امروزه وجود آیفون تصویری در هر ساختمانی لازم و ضروری بوده و بدون استفاده از این وسیله ، باز کردن درب بسیار سخت خواهد بود. در ابتدا آیفون ها در انواع صوتی بود که فقط ارتباط صوتی با مخاطب برقرار می شد، این آیفون کاربردی بودند اما در زمان هایی که از روی صدا افراد شناخته نمی شدند و یا در زمان نرسیدن صدا نمی توانستیم فرد مقابل را تشخیص دهیم. امروزه با پیشرفت در بخش تولید انواع ایفون های جدید تصویری روی کار آمدند که با استفاده از آیفون تصویری می توانیم شخص مقابل را ببینیم . تصویری بودن آیفون ها به ما این امکان را می دهد تا فرد مقابل را دیده و همین طور صدای او را بشنویم. شرکت های زیادی تولید آیفون تصویری را انجام می دهند که ما در کیفیت های مختلفی می توانیم آن را خریداری نماییم.

آیفون تصویری در انواع داخلی و خارجی در بازار به چشم می خورد که هر یک دارای کیفیت های متفاوت و  قیمت های مختلفی می باشند.

در زمان خرابی آیفون های تصویری حتما باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا تعمیرات را تضمین کنند . هر آیفونی به تعمیرات تخصصی نیاز دارد و البته لازم به ذکر است که تکنولوژی برد برندهای مختلف آیفون تصویری با یکدیگر متفاوت می باشد. در نتیجه تعمیرکار آیفون تصویری باید نسبت به مشخصات فنی پنل آیفون مورد نظر آشنایی و تسلط کامل داشته باشد، تا بتواند به درستی و بدون آسیب دیدگی به برد اصلی، تعمیرات آیفون تصویری را انجام دهد.

گوشی آیفون، صفحه نمایشگر، کلیدهای (ارتباط داخلی، درب بازکن و نمایش تصویر)، دکمه های تنظیم کنندۀ کیفیت صدا و تصویر و لامپ ال ای دی از جمله بخش های مختلف مانیتور اکثر آیفون های تصویری است. اما با خرید یک آیفون تصویری با کیفیت کمتر نیاز به تعمیرات پیدا کرده و آیفون تصویری را تا مدت طولانی در اختیار دارید.

شاید امروزه نیز در برخی از ساختمان های قدیمی آیفون های صوتی نیز به چشم بخورد اما امکاناتی که آیفون تصویری برای ما ایجاد می کند بسیار بالا بوده که برخی از  این امکانات عبارتند از ضبط فیلم و عکس، اتصال به گوش های هوشمند، کنترل از راه دور ، داشتن منشی و.... که هر یک از این امکانات می تواند در مواقعی ضروری باشد بنابراین خرید آیفون تصویری با امکانات ویژه حتما توصیه می شود. برای خرید آیفون تصویری تکنما به سایت مراجعه کنید.

خرید آیفون تصویری

برای خرید آیفون تصویری می توانید برند ها را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به انتظاراتی که دارید نوع مورد نظر خود را تهیه نمایید. در زمان خرید آیفون تصویری حتما به کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید. متاسفانه برخی از آیفون های تصویری بی کیفیت در بازار به فروش می رسند که کوتاه مدت خراب می شوند بنابراین خرید از برند های معروف به شما این اطمینان را می دهد که آیفون خریداری شده حتما باکیفیت است، همچنین خرید از مرکز معتبر بسیار ضروری بوده، فروشندگان متفرقه انواع آیفون های ضعیف و بی کیفیت را به فوش می رسانند که برخی از افراد به صورت ناآگاهانه این آیفون ها را خریداری می کنند که در زمان کوتاهی نیاز به خرید مجدد پیدا می کنند. شرکت آکام سازه از مراکز فروش معتبر در کشورمان است که انواع آیفون تصویری باکیفیت را به شما عرضه می دارد. این مرکز همواره در تلاش است که خدمات ده علی و فوری را ارائه دهد و با امکان خرید اینترنتی برای مشتریان خود ، راحتی در خرید و دریافت فوری را ایجاد نماید. این مجموعه با عرضه ی مستقیم محصولات خود قیمت های بسیار مناسبی را برای آیفون های تصویری در نظر گرفته است.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 947
نمایش همه
علاقه مندی ها ()