شرکت معماری و دکوراسیون ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ساخت و ساز و بازسازی ساختمان های مسکونی همراه با طراحی نما، تغییر دکوراسیون و بسیاری خدمات دیگر می باشند که با تکیه بر یک تیم بسیار حرفه ای و خلاق از مهندسین ساختمانی، معماران و دکوراتورها در تلاش هستند تا بهترین و بهینه ترین پروژه های ساختمانی را به مرحله اجرا و پیاده سازی برسانند و رتبه و اعتبار خود را در این بازار خدماتی ارتقاء دهند. اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی با هدف بازسازی و مقاوم سازی ساختمان را دارید بهترین راه ممکن مراجعه به انواع شرکت معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد تا با رعایت استانداردهای لازم به اصولی ترین روش ممکن کار طراحی و بازسازی ساختمان را بدون ایجاد کوچکترین خسارتی به انجام برسانند، زیرا در چنین پروژه هایی یک اشتباه کوچک خسارات بسیار بزرگی را به همراه می آورد. قیمت اجرای خدمات  شرکت معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان بسته به نوع پروژه، مساحت و ابعاد آن، متریال مصرفی، مدت زمان انجام کار ، تعداد نیروی انسانی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و معمولا در همان ابتدای پروژه و پس از کارشناسی و ارزیابی اولیه پروژه قیمت آن به صورت تقریبی برآورد می شود و به مشتریان اعلام می گردد.

اهداف شرکت معماری و دکوراسیون

 اهداف شرکت معماری و دکوراسیون داخلی اجرای انواع سازه های مسکونی، تجاری، ویلاها و برج های مسکونی تجاری، مرمت و بازسازی بنا، مقاوم سازی سازه، طراحی نما، طراحی داخلی، نظارت و اجرای کارهای ساختمانی و سایر فعالیت های عمرانی با جدید ترین روش های طراحی و اجرا می باشد. تلفیق ایده های دکوراتورها و طراحان داخلی همراه با سبک های معماری و دکوراسیون نظیر روستیک، کلاسیک، مدرن، سنتی، مینیمال و غیره سبب ایجاد طرح ها و نقشه های جدید و زیبایی می شود، که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.  این شرکت های عمرانی که تعداد آن ها روز به روز در حال افزایش می باشد، با رویکردی جدی و مصمم در تلاش هستند تا با عرضه بهترین طراحی ها و دکوراسیون های داخلی ساختمان و ترکیب آن ها با ابتکار خود و ایده های نوین ساختمان سازی، در این عرصه بسیار خلاق عمل کرده، و توجه و اعتماد مشتریان را به دست آورند، تا در شمار معتبرترین و مطرح ترین شرکت معماری و دکوراسیون داخلی قرار بگیرند و سهم بیشتری را از این بازار خدماتی به دست آورند.

فعالیت های شرکت معماری و دکوراسیون

فعالیت های شرکت معماری و دکوراسیون ساختمان بسیار متنوع و گسترده است، اما مبنای کار این شرکت ها بر پایه انجام تمامی خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان ها و بافت های قدیمی و فرسوده می باشد. در این مراکز در ابتدا با توجه به نوع پروژه، انتظارات مشتریان و  بودجه طراحی و بازسازی در ابتدا یک تیم مهندسی بسیار خبره و مجرب را به ساختمان مورد نظر اعزام می کنند، تا با توجه به میزان فضای در اختیار، سبک طراحی داخلی، نظرات مشتریان و بسیاری موارد دیگر برآورد هزینه ها و پلان های قابل اجرا را برای مشتریان ترسیم و تشریح نمایند، تا در صورت توافق دوجانبه بتوان نقشه های پیشنهادی را به مرحله اجرا و پیاده سازی گذاشت. برای اطلاع از خدمات طراحی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید.

معتبرترین شرکت معماری و دکوراسیون

از معتبرترین شرکت معماری و دکوراسیون با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت در میان تمامی مراکز فعال و خوش آتیه در تهران و شهرستان ها می توان به گروه معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا اشاره کرد، که با بیش از 10 سال فعالیت مستمر و باکیفیت در تمامی زمینه های معماری، طراحی و دکوراسیون ساختمان، توانسته اعتماد و رضایت مشتریان، پیمانکاران و انبوه سازان ساختمانی را جلب نماید. متقاضیان استفاده از تمامی خدمات اجرایی شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با مراجعه به وب سایت این مرکز و مشاهده نمونه کارهای آن به راحتی می توانند پروژه های بازسازی، طراحی و دکوراسیون ساختمان های خود را به این مجموعه مهندسی معتبر بسپارند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()