کفپوش پارکینگ متناسب با کاربری که دارد، دارای یک سری ویژگی هایی است که در این مقاله قصد بیان آنها را داریم. پارکینگ به دلیل ذخیره سازی خودرو و یا به عبارتی محل پارک اتومبیل باید دارای یک سری خصوصات ویژه باشد که کارایی خود را حفظ نماید. ساخت کفپوش پارکینگ با گذشت زمان با متریال با کیفیت صورت می گیرد که از استحکام بالایی برخوردار باشد و دوام بالایی نسبت به حرکات اتومبیل داشته باشد. امروزه اکثر ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و حتی درمانی دارای پارکینگ اختصاصی برای نگهداری خودروهای مراجعه کنندگان و مالکان ساختمان می باشند. لذا نحوۀ پیاده سازی  کفپوش پارکینگ  بسیار حائز اهمیت می باشد.

انواع کفپوش مناسب پارکینگ

امروزه مصالح ساختمانی متنوع تر و در عین حال ارزان تر شده است. علاوه بر آنکه از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار می باشند. لیست مصالح ساختمانی برای احداث بهترین کفپوش پارکینگ می تواند کفپوش های اپوکسی، پلی اورتان، بتنی، موزاییکی و سنگ باشد. از این رو افراد بر مبنای توان مالی، سلیقۀ شخصی و همچنین میزان تردد خودرو می توانند بهترین پیشنهاد ساخت کفپوش پارکینگ را با بهترین مصالح ساختمانی داشته باشند.

با پیشرفت فناوری و تولید مصالح ساختمانی با کیفیت و مدرن، اکثر افراد تمایل به اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ می باشند که از نظر ظاهری زیبا و در عین حال از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. عموماً کفپوش های اپوکسی در مکان های صنعتی، بیمارستانی، تجاری و اداری انجام می گیرد چون بر پایۀ سخت کنندۀ سیکلو آلیفاتیک پلی آمین دچار دگرگونی شده اند و منجربه تولید رزین اپوکسی بیسفنول می شود. لازم به ذکر است که در ساخت کفپوش های پارکینگ اپوکسی از مواد حلال و رقیق کنندۀ واکنش گرا به هیچ عنوان استفاده نمی شود و این مسئله موجب پایدار ماندن ساختار پلیمری کفپوش اپوکسی می شود.

ویژگی های کفپوش اپوکسی پارکینگ

استفاده از کفپوش اپوکسی برای ساخت کفپوش پارکینگ موجب افزایش مقاومت مکانیکی و همچنین چسبندگی میان سطح لاستیک و کفپوش می شود. بنابراین ترمز خودرو باعث از بین رفتن سطح کفپوش نمی شود. امروزه اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ های مجتمع بزرگ مسکونی، اداری، تجاری و غیره را می توان مشاهده نمود که ریختن روغن بر روی سطح کفپوش و یا رد تایر بر روی کف را به راحتی می توان مرتفع نمود.

کفپوش های اپوکسی نسبت به آب، روغن، بنزین، مواد شیمیایی و غیره عایق است و بدین ترتیب امکان شستشو و نظافت کفپوش را راحت تر از گذشته نموده است. نیاز به ذکر است که کفپوش رزینی پارکینگ از نظر ظاهری نیز زیبا و لاکچری است و از دسته کفپوش های پارکینگ مدرن محسوب می شوند.

مقاومت سایشی بالا، چسبندگی بالا به کف، مقاومت الکتریکی بالا، افزایش مقاومت بتن در برابر سایش، عایق رطوبت و آب، عایق مواد اسیدی و باز، تنوع طرح و رنگ، قیمت ارزان و مناسب و قابل شستشو بودن از ویژگی های قابل توجه کفپوش های اپوکسی محسوب می شود.برای اطلاع از اجرای کفپوش اپوکسی به سایت مراجعه کنید.

قیمت اجرای کفپوش پارکینگ

قیمت اجرای کفپوش پارکینگ متناسب با جنس مصالح ساختمانی، متغیر است. از این رو افراد می توانند بر مبنای بودجه بندی، ابعاد کفپوش، میزان تردد خودرو و سلیقه از بهترین مواد اولیۀ درجه یک برای ساخت کفپوش پارکینگ استفاده نمایند.

لذا متناسب با تنوع مصالح ساختمانی برای اجرای کفپوش، امکان اجرای کفپوش پارکینگ با قیمت ارزان و طول عمر بالا برای شما فراهم می باشد. افرادی که تمایل به تغییر و بازسازی کفپوش پارکینگ ساختمان را دارند، می توانند از مزایای کفپوش پلی اورتان پارکینگ، اپوکسی، بتنی، سنگ و غیره استفاده نمایند.

شرکت فنی مهندسی پارس الیس جزء یکی از اولین شرکت های ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی با متریال با کیفیت و مدرن چون اجرای کفپوش پارکینگ اپوکسی و غیره می باشد.

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

                pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 899
نمایش همه
علاقه مندی ها ()