ساخت استخر از جمله مهمترین خدماتی است که توسط هلدینگ های ساختمانی معتبر و با تجربه به متقاضیان عرضه می شود. خدمات ساخت استخر متناسب با طرح و محل احداث آن بسیار متفاوت از یکدیگر می باشد. از این رو نیاز به تجریه و دانش تخصصی دارد. همانطور که می دانید شرایط ساخت استخر متناسب با طرح و نوع مصالح ساختمانی دارای تفاوت های قابل توجهی نسبت به یکدیگر می باشد. به این ترتیب پیمانکار ساخت استخر پس از بررسی تمام جوانب، می تواند هزینۀ ساخت و ساز استخر، جکوزی و سونا را مشخص نماید. البته توجه داشته باشید که پیش از احداث استخر، باید زیرسازی های لازم برای اجرای پروژه آماده سازی شود و این مسئله نیاز به صرف هزینه و زمان می باشد.

شرایط ساخت استخر

برای عملیات احداث پروژه های ساختمانی باید آماده سازی صورت گیرد تا به واسطۀ آن بتوانند به بهترین شکل ممکن و با مقاومت بالا ساخت و ساز را انجام دهند. امروزه اکثر افراد تمایل به ساخت استخر و سونای خانگی دارند که به راحتی بتوانند از مزایای آن برای آسایش خود و ساکنین ساختمان بهره گیرند. همانطور که می دانید شنا کردن یکی از تفریحات و سرگرمی هایی است که عموم افراد علاقه مند به انجام آن می باشند و با توجه به شرایط مالی و فضایی که از آن برخوردار هستند، می توانند به صورت شخصی ساخت استخر خانگی را متناسب با سازۀ آپارتمانی و یا ویلایی داشته باشند.

امروزه اکثر ساختمان های مسکونی لوکس و لاکچری مجهز به استخرهای خانگی هستند که یک طبقه را به طور اختصاصی به ساخت استخر، سونا و جکوزی اختصاص داده شده است. علاوه بر آن ممکن است که برخی از سازه های ساختمانی متناسب با نوع طراحی، هر واحد به طور جداگانه از استخر ویژه خود برخوردار باشد. لازم به ذکر است که برای ساختمان های ویلایی نیز اکثر افراد تمایل به ساخت استخر فضای باز دارند که در فصل تابستان بتوانند از مزایای تابش نور خورشید و آفتاب گرفتن بهره گیرند.

امروزه امکان ساخت انواع استخر کوچک و بزرگ توسط مهندسان با تجربه و متخصص وجود دارد و به راحتی می توانند بر حسب فضای اختصاص یافته، مناسب ترین طرح سازۀ استخر را پیاده سازی نمایند. توجه داشته باشید که برای ساخت استخرهای خانگی، طرح های متنوعی وجود دارد که می توان آن را انتخاب نمود و برای ساختمان های مسکونی و سالن های باشگاهی مورد استفاده قرار داد. در ضمن متناسب با محل و ابعاد استخر، از متریال مختلف استفاده می شود که مقاومت لازم را داشته باشد. از این رو شاهد ساخت انواع استخر بتنی، استخر فایبرگلاس و یا وینیل می باشیم.برای انجام کفسازی بتنی به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ ساخت استخر

هزینۀ ساخت استخر متناسب با ابعاد، متریال به کار رفته و میزان فعالیت هایی که برای آماده سازی استخر صورت می گیرد، مشخص می شود. به این ترتیب افراد متناسب با طرح مورد دلخواه و توان مالی خود، می تواند تقاضای احداث استخر را داشته باشد. توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت است و افراد پیش از اقدام به ساخت استخر از تجربیات و تخصص مهندسان با سابقه بهره می گیرند. توجه به این فاکتور لازم و ضروری است و افراد می توانند بر اساس سلیقۀ شخصی و نیاز خود، مناسب ترین طرح را برای احداث استخر انتخاب نمایند.

در ضمن هنگام ساخت استخرهای کوچک امکان اضافه کردن لوازم جانبی مختلفی چون گرم کن آبی، سیستم های گندزدایی، تعبیه چراغ های استخر و غیره فراهم می باشد که البته متناسب با ابعاد استخر میزان آنها متغیر است.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه چندین سال است که به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ پروژه های ساختمانی از جمله اجرای ساخت انواع استخر فضای باز و سرپوشیده فعالیت می کند و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 755
نمایش همه
علاقه مندی ها ()