آیفون تصویری نسل جدید و پیشرفتۀ آیفون محسوب می شود که علاوه بر صدا، قابلیت نمایش تصاویر نیز دارد. با توجه به تنوع مدل های آیفون تصویری که در بازار عرضه می شوند، انتخاب آیفون تصویری مناسب بسیار دشوار است چون فاکتورهای متعددی را باید در خرید آیفون تصویری در نظر بگیرید. این نوع آیفون به دلیل ویژگی های ساختاری و فنی که دارد، مورد استقبال مصرف کنندگان مختلف قرار گرفته است. در گذشته برای باز نمودن درب باید نیاز به پیمودن مسافت حیاط ساختمان بود، علاوه بر آنکه امکان تشخیص فردی که در پشت درب قرار دارد، برای صاحبخانه میسر نبود. بنابراین به محض اختراع آیفون های صوتی و سپس آیفون تصویری ، عموم مردم از آن استقبال نمودند. بدین ترتیب خرید و فروش آیفون تصویری در مدل و برندهای متنوع طراحی و عرضه می شوند که متناسب با ساختمان های مختلف مسکونی، ویلایی، تجاری، اداری و غیره ساخته شده اند.

فروش آیفون تصویری

فروش آیفون تصویری به مالکان ساختمان کمک می کند که بتوانند سطح امنیت ساختمان را نسبت به ورود افراد متفرقه به داخل ساختمان افزایش دهند. انواع آیفون تصویری با ویژگی های ساختاری متنوع طراحی و به بازار ارائه می شوند که می توان به آیفون تصویری با قابلیت کارت خوانی، آیفون تصویری با قابلیت تشخیص چهره و اثر انگشت اشاره نمود.

پنل ورودی یا صفحه کلید، صفحه نمایشگر، منبع تغذیه، قفل بازکن، دوربین، کابل ارتباطی داخل آیفون و دکمه قفل کودک از جمله اجزای مختلف آیفون های تصویری محسوب می شوند. البته متناسب با مدل آیفون ممکن است که مشخصات فنی و برد آنها دارای تفاوت های جزئی باشد. از این رو هنگام خرید و سفارش آیفون تصویری باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشید که مناسب ترین آیفون تصویری را برای ساختمان انتخاب نمائید.

آیفون تصویری تک واحده، آیفون تصویری دو واحده، چهار واحده و غیره از جمله آیفون های تصویری هستند که دارای پنل های خروجی متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. نکتۀ کلیدی که در این مطلب می گنجد، وجود تفاوت قابل توجهی میان این نوع آیفون های تصویری چند واحدی و تک واحدی مشاهده می شود.

خرید آیفون تصویری با کیفیت

هنگام انتخاب آیفون تصویری، بهتر است برند و کیفیت اجزای مختلف آیفون را مد نظر قرار دهید. در واقع هرچه استحکام ساختار بدنه های پنل ورودی و خروجی، جنس کابل های رابط و گوشی بهتر باشد، به طبع موجب افزایش طول عمر آیفون و به نحوی کیفیت نمایش تصویر و پخش صدا می شو. آیفون تصویری تکنما، آیفون تصویری تابا الکترونیک، آیفون تصویری سیماران، آیفون تصویری سوزوکی و ... نمونه ای از انواع برند آیفون تصویری عرضه شده در بازار می باشند.

به این ترتیب می توانید متناسب با تعداد واحدهای ساختمان و توان مالی، بهترین برند و مدل آیفون تصویری لمسی و یا غیر تاچ را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

توجه داشته باشید که هنگام خرید آیفون، علاوه بر زیبایی ظاهری، امکانات و کیفیت جنس بدنه را در نظر بگیرید. توجه به این فاکتورها باعث می گردد که بهترین آیفون تصویری پیشرفته را با امکانات روز و منحصربفرد خریداری نمائید که طول عمر بالایی داشته باشد.برای اطلاع از فروش آنتن مرکزی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت آیفون تصویری

همانطور که در بخش های مختلفی از تنوع محصولات آیفون تصویری اشاره نمودیم، قیمت آیفون تصویری ارتباط مستقیم با مدل، برند، کیفیت بدنه و کابل آیفون دارد. لذا با استقبال فراوانی که از تولید داخل آیفون های تصویری ایرانی شده است، امکان خرید انواع آیفون تصویری ارزان و قیمت مناسب برای متقاضیان این دستگاه فراهم می باشد.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر با تلاش مداوم در عرصۀ تأمین و پخش انواع آیفون تصویری در مدل های متنوع و تجهیزات سیستم امنیتی ساختمان در سراسر کشور فعالیت می کند.  

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 928
نمایش همه
علاقه مندی ها ()