آنتن مرکزی از پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی محسوب می شود که نقش مهمی در بهینه سازی امکانات بکار رفته در ساختمان های بزرگ دارد. ساختمان های بزرگ به دلیل تعدد واحدهای آپارتمانی، برای ممانعت از نصب آنتن های جداگانه بر روی پشت بام، نصب  آنتن مرکزی را ترجیح می دهند که بسیار کاربردی است. در واقع با خرید آنتن مرکزی دیگر نیاز به استفاده از کابل کشی های متعدد برای آنتن های جداگانه نیست و این مسئله موجب خلوت فضای پشت بام می شود. توجه به این مسئله موجب جلب رضایت مشتریان می شود و در پی آن میزان کیفیت آنتن دهی نیز تقویت پیدا می کند.

فروش آنتن مرکزی

چند سال اخیر به دلیل تعدد ساخت و سازهایی در ابعاد بزرگ، باعث گردیده تا مالکان ساختمان از مزایای آنتن مرکزی برای تجهیز ساختمان به آنتن واحد استفاده نمایند. به این ترتیب شاهد فروش انواع آنتن مرکزی در مدل های متنوع می باشیم.

بخش دریافت کننده، بخش تقویت کننده، بخش تقسیم و بخش انتقال از مهم ترین قسمت های آنتن مرکزی به حساب می آیند. این مسئله نشان می دهد که آنتن های مرکزی یک ابزار تک بخشی نیست و از قسمت های مختلف طراحی شده است که امکان دریافت سیگنال و پخش آن به خروجی های مختلف را فراهم می نماید. نقشۀ ساخت آنتن های مرکزی به نحوی است که آنتن اصلی سیگنال را از طریق فرستنده دریافت می کند، سپس به واسطۀ آمپلی فایر، سیگنال را تقویت می نماید و در قسمت مجزا آنها را تقسیم بندی می کند. با توجه به متمرکز بودن سیگنال های دریافتی و ارسالی، قادر به اجرای آنها می باشند.

انواع آنتن مرکزی

در حال حاضر انواع آنتن مرکزی به سبک های مختلف ساخته می شوند که می توان به آنتن مرکزی MATV، SMATV، CATV ، CCTV و IP اشاره نمود که در ادامه به شرح مختصر آنها می پردازیم.

سیستم آنتن مرکزی ام ای تی وی از جمله شبکه های کابل کشی شدۀ امواج آنالوگ محسوب می شود که اختصاص به سیگنال های تلویزیونی دارد.

سیستم آنتن مرکزی اس ام ای تی وی از جمله سیستم های آنتن مرکزی ماهواره ای است که شامل چند سیگنال صوتی و تصویری چند ماهواره می باشد و به شکل یک سیگنال واحد ارائه می دهد. در واقع آنتن مرکزی SMATV دارای دریافت کنندۀ سیگنال های ماهواره است. از این رو قابلیت اتصال به تعدادی پخش کنندۀ داخلی را دارد. لازم به ذکر است که برای دریافت سیگنال با کیفیت و بدون نویز نیاز به تجهیز نموده ساختمان به آنتن بزرگ است.

سیستم آنتن مرکزی سی ای تی وی از دیگر آنتن های مرکزی کابلی است. این نوع آنتن مرکزی سیگنال های تلویزیونی را از طریق بدنۀ سیستم و کابل های هم محور تأمین نموده و به واحدهای ساختمان ارسال می کند. لازم به ذکر است که کاربرد آنتن مرکزی CATV در ساختمان های هتل توصیه نمی شود چون اکثر افرادی که در ساختمان اقامت دارند، جزء افراد بومی نمی باشند. در نتیجه نیاز به  تماشای کانال های محلی ندارند.برای خرید آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید. 

سیستم آنتن مرکزی سی سی تی وی از جمله سیستم های تلویزیونی مداربسته محسوب می شوند که سیگنال دهی امواج به صورت عمومی توزیع نمی شود. در واقع تصاویر دوربین ها به واسطۀ کابل های هم محور به مانیتورها ارسال می شوند. بیشترین کاربرد این نوع سیستم آنتن دهی مرکزی برای حفظ امنیت ساختمان است و بیشترین کاربرد آن توسط نهاد راهنمائی و رانندگی و ثبت فعالیت های افراد در مکان های خاص و استراتژیک می باشد.

سیستم آنتن مرکزی آی پی تی وی نیز رسانه های پخش کنندۀ محتوای اترنت را پشتیبانی می کند.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر با سال ها فعالیت مداوم در حوزۀ فروش تجهیزات ساختمان، عرضه کنندۀ انواع آنتن مرکزی نیز می باشد.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 881
نمایش همه
علاقه مندی ها ()