آیفون تصویری به عنوان وسیله ای ضروری در ساختمان ها توانسته راحتی را برای صاحبین ملک ایجاد کند. با استفاده از ایفون ها از راه دور می توانیم درب را باز کنیم اما در ابتدا تا همین قدر می توانستیم از آیفون ها بهره مند باشیم ولی امروزه قابلیت های بسیار خوبی را از آیفون های تصویری مشاهده می کنیم که امنیت را نیز تضمین کند.

آیفون تصویری در انواع مختلفی توسط شرکت های مختلف به تولید می رسد که این انواع در دسته بندی های مختلفی با توجه به کیفیت و قابلیت تقسیم بندی می شود. آیفون های زیادی در بازار وجود دارند که در این میان  آیفون تصویری تکنما از برند های معروف بوده که با توجه کیفیت بسیار خوبش مورد توجه قرار گرفته است. این آیفون از طراحی عالی برخوردار بوده و توسط متخصصین ساخته شده است و پس از تولید در زمان کوتاهی در بازار جایگاه بالایی را به خودش اختصاص داد و نامی آشنا را در میان انواع آیفون های تصویری یافت ، امروزه نیز شعب نمایندگی های این محصول بی نظیر در سراسر کشورمان فعالیت دارند و بهترین گزینه برای خرید محصولات تکنما می باشند.

آیفون تصویری تکنما یکی از بهترین آیفون های تصویری است که دارای قابلیت های بسیار بوده و دارای طراحی زیبا و کارایی عالی می باشد. تکنما از معروف ترین شرکت های تولید کننده ی آیفون های تصویری می باشد.  این شرکت در کوتاه مدت پیشرفت چشمگیری یافت که دلیل آن تولید محصولات با کیفیت و زیبا بوده که توسط مهندسی و متخصصین مجرب طراحی می گردید.  آیفون تصویری تکنما در انواع بسیار زیادی در بازار به فروش می رسد. این شرکت دارای نمایندگی های زیادی بوده و فروش بسیاری را به خود اختصاص داده است. یکی دیگر از ویژگی های خوب تکنما داشتن محصولاتی با قیمت مناسب است که در مقابل کیفیت ان بسیار پایین است. آیفون های تولید شرکت تکنما داراب طراحی های خلاقانه ای هستند که نوآوری در ان به چشم می خود که تنوع محصولات تکنما موجب شده افراد بسیاری خرید آیفون تصویری تکنما را انجام دهند.

مزیت های آیفون تصویری تکنما

همان طور که گفته شد آیفون تصویری تکنما دارای طرح های متنوعی است که هر یک دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و دوام بالایی دارد. از قابلیت های این آیفون امکان برقراری ارتباط بین واحد های مختلف است و همین طور هر واحد می تواند با نگهبانی ارتباط برقرار کند. از دیگر قابلیت های این آیفون ها ثبت و ضبط تصویر و صدا می باشد که می تواند کاربرد فراوان به خصوص در ساختمان های بزرگ داشته باشد.  اتصال به دوربین مداربسته از دیگر امکاناتی است که با استفاده از آیفون تصویری تکنما خواهیم داشت. باز کردن درب پارکینگ نیز از دیگر مزایای این وسیله ی پر کاربرد است. تمام این قابلیت ها توانسته این محصول را یک محصول بی رغیب سازد. ایفون های تصویری رنگی تکنما بسیار باکیفیت بوده وبه همین دلیل نیاز کمتری به تعمیر را پیدا خواهد کرد.برای اطلاع از فروش آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید.

آیفون تصویری ها دارای تنوع بالایی هستند که برای خرید باید قابلیت های مورد انتظارتان را بدانید و با توجه به آن خریدتان را انجام دهید. همچنین بودجه ای که به خریدتان اختصاص می دهید بسیار مهم است و باید ان را در نظر بگیرید اما قبل از در نظر گرفتن هزینه، کیفیت را اصل خریدتان قرار دهید زیرا اگر یک آیفون تصویری باکیفیتی را تهیه کنید تا سال ها نیازی به تعمیر یا خرید مجدد پیدا نخواهید کرد.

شرکت آکام سازه

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()