورتان و یا آکریلیک انجام داد.

استفاده از تکنیک ها می توان درزهای میان متریال نمای ساختمان را ترمیم نمود و از نفوذ آب و گرد و خاک به داخل ساختمان جلوگیری کرد. چسب آکواریوم به عنوان رایج ترین چسب برای امور آب بندی نمای ساختمان استفاده می شود چون از انعطاف پذیری و قدرت چسبندگی بالا برخوردار است. علاوه بر آنکه نسبت به آب عایق است و سازگاری بالایی نسبت به شرایط محیطی دارد.

اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب

از گذشته تا کنون اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب یکی از رایج ترین روش هایی است که برای انجام چنین کارهایی در ساختمان های بزرگ استفاده می شود. از مهمترین مزیت هایی که این روش دارد، انعطاف پذیری اپراتور برای حرکت کردن در تمام سطوح نمای ساختمان و همچنین افزایش سرعت عمل فرد می شود. برای اجرای کار با طناب، آن را به قسمتی از پایه های ثابت فلزی سیستم تهویه و سایر قسمت ها نصب می کنند و پس از اطمینان مقاومت اتصال، از طناب برای اجرای عملیات آب بندی نمای ساختمان استفاده می شود.

آب بندی نمای ساختمان با چسب پلی اورتان

اجرای آب بندی نمای ساختمان با چسب های پلی اورتان بدون رقیب است و از استحکام بالایی برخوردار است. استفاده از این نوع چسب به دلیل خاصیت الاستیک فوق العادۀ آن می باشد که علاوه بر قدرت چسبندیگی بالا، مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. همچنین چسب های پلی اورتان نسبت به اشعه فرابنفش نور خورشید و دمای بالا مقاومت زیادی دارد و به سرعت خشک می شود و نیاز به زیرسازی ندارد. به همین دلایل برای انجام آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه از مزایای چسب های پلی اورتان استفاده می شود. برای انجام آب بندی نمای ساختمان در شرق تهران به سایت مراجعه کنید.

آب بندی نمای ساختمان سنگ، سیمان و آجر نیز از متریال مختلف چون سیمان، گچ، مواد شیمیایی پلیمری و مواد نانو بهره گرفته می شود. البته انتخاب نوع متریال به سبک طراحی و متریال به کار رفته در نمای ساختمان دارد. بهره گیری از مواد نانو برای پروژه های آب بندی نمای ساختمان مانع از جذب رطوبت، گرد و خاک، جلوگیری از شوره و عدم تغییر شکل مواد آب بندی می شود. به این ترتیب جلوۀ سطح نمای ساختمان ماهیت خود را حفظ می کنند و از قابلیت خود شستسو دهندگی برخوردار خواهد بود.

گروه نما روز یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات آب بندی نمای انواع ساختمان با رضایت مندی بالا از سوی مشتریان می باشد.

 گروه نما روز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()