طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین شاخه های معماری است، که در آن به اصول چینش اشیاء به صورت کاملا اصولی و هماهنگی اجزاء مختلف ساختمان می پردازند به طوریکه بتوان از تمامی فضاهای مثبت و منفی ساختمان به بهترین روش ممکن استفاده کرد، و فضای داخلی ساختمان را به نحوی کاربردی تر نمود. دکوراسیون داخلی معمولا یکی از پیچیده ترین شاخه های معماری است که در آن طراحان براساس امکان سنجی اولیه ایی که از پروژه به دست می آورند و تلفیق آن ها با خلاقیت و ایده های خود، پیشنهاداتی به مشتریان در زمینه کاربردی تر کردن فضا ارائه می دهند. قیمت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان با توجه به پارامترهای بسیار زیادی ازجمله اهداف پروژه، وسعت ساختمان، نوع متریال مصرفی، سبک طراحی داخلی، انتظارات مشتریان و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و معمولا در ابتدای پروژه مبلغ تقریبی آن برآورد می شود.

اهداف طراحی دکوراسیون داخلی

اهداف طراحی دکوراسیون داخلی در ساختمان های مختلف با توجه به کاربری آن ها و همین طور انتظارات مشتریان متفاوت است، و تعیین این اهداف و امکان سنجی آن ها از مهمترین قواعدی است که دکوراتورها و طراحان داخلی با در نظر گرفتن آن ها کار خود را آغاز می کنند. بهینه سازی فضا، نقش المان های طراحی، سبک و سیاق الگوبرداری از محیط، رنگ آمیزی ساختمان، پارکت ها و غیره با توجه به کاربری و اهداف پروژه انتخاب می شوند برای مثال در طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک و بیمارستان ها معمولا از کفپوش هایی به رنگ روشن همراه با قاب های بسیار زیبا و آرامش بخش استفاده می شود، همچنین نوع مبلمانی که در سالن انتظار مورد استفاده قرار می گیرد و راحتی آن ها از دیگر مواردی است که در این طراحی ها تاثیر می گذارد تا بیماران در طول زمان انتظار احساس خستگی و نارضایتی نداشته باشند، این در حالی است که در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و مراکز تجاری معمولا سبک و سیاق طراحی به گونه ای است، که توجه مشتریان و متقاضیان را جلب نماید و آن ها را جذب فروشگاه کند، امروزه با توجه بخ تاثیراتی که طراحی دکوراسیون داخلی در قضاوت ها و انتخاب های افراد می گذارد، از آن به عنوان نوعی روش تبلیغات و برندسازی نیز استفاده می شود.

مبانی طراحی دکوراسیون داخلی

از مهمترین مبانی طراحی دکوراسیون داخلی که به عنوان اصول طراحی دکوراسیون نیز  از آن یاد می شود می توان به تناسب و مقیاس، تعادل متقارن و تعادل نامتقارن، ریتم و آهنگ، تاکید، تکرار،  کنتراست، هماهنگی، وحدت، ایستایی و جزئیات اشاره کرد، که با در کنار هم قرار دادن آن ها مانند قطعات یک پازل، در نهایت به یک سبک طراحی دکوراسیون داخلی اصولی و هدفمند می رسیم، که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. بنابراین از مهمترین فاکتورها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل می توان به نقش نور طبیعی و مصنوعی در ساختمان، قاب ها، گل های آپارتمانی، شومینه، کتابخانه، روش رنگ آمیزی، کنتراست رنگ ها، تعادل در چینش مبلمان و نوع آن ها، استفاده از کفپوش های مناسب، گل های آپارتمانی و غیره اشاره کرد، که از آن ها به عنوان مهمترین المان های طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان یاد می شود. برای انجام بازسازی ساختمان مدرسه به سایت مراجعه کنید.

اجرای طراحی دکوراسیون داخلی با ارزان ترین قیمت

گروه معماری و طراحی داخلی هیرادانا از معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های فعال در زمینه اجرای طراحی دکوراسیون داخلی با ارزان ترین قیمت و مطابق با انتظارات و جدیدترین متدهای روز دنیا می باشد، که با استفاده از یک گروه بسیار باتجربه و خلاق از بهترین دکوراتورها و طراحان داخلی توانسته در طول سالها فعالیت خود اعتماد و رضایت مشتریانش را جلب نماید. متقاضیان استفاده از خدمات طراحی دکوراسیون داخلی با مراجعه به سایت اینترنتی هیرادانا می توانند برخی از پروژه های اجرایی این مرکز را مشاهدذه نمایند و در خصوص دکوراسیون داخلی اطلاعات کافی را کسب نمایند، و در صورت تمایل پروژه های خود را به این مرکز بسپارند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()