سقف شیروانی از سقف های بسیار پر کاربرد است که در کشور ما نیز از اجرای سقف شیروانی استفاده ی زیادی می شود. سقف کی از مهم ترین قسمت های هر ساختمانی به حساب می آید که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سقف ها باید طوری ساخته شوند تا بتوانند ساختمان را از عوامل بیرونی محافظت کنند بنابراین در برف و باران و .... باید سقف غیر قابل نفوذ باشد. مقاومت سقف بسیار مهم است و سقف باید تحمل وزن خودش را داشته باشد و در شرایط سخت مانند زلزله و... مستحکم باشد. اجرای سقف شیروانی از انواع سقف های بسیار کاربردی در مناطق اطراف شهر ها و مناطق بارانی می باشد.

کاربرد سقف شیروانی

سقف شیروانی در برخی از مناطق بیشتر استفاده می شود. در شمال کشور این سقف ها بیشتر به چشم می خورد زیرا این مناطق بارانی هستند و سقف باید بتواند در این شرایط ماندگاری داشته باشد. اجرای سقف شیروانی به طوری است که بتواند آب باران را به سمت زمین هدایت کند. این سقف حالت سه گوش دارد که از متریال مختلفی ساخته می شود. برخی از انواع ای سقف ها دارای یک طرف شیب و برخی در دو سمت شیب دارند که این شیب می تواند زاویه های مختلفی داشته باشد که طبق استاندارد زاویه بین 35 و 50درجه می باشد. البته هر معماری نظر خاصی در این رابطه داشته و اجرای این سقف به شکل های مختلفی انجام می گیرد.

انواع اجرای سقف شیروانی

اجرای سقف شیروانی بر دو اساس صورت می گیرد که روش اول اجرای سقف شیروانی سرد که در این نوع سقف از عایق حرارتی استفاده نمی شود. نوع دیگر اجرای سقف شیروانی گرم است که عایق حرارتی دارند.

مزایای اجرای سقف شیروانی

در مناطقی که برف و باران زیادی می باشد این سقف ها آب جمع شده را به سمت ناودانی هدایت کرده و آب به زمین انتقال پیدا می کند، به همین دلیل نیازی به برف روبی نمی باشد. این سقف ها در مناطق شمالی کشور و نیز در اطراف شهر ها به چشم می خورد که علاوه به کاربرد خوبشان دارای زیبایی بسیاری می باشند. اجرای این سقف هزینه ی مناسبی دارد و مصالحی که استفاده می شود قیمت های ارزانی دارد.

اجرای سقف شیروانی سنگ ریزه ای

تایل های سنگ ریزه ای از مقاوم ترین مصالح اجرای سقف شیروانی می باشد که استفاده از آن رایج است. ورق گالوانیزه از اجزای مهم در این نوع سقف های شیروانی می باشد. این ورق که در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم است میتواند بسیار کاربردی واقع شود، این لایه توسط پوشش رزین اکریلیکی پوشیده می شود و بر روی آن سنگ ریزه پاشیده می شود. این سازه بسیار مستحکم بوده و می تواند در سقف های شیروانی پوشش مناسبی باشد.

مزایای اجرای سقف شیروانی سنگ ریزه ای

این سقف در مقابل باد و طوفان مقاومت خوبی دارد.

عایق صوتی و حرارتی سقف های سنگ ریزه ای بسیار مناسب می باشد.

این سقف دارای وزن کمی است که می تواند برای سقف مناسب باشد.

در مناطق زلزله خیز به دلیل مقاومت و وزن سبکش مناسب می باشد. برای اطلاع از خدمات اجرای شیروانی تراس به سایت مراجعه کنید.

مرکز ارائه دهنده ی اجرای سقف شیروانی

مراکز بسیاری در اجرای سقف شیروانی فعالیت دارند که در میان مرکز آراز سقف از مراکز معتبر و شناخته شده در کشورمان می باشد. این مرکز خدمات فوری را با کمترین هزینه اجرایی می نماید. اگر شما هم به فکر اجرای سقف شیروانی هستید می توانید با این مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات مورد نظر را کسب کرده و سقف شیروانی را به صورت اصولی و استاندارد اجرا نمایید.

 مجموعه مهندسی آراز سقف

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 813
نمایش همه
علاقه مندی ها ()