آیفون تصویری وسیله ای است امروزه تقریبا در همه ی ساختمان ها به چشم می خورد. این وسیله ی کاربردی توانسته امنیت را به ساختمان ها آورد. آیفون ها در ابتدا به این اندازه کاربرد نداشتند و فقط به منظور باز کردن درب به کار گرفته می شدند اما آیفون تصویری  های امروزی به غیر از باز کردن مراجعه کننده و دیدن تصویر آن دارای قابلیت های دیگری هم هستند مثلا می توان صدا و تصویر شخص را ضبط و ثبت کرد و همچنین دارای قبلیت منشی تلفن هستند یا می توان بین واحد های مختلف ارتباط داشت و.....

آیفون ها با توجه به نوع و کیفیت و قابلیت هایشان دارای قیمت های مختلفی بوده که در ادامه به انواع آن می پردازیم.

انواع آیفون تصویری

آیفون تصویری دارای دو نوع دیجیتال و آنالوگ است که این دسته بندی کلی بوده و این دو نوع کارکرد مختلفی دارند.

آیفون تصویری آنالوگ

این نوع از آیفون تصویری رواج بیشتری دارد و در ساختمان های کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع آیفون ها دارای پنلی در بیرون ساختمان هستند که در ان برای هر واحد ، کلیدی قرار دارد که با فشردن آن می توان با واحد مورد نظر ارتباط برقرار کرد. این نوع آیفون های تصویری را بیشتر مشاهده کرده ایم اما نوع دیجیتال دارای تفاوت هایی با نوع انالوگ است.

آیفون تصویری دیجیتال

آیفون تصویری دیجیتال مدلی از آیفون هایی است که در ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. تصور کنید اگر برای ساختمان های بزرگ مثلا ۳۹ واحد یا بیشتر از آیفون های آنالوگ استفاده شود چه خواهد شد، مسلما تداخل زنگ بین آن ها به وجود خواهد امد یا در تصویر تداخل ایجاد می شود. بنابراین برای جلوگیری از این مشکل ، آیفون تصویری دیجیتال ساخته شد. این نوع آیفون نیز دارای پنلی در بیرون ساختمان است  اما توجه کنید که برای تعداد زیادی از واحد ها اگر هر یک کلیدی جداگانه داشته باشند، پنلی حاوی کلی های بسیار وجود خواهد داشت که امکان یافتن واحد مورد نظر بسیار دشوار خواهد شد.

همین طور احتمال این که دکمه ها به اشتباه فشرده شوند نیز بالا خواهد بود به همین دلیل پنل آیفون دیجیتال دارای تفاوت های با پنل آیفون انالوگ است. در آیفون های دیجبتال هر واحد کدی مخصوص به خودش را دارد و در پنا اعداد ۰ تا ۹ را داریم که به وسیله ی ان کد واحد وارد شده و در نهایت ارتباط با واحد مورد نظر برقرار می شود. برای خرید آیفون تصویری تکنما به سایت مراجعه کنید.

مزایای آیفون تصویری

آیفون تصویری دارای قابلیت و مزایایی است که موجب شده تنوع بسیاری را در این وسیله داشته باشیم.

قابلیت ذخیره ی تصویر فرد مراجعه کننده

قابلیت ذخیره ی صدای مراجعه کننده

قابلیت ذخیره ی فیلم افراد

عوض کردن صدای زنگ

داشتن صفحه نمایش سیاه و سفید و یا رنگی

ظرفیت حافظه ی داخلی

اتصال به دوربین

داشتن ساعت و تاریخ

داشتن منوی فارسی

و....

خرید آیفون تصویری مناسب

برای خرید آیفون تصویری حتما در ابتدا قابلیت هایی که انتظار دارید را در نظر بگیرید ، بنابراین بر همان اساس بودجه ای را در نظر بگیرید و خرید خود را انجام دهید.

انواع آیفون های تصویری

آیفون های تصویری در دو نوع انالوگ و دیجیتال است که هریک دارای قابلیت های متفاوتی بوده و کاربرد مختلفی دارد. آیفون های دیجیتال برای تعداد واحد بالا به کار می رود و آیفون های انالوگ برای واحد های کم و انواع بسیاری از این وسیله را با کیفیت های مختلف در بازار مشاهده می کنیم.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1104
نمایش همه
علاقه مندی ها ()