مزایای به کار بردن شوتینگ زباله:

احتمالاً تاکنون نام شوتینگ زباله را شنیده باشید و یا ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که ساختمان هایی که دارای طبقات بسیار زیادی هستند و یا برج ها برای دفع زباله ها دارای چه سیستمی هستند. سیستم شوتینگ زباله امروزه در اکثر ساختمان های بلند و برج ها به کار برده می شود. اگر بخواهیم این سیستم را به سیستم های دیگر ساختمان تشبیه کنیم باید بگوییم تقریباً مشابه کانال های کولر آبی در ساختمان ها می باشد. شوتینگ زباله دارای یک کانال بوده که آن را با عنوان کانال اصلی می ‌شناسند. این کانال در هر یک از طبقات ساختمان وجود دارد و افراد ساکن در هر طبقه می‌ توانند زباله ‌های خود را از این قسمت به بیرون از ساختمان بفرستند. اولین مزیتی که برای چنین سیستمی در ساختمان ها می توان نام برد این است که فرد در ساختمان های بلند نیاز نیست راه دور و درازی را طی کند تا بتواند به درب ساختمان رسیده و زباله خود را درون سطل آشغال بیندازد و فقط کافی است زباله های خود را توسط سیستم شوتینگ به بیرون از خانه خود انتقال دهد. در این صورت در وقت بسیار صرفه جویی خواهد شد. البته در اکثر ساختمان ها به خصوص ساختمان های بلند آسانسور وجود دارد و با سیستم شوتینگ دیگر نیازی نیست از آسانسور بیش از حد نیاز مصرف شود و یا این که با آن ترافیک در راه پله ها و آسانسور ایجاد نخواهد شد. یکی دیگر از مزیت های این سیستم این است که مطمئناً هنگام انتقال زباله ها از منازل به بیرون از ساختمان ها قطره‌ های حاصل از زباله ها که مانند شیرابه بوده روی زمین خواهد چکید و سطح زمین و یا آسانسور را بسیار کثیف می کند. ولی استفاده از سیستم شوتینگ بسیار کارآمد بوده و باعث نظافت سطح زمین در ساختمان ها می شود. در این صورت هزینه های نظافت کلی ساختمان نیز به مراتب کاهش خواهد یافت.

سایر مزیت های شوتینگ زباله:

یکی دیگر از مزیت های سیستم شوتینگ زباله این است که به وسیله چنین سیستمی در ساختمان، نیروی انسانی برای نظافت راه پله و آسانسور کمتر نیاز است. به این صورت در مصرف هزینه های جاری صرفه جویی خواهد شد. همچنین می توان گفت ریختن شیربه ها روی سطح زمین باعث رشد میکروارگانیسم ها و تجمع حشرات می شود که چنین سیستمی می تواند از این امر جلوگیری کند. ضمن این که در ساختمان بوی بد حاصل از ریختن شیرابه روی زمین ایجاد نمی شود. یکی دیگر از مزیت های سیستم شوتینگ و یا شوت زباله این است که افراد در هر ساعتی از شبانه روز می توانند بدون ایجاد هیچ گونه مزاحمتی برای ساکنین دیگر ساختمان زباله های منازل خود را دفع کنند. مهم نیست که این زباله در چه ساعتی از شبانه روز انداخته شود زیرا زباله ها در قسمتی از سیستم به نام اتاقک ذخیره ‌سازی جمع می شود و هنگامی که ماشین های حمل زباله در موعد مقرری از شب برای جمع آوری زباله اقدام می ‌کنند می‌ توانند زباله‌ های جمع آوری شده را از سطل زباله مربوط به این سیستم جمع آوری نمایند. برای خرید سیستم شستشو شوتینگ زباله به سایت مراجعه کنید. 

برخی از این سیستم های شوتینگ دارای دستگاه کمپکتور بوده و قادر است زباله ها را فشرده کند. در نتیجه زباله ها حجم کمتری را اشغال کرده و حمل آن ها برای ماشین های حمل زباله بسیار راحت تر می باشد. ضمن این که داخل سطل های زباله به راحتی جا می شوند. البته باید گفت شیرابه ای که هنگام فشرده سازی زباله توسط کمپکتور ایجاد می شود به سیستم فاضلاب وصل است و این شیرابه ها به فاضلاب شهری خواهند رسید و این می ‌تواند در روند بهبود محیط زیست بسیار موثر باشد. زیرا می ‌تواند بسیاری از میکروارگانیسم ها را در خود پرورش دهد ضمن این که این شیرِابه ها بر سطح خیابان ‌ها صورت زیبایی نخواهد داشت.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 787
نمایش همه
علاقه مندی ها ()