درب اتوماتیک بر اساس کارکردی که دارد، با این نام شناخته می شود. با توجه به پیشرفته فناوری و تعدد تجهیزات مکانیزه، در ساخت درب نیز شاهد تحول گسترده ای بوده ایم که در نتیجۀ آن انواع درب اتوماتیک ساخته شده است. نصب درب اتوماتیک برقی برای ساختمان به شما کمک می کند که نگران باز و بسته کردن درب به صورت دستی نباشید. علاوه بر آنکه در فصول مختلف سال، می توانید شاهد بهینه سازی در مصرف انروژی های برودتی باشید. در واقع با باز و بسته شدن مکانیزۀ درب، نگران از هدر رفت انرژی حرارتی نخواهید بود.

درب اتوماتیک سکشنال، درب اتوماتیک کرکره برقی، درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک جک ریلی، درب اتوماتیک کشویی تلسکوپی و درب اتوماتیک تاشو از جمله انواع درب اتوماتیک موجود در بازار می باشند. با توجه به تعدد ساختمان های مختلف با کاربری های متفاوت، درب اتوماتیک مختلف طراحی شده اند که کاربری مفید داشته باشند.

فروش درب اتوماتیک

فروشگاه و شرکت هایی که در زمینۀ فروش درب اتوماتیک و مکانیزه فعالیت می کنند، از تکنسین های مجرب در جهت مشاورۀ خرید درب اتوماتیک و همچنین نصب درب های مکانیزه استفاده می نمایند. به این ترتیب شما نیز می توانید ساختمان مسکونی، تجاری، اداری، درمانی و فروشگاهی را متناسب با میزان تردد رفت و آمد از مزایای درب اتوماتیک دیجیتالی پیشرفته بهره گیرید.

درب های اتوماتیک الکترومکانیکی دارای یک جک به همراه شفت می باشند که با سرعت معینی و از پیش تنظیم شده، به سمت عقب و جلو حرکت می کند و بدین وسیله باعث باز و بسته شدن درب های مکانیزه می شود. در واقع با انتقال نیروی موتور به گیربکس، موجب افزایش قدرت جک و تغییر وضعیت شفت جک می شود. در نتیجه امکان باز و بسته شدن مکانیزۀ درب را به واسطۀ جک، نیروی موتور و گیربکس میسر می سازد.

با گسترش درب های اتوماتیک، تردد افراد نسبت به گذشته ساده تر شده است. در واقع فروشگاه ها، بیمارستان ها، ساختمان اداری و تجاری در فصول مختلف سال از سیستم های سرمایشی و گرمایشی در داخل ساختمان استفاده می نمایند، نصب درب اتوماتیک برقی به میزان قابل توجهی از هدر رفت انرژی بروردتی و حرارتی به بیرون از ساختمان جلوگیری می کند.

خرید مناسب ترین درب اتوماتیک

خرید مناسب ترین درب اتوماتیک برای ساختمان های بزرگ لازم و ضرورت دارد. در واقع نصب درب اتوماتیک برقی ارزش و بهای ملک را بهبود می بخشد، علاوه بر آنکه راحتی و آسایش را برای ساکنین و مراجعه کنندگان ساختمان فراهم می کند. با توجه به تعدد باز و بسته شدن درب های اتوماتیک، متریالی که در ساخت قطعات اصلی و جانبی درب اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفته می شود، از کیفیت بالا ساخته می شوند که از دوام بالایی برخوردار خواهد بود. برای خرید جک برقی  به سایت مراجعه کنید.

به عنوان مثال نصب کرکره برقی برای درب پارکینگ و درب ورودی مغازه های تجاری لازم و ضروری است. معمولاً درب های مکانیزه مجهز به ریموت کنترل هستند که با استفاده از آن می توانند بدون خارج شدن از اتومبیل درب را باز و بسته نمایند و راحتی را برای آنان به همراه داشته باشد. استفاده از مکانیزم موتورهای برقی در ساخت درب های اتوماتیک موجب سهولت در باز و بسته کردن درب می شود و باعث افزایش بازدهی و بهره وری افراد می شود.

بر اساس تنوع مدل های درب مکانیزه ساخته شده در سراسر کشور، امکان خرید انواع درب اتوماتیک با قیمت ارزان برای متقاضیان این محصول فراهم می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب، خرید و نصب انواع درب اتوماتیک ورودی، خروجی و پارکینگ ساختمان می توانید با کارشناسان فروش شرکت فنی مهندسی فهام دُر تماس حاصل نمائید.

 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1016
نمایش همه
علاقه مندی ها ()