کفپوش بتنی از رایج ترین انواع کفپوش ساختمانی است که بیشتر به کفپوش پارکینگ اختصاص داده می شود. از بتن های سخت برای اجرای کفپوش پارکینگ های مسکونی و غیر مسکونی استفاده می شود و این در حالی است که امکان استفادۀ ترکیبی از  کفپوش بتنی به همراه مواد رزینی چون اپوکسی و پلی اورتان برای اجراکنندگان فراهم می باشد. از گذشته تا به امروز به دلیل هزینۀ پایین و استقامت بالای بتن برای کفپوش ساختمان های بزرگ استفاده می نمایند. توجه به این مسئله موجب بهبود کیفیت کفپوش می شود.

اجرای کفپوش بتنی پارکینگ

اجرای کفپوش بتنی پارکینگ دارای برتری هایی نسبت به سایر کفپوش های ساختمانی می باشد. قیمت ارزان، کیفیت و دوام بالا، مقاومت در برابر نفوذ مواد نفتی، عدم لغزندگی خودرو، مقاومت سایشی بالا در برابر تردد خودرو، طول عمر بالا، سختی بالا، مقاومت بالا در برابر انجماد و ... از جمله عواملی هستند که تفاوت میان این نوع کفپوش با سایر کفپوش های رزینی را مشخص می کند.

کفپوش بتن رنگی و کفپوش بتن سخت یا آرملات از انواع کفپوش بتنی موجود در بازار می باشد که توسط مجریان صورت می گیرد.

برای انجام کفپوش بتن رنگی از متریالی چون سیمان و پودرهای رنگی ویژه استفاده می شود که با یکدیگر مخلوط می شوند و برای پوشش کف به کار برده می شود. نیاز به ذکر است که قیمت اجرای کفپوش بتنی رنگی نسبت به روش ساده بیشتر است.

اجرای کفپوش بتنی آرملات یا همان بتن سخت به دلیل مقاومت بالای که دارد، مورد استقبال مالکان ساختمان مسکونی، و غیر مسکونی قرار می گیرد که البته نیاز به هزینۀ بیشتری دارد. برای انجام کفپوش بتنی سخت از تراکم خاک حداقل 90 درصد استفاده می کند که در صورت نیاز از آرماتوربندی بهره گرفته می شود،  که پس از آن زمان استفاده از مواد بتنی اصلی است که حداقل باید به میزان هشت سانتی متر باشد.

از مهمترین ویژگی های کفپوش بتنی سخت می توان به مقاومت بالا کفپوش نسبت به حجم بالای تردد خودرو، طول عمر بالا پس از اجرای اصولی کفپوش، استحکام بالا در برابر تولید گرد و خاک، عایق جذب آب، استحکام سایشی بالا، ضد لغزندگی، مقاومت در برابر نفوذ مواد دیزلی و روغنی، مقاومت بالا در برابر انجماد و تنوع طرح اشاره کرد. بنابراین مالکین ساختمان می توانند متناسب با نیاز خود، از مزایای کفپوش های ساختمانی بتن بهره گیرند.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با ساخت کفپوش بتنی وجود دارد، امکان پیاده سازی کفپوش اپوکسی پارکینگ بر روی آنها فراهم می باشد. از این رو افراد می توانند متناسب با نیاز خود از مزایای این نوع کفپوش بهره گیرند. در ضمن با اجرای کفپوش بتنی به راحتی می توان علائم و خطوط ترافیکی را بر روی سطوح بتنی اجرا نمود. لذا مجریان اجرای کفپوش پارکینگ به راحتی می توانند متناسب با فضای پارکینگ، محل قرار گیری خودرو، بخش خروج و ورود اتومبیل و همچنین جهت مسیر را برای مراجعه کنندگان مشخص نمایند.برای اطلاع از   اجرای کفپوش پارکینگ به سایت مراجعه کنید.

کفسازی پارکینگ با کفپوش بتنی سخت رنگی بیش از سایر مصالح ساختمانی کفپوش مورد استقبال قرار گرفته می شود. البته لازم به ذکر است که در صورت عدم فضای کافی برای اجرای بتن ریزی، نسبت به اجرای این نوع کفپوش توصیه نمی شود.

قیمت کفپوش بتنی

قیمت اجرای کفپوش بتنی به مؤلفه های مهمی چون میزان ناهمواری سطح، میزان کیفیت بتن، ابعاد کف و نوع مواد ترکیبی بستگی دارد. از این رو مجریان کفپوش های بتنی می توانند متناسب با اقتضای کفپوش با قیمت مناسب آن را انجام دهند.

شرکت فنی مهندسی پارس الیس، پس از سال ها کسب تجربه و دانش در زمینۀ اجرای انواع کفپوش ساختمانی و پارکینگ، قادر به اجرای کفپوش بتنی با قیمت مناسب و ارزان به صورت تضمین شده می باشد.

 

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

                 pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 887
نمایش همه
علاقه مندی ها ()