بازسازی ساختمان را می توان یکی از پرمخاطب ترین پروژه های معماری در عصر حاضر دانست، که با کمترین هزینه پرداختی یک فضای بسیار زیبا و ایده آل را برای مشتریان طراحی می کند. معمولا اعضای تیم بازسازی ساختمان های قدیمی متشکل از یک دکوراسیون خلاق و حرفه ای می باشد که با ارائه جدیدترین و به روزترین پلان های ممکن، وضعیت بهینه سازی فضا و طراحی داخلی ساختمان را برای معماران و مهندسین ساختمانی مشخص می کند، و سپس این افراد  مطابق با اصول  بازسازی ساختمان  ، و به کاربردی ترین روش ممکن ایده های طراحی را پیاده سازی می کنند، تا ضمن زیبایی یک محیط مطمئن و مقاوم در برابر آسیب های احتمالی و مطابق با اهداف پروژه طراحی و اجرا نمایند.

قیمت خدمات بازسازی ساختمان

قیمت خدمات بازسازی ساختمان بسته به هدف از بازسازی و نظرات و ایده های کاربران و سبک طراحی داخلی ساختمان ها متغییر است و معمولا در ابتدای پروژه با مشخص کردن جزئیات طرح، برآورد هزینه های بازسازی توسط کارشناسان و طراحان داخلی ساختمان صورت می گیرد و مبلغ آن به صورت تقریبی به مشتریان اعلام می شود. از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت بازسازی ساختمان مسکونی و اداری می توان به متراژ و وسعت ساختمان، نوع متریال مصرفی، سبک معماری و غیره اشاره کرد. شرکت های معتبر و اجرایی در زمینه بازسازی ساختمان می توانند نقشه ها و پیشنهادات خود را در این زمینه با توجه به نظرات و بودجه تعیین شده از سوی مشتریان ارائه دهند، تا در روند اجرایی پروژه ها وقفه ای به وجود نیاید.

تفاوت های بازسازی ساختمان با نوسازی

بازسازی و نوسازی ساختمان ها دو مفهومی است که در برخی موارد به اشتباه مورد استفاده قرار می گیرد و معماران و مشتریان را با مشکلاتی مواجه می کند، از مهمترین تفاوت های بازسازی ساختمان به نوسازی آن می توان به هزینه های بسیار پایین و سرعت بالای اجرای پروژه اشاره کرد. بازسازی ساختمان با هدف تغییر طراحی و دکوراسیون داخلی و یا مقاوم سازی ساختمان و رفع عیوب آن انجام می شود، که نشان دهنده پایداری سازه و تنها ایجاد برخی تغییرات در ساختار آن می شود که علاوه بر مقاوم سازی، سبب زیبایی و جذابیت آن هم می شود، اما نوسازی ساختمان در واقع به معنی تخریب کامل سازه های معماری و طراحی و ساخت و ساز جدید می باشد، که علاوه بر هزینه های بالای اجرایی بسیار زمان بر تر از بازسازی ساختمان می باشد.

قوانین بازسازی ساختمان

اطلاع از قوانین بازسازی ساختمان و گرفتن مجوزهای لازم پیش از شروع کار این امکان را به مهندسین و معماران می دهد تا بدون کوچکترین وقفه ای به فعالیت خود بپردازند و در زمان تعیین شده پروژه را به دست مشتریان برسانند. از جمله مواردی که ایجاد تغییرات در آن ها به گرفتن مجوز از شهرداری نیازمند است می توان به تغییرات اساسی در دیوارهای اصلی، وضعیت راه پله ها، پارکینگ، تراس، تغییر نقشه اصلی و غیره اشاره کرد، اما برخی جزئیات در طراحی داخلی ساختمان مانند تغییر پنجره ها، سیستم برق کشی، کفپوش، دیوارپوش ها، حذف دیوارهای فرعی و غیره نیازمند هیچ مجوزی نمی باشند و می توان گفت بازسازی ساختمان با هدف تغییر دکوراسیون به هیچ گونه مجوزی احتیاج ندارد.برای اطلاع از خدمات بازسازی ساختمان فرسوده  به سایت مراجعه کنید. 

بازسازی ساختمان با ارزان ترین قیمت

گروه معماری و طراحی داخلی هیرادانا از متخصص ترین و حرفه ای ترین شرکت های پیشگام و فعال در زمینه خدمات بازسازی ساختمان با ارزان ترین قیمت می باشد که در طول سالها فعالیت خود در این عرصه توانسته با ارائه بهترین و به روزترین پلان های اجرایی، مطابق با سلایق و نظرات مشتریان، اعتماد و اطمینان آن ها را کسب نماید. متقاضیان استفاده از انواع خدمات بازسازی ساختمان ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به وب سایت هیرادانا می توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه کسب نمایند، و در صورت تمایل پروژه های اجرایی خود را با خیالی آسوده به این مرکز معتبر بسپارند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1038
نمایش همه
علاقه مندی ها ()