سقف از مهم ترین بخش های هر ساختمان است که باید به آن توجه زیادی داشت. سقف باید مقاوم باشد تا بتوان وزن خود را  سال ها تحمل کند و در باد و طوفان بتوانند استحکام خوبی را از خود نشان دهد. همچنین سقف ها باید ضد نفوذ باشند، باران و برف از عواملی هستند که اگر به داخل منزل راه یابند باعث به وجود آوردن مشکلاتی می شوند بنابراین سقف باید عایق خوبی باشد که جلوی نفوذ باران را بگیرد. اجرای آردواز  از زمان های گذشته مورد توجه بوده و به دلیل کارایی مناسب این سقف امروزه نیز از آن استفاده ی بسیاری می شود. ای نوع سقف به منظور پوشش دادن سقف های شیروانی به کار می رود.

اجرای آردواز سیمانی

ردواز سیمانی یکی از کاربردی ترین اجرای آردواز به شمار می رود که از سیمان و الیاف و مواد شیمیایی و آزبست و آب تشکیل می شود که این ترکیب با هم مخلوط شده است. در اجرای آردواز سیمانی ورق هایی را بر روی پایه قرار می دهند که این ورق ها به صورت پله ای قرار می گیرند. شیب سقف ها با توجه به دیدگاه  معمار مختلف می باشند ولی شیب اجرا شده باید دارای استاندارد های لازم باشد. از اجرای آردواز می توان برای مکان های مختلفی بهره برد مثل می توان برای ساختمان های ویلایی یا آپارتمانی ، برای آلاچیق ها و یا به عنوان پوششی برای پنجره ها از آردواز استفاده کرد. آردواز های سیمانی رنگی نیستند و به همان رنگ ملات کار می باشند ما در صورت دلخواه می توان ان را رنگ کرد.

مزایای اجرای آردواز

این نوع از سقف های شیروانی بسیار مقاوم بوده و در برابر باد و باران مستحکم است. آب در این نوع سقف نفوذ نمی کند که باعث استفاده از این سازه در منطق باران خیز کشور شده است. آردواز کثیفی را به خود نمی گیرد و نیازی به تمیزی زیادی ندارد که بسیار مهم بوده و در نما تاثیر گذار است. زیبایی آدواز بسیار بالا بوده و افراد زیادی به دلیل زیبایی این سقف از آن بهره می برند. با توجه به مزایای بسیار این سقف می توان استفاده ی بسیاری از آن را در اطراف شهر ها و مناطق شمالی کشور مشاهده کرد.برای اطلاع از اجرای شیروانی سقف سوله به سایت مراجعه کنید.

مراحل اجرای آردواز

اجرای آردواز دارای مراحلی است که باید با دقت بالایی انجام شود. کیفت هر مرحله بسیار مهم بوده و باید استاندارد های لازم در نظر گرفته شود. اجرای آردواز باید توسط معماران طراحی شود و هر ساختمانی نیاز به طراحی مخصوص به خودش را دارد. پس از طراحی و آماده سازی صالح ، نوبت به اجرای زیرسازی این سقف می گردد. گرچه ما ظاهر کار آردواز را می بینیم اما زیرسازی آن بسیار مهم است و باید به آن توجه زیادی داشت، زیرساز سقف باید بسیار مقاوم باشد و همین طور ضد زنگ بوده و بتواند وزن سقف را تحمل کند بنابراین از زیرساز فلزی برای سقف ها استفاده می شود تا بتواند به خوبی وزن سقف را تحمل کند البته نوع فلز به کار رفته در سقف ها طوری است که در برابر باران و عوامل دیگر دوام می آورد. شاسی کشی یکی از مراحلی است که باید به دقت انجا شود. در مرحله  آخر پوشش آردواز اجرا می گردد که نیاز به مهارت بلایی داشته و باید توسط فرد با تجربه انجام شود.

مرکز آراز سقف از مراکز بسیار معتبر در بخش اجرای انواع سقف های شیروانی می باشد. این مرکز با ارائه دادن بهترین خدمات اجرای سقف های شیروانی رضایت صحبان ملک را به خود جلب نموده است.  این مرکز با به کار گیری نیرو های دارای مهارت بهترین اجرای آردواز را به شما ارائه می دهد.

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()