هنر معماری و ساختمان سازی روز به روز در حال توسعه و پیشرفت می باشد، و فعالان این صنعت همواره در تلاش هستند تا با ارئه به روز ترین نقشه ها و ایده های طراحی، سازه های متفاوت تری را طراحی و اجراء نمایند. طراحی نما  ساختمان امروزه به  اندازه طراحی داخلی ساختمان و حتی بیشتر از آن مورد توجه شرکت های معماری، پیمانکاران و انبوه سازان قرار گرفته است، زیرا طراحی نما برای انواع ساختمان ها به منزله هویت و شناسنامه ساختمان می باشد، که در ذهن و خاطر افراد باقی می ماند. شاید با گذر کردن از یک خیابان و یا یک محله به سرعت برخی از ساختمان های آن را که به طرز ویژه ای طراحی شده اند را به خاطر بیاورید، در واقع طراحی نمای ساختمان با همین هدف و یا حتی بیشتر در برخی ساختمان های تجاری از آن به عنوان نوعی ابزار تبلیغاتی نیز استفاده می شود، زیرا همان طور که در ابتدا به آن اشاره شد، طراحی نما ساختمان هویت و کالبد اصلی سازه می باشد. شعب یک بانک را در نظر بگیرید، که معمولا در طراحی نمای آن ها از یک الگوی کلی استفاده شده است، به مشتریان کمک می کند، بدون نگاه کردن به تابلو، بانک خود را در هر منطقه ای پیدا کنند، این موارد تنها چند نمونه از مزایای طراحی نما برای ساختمان های تجاری و مسکونی می باشد. لازمه داشتن یک طراحی موفق و حرفه ای استفاده از خلاقیت و ایده برداری از طراحی های سازه های متنوع در اقلیم ها و موقعیت های مشابه می باشد، تا با استفاده از آن ها بتوان یک طراحی بسیار متفاوت را به نمایش گذاشت، و معمولا انواع شرکت های معماری و طراحی داخلی ساختمان مطابق با آن فعالیت های خود را آغاز می کنند.

قیمت اجرای طراحی نما

قیمت اجرای طراحی نما در سازه های مختلف با توجه به نوع سازه، تعداد طبقات ساختمان، متریال مصرفی، سبک طراحی به کار رفته، کیفیت طراحی و تکنیک های اجرای آن متفاوت است برای مثال  قیمت اجرای طراحی نمای یک ساختمان دو طبقه در مقایسه با برج مسکونی بسیار ارزان تر است و با سرعت بالاتری انجام می شود. از دیگر مواردی که در قیمت اجرای طراحی نما تاثیر بسیار زیادی دارد می توان به سبک های طراحی و معماری اشاره کرد، که شامل  انواع طراحی نمای ساختمان مدرن، کلاسیک، رومی و غیره می شود، و هزینه های اجرا و پیاده سازی هرکدام از آن ها با دیگری متفاوت است.

اهمیت طراحی نما در ساختمان

اهمیت طراحی نما در ساختمان های مختلف در سالهای اخیر و با پیشرفت صنعت ساختمان سازی به اوج خود رسیده است، و تمامی فعالان این صنعت در تلاش هستند تا با یک طراحی حرفه ای و خلاقانه از نمای خارجی ساختمان خود که تاثیر آن در قضاوت و جلب توجه مشتریان به منزله اولین ملاقات می باشد را به بهترین وجه ممکن به نمایش بگذارند، و ساختمان خود را در آن مطقه  از دیگر ساختمان ها متمایز نمایند. از مهمترین مواردی که در طراحی نما باید مورد توجه قرار بگیرد و بیشترین تاثیر را در دوام و زیبایی سازه های مختلف دارد می توان به سازگاری نما با نقشه، نوع مصالح و متریال مصرفی، توجه به پیش آمدگی ها و فرو رفتگی ها، نورپردازی، خوانیی نما، محوطه سازی، روف گاردن و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که یک ساختمان را به شکل کاملا ویژه ای از دیگر ساختمان های سطح شهر و یا محله جدا می کند.برای اجرای طراحی نما ویلایی به سایت مراجعه کنید.

اجرای طراحی نما با مناسب ترین قیمت

گروه معماری و طراحی دکوراسیون هیرادانا با بیش از 10 سال فعالیت مستمر و درخشان در زمینه اجرای طراحی نما با مناسب ترین قیمت در تهران و شهرستان ها توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید، برای مشاهده انواع نمونه کارهای طراحی نما ساختمان این مجموعه می توان به سایت هیرادانا مراجعه کرد و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمود.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()