بتن اکسپوز از طریق سبک های نوین تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. بتن های اکسپوز از جمله بتن های پیش ساخته می باشد که برای مصارف ساختمان سازی و همچنین محوطه سازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع بتن ها با بهره گیری از قالب های آماده در کارخانجات تولید بتن طراحی و ساخته می شوند. برای تولید بتن اکسپوز از قالب های پرکاربرد استفاده می شود که بر اساس ضوابط استاندارد ساخته شده اند. در عصر حاضر برای سرعت بخشیدن به عملیات های عمرانی و ساخت و ساز، از خرید بتن اکسپوز استقبال فراوان می شود. به این ترتیب کاربرد این نوع بتن را در امور نماکاری ساختمان و غیره می توان مشاهده نمود.

ویژگی های بتن اکسپوز

طراحی و کاربرد بتن های اکسپوز دارای یک سری نکات مهم است که هنگام خرید و نصب آنها، باید بدان توجه نمود. هنگام نصب بتن اکسپوز از شاقول گذاری و تراز بودن بلوک های پیش ساخته اطمینان حاصل نمائید. به هیچ عنوان از بلوک های بتنی شکسته و ترک خورده استفاده ننمائید. در ضمن محل نصب بتن های اکسپوز باید صاف و هموار باشد که به راحتی بتوان بتن ها را نصب نمود. لذا متناسب با تنوع بتن و ابعاد آن، از متریال مختلف برای چسباندن آنها استفاده می شود. بنابراین توجه به این نکات، موجب افزایش استحکام نماکاری می شود و دوام سازه را افزایش می دهد.

فروش انواع بتن اکسپوز

فروش انواع بتن اکسپوز بر اساس متر مربع صورت می گیرد. البته طرح و مدل بتن نیز به نوبۀ خود تأثیرگذار می باشد. کاربرد بتن اکسپوز به عنوان بتن از پیش ساخته بیش از سایر مصالح ساختمانی مورد استقبال قرار گرفته است و برخی از ساخت و سازهای ساختمانی بر اساس بتن های اکسپوز طراحی و ساخته می شوند، چون از قیمت ارزان برخوردار می باشند. بنابراین شاهد رشد خرید و فروش بتن اکسپوز در رنگبندی های مختلف می باشیم.

داشتن سطحی براق و نیمه صیقلی، طراحی حصیری و خشی شکل، برخورداری از رنگ های خاکستری کمرنگ، معمولی و پر رنگ و وزن کم از مهمترین ویژگی های بتن اکسپوز می باشد. توجه داشته باشید که هر کدام از پنل های از پیش ساخته متناسب با محل قرارگیری دارای مقاومت متوسط و یا زیاد می باشند. به این ترتیب هنگام خرید و سفارش بتن اکسپوز باید نسبت به این نکات طلایی توجه داشته باشید.

بتن های اکسپوز که در نمای خارجی ساختمان نب می شوند، باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند که توان مقاومت در برابر شرایط محیط آب و هوایی مختلف را داشته باشند. به عبارتی طراحی و نصب آنها به نحوی باشد که از نفوذ آب به داخل لایه های زیرین سازه جلوگیری شود. توجه به این نکته لازم و ضروری است و مجریان عملیات ساختمانی باید این نکات را در نظر بگیرند که بتوانند، مقاومت و طول عمر سازۀ ساختمانی را ارتقاء ببخشند. برای اطلاع از فروش بتن اکسپوز نما به سایت مراجعه کنید. 

قیمت بتن اکسپوز

قیمت بتن اکسپوز به مؤلفه های مختلفی بستگی دارد، که می توان به رنگبندی، مدل و کیفیت متریال تشکیل دهندۀ بتن های پیش ساخته اشاره نمود. بنابراین متناسب با نیاز خود، می توانید انواع بتن اکسپوز را برای نماکاری داخلی و یا خارجی ساختمان خریداری نمائید. برای تولید بتن اکسپوز از مواد اولیۀ با کیفیت استفاده می شود، که طول عمر سازه افزایش پیدا کند. وزن بتن های اکسپوز به دلیل نوع طراحی و قالب گذاری که دارد، سبک تر از سایر مصالح ساختمانی است. بنابراین برخی از افراد ترجیح می دهند که از مزایای بتن های از پیش ساخته استفاده نمایند.

شرکت امید سپنتا ایرانیان با تکیه بر دانش و تجربیات گروه پرسنل خود، توانسته با نام تجاری گریتون، تولید قطعات بتنی کفپوش از جمله انواع بتن اکسپوز را به بازار عرضه نماید.

 

آدرس : تهران خیابان ولیعصر ، نرسیده به پارک ساعی ، برج نگین ساعی ، طبقه سوم ، واحد ۳۰۶

تلفن : 02142014  - 02188108312 - 02188108313

تلفن همراه: 09122022822

ایمیل: sales@graytone.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 865
نمایش همه
علاقه مندی ها ()