تمیزی نمای ساختمان بسیار مهم بوده و باید به آن توجه شود . همچنین شستن نمای ساختمان دشوار بوده و افراد عادی نمی توانند این کار را به خوبی انجام دهند و باید از ابزار ها و لوازم مخصوص استفاده کنند . ساختمان ها برخی دارای تعداد طبقات زیادی بوده که شستشوی طبقات به راحتی شکل نمی گیرد ولی به دلیل زیبایی و تمیزی باید این کار انجام گیرد . مراکزی هستند که کار نماشویی را انجام می دهند.  نماشویی ساختمان به شستشوی نمای ساختمان ها گفته می شود که با توجه به این که هر نمایی از مواد مختلفی ساخته شده که معمولا انواع سنگ یا شیشه می باشد ، برای شستن هر یک از نما ها نیاز به ابزار خاصی بوده و این باید با دقت انجام شود.

نماشویی توسط مراکز مخصوص با استفاده از پرسنلی باتجربه انجام می گیرد. افرادی که کار شستشو را انجام می دهند باید به نحوی بر روی ساختمان قرار گیرند که معمولا از داربست ررای این کار استفاده می گردد.

چرا باید نماشویی ساختمان را انجام دهیم

به دلیل این که ساخامان در معرض عوامل محیطی مانند گرد و خاک قرار دارد و بعضا باران های اسیدی بر آن می بارد، این جرم و غبار نشسته بر روی نما موجب تخریب نما شده و آن را از بین می برد همچنین ظاهر نما را زشت و آلوده می کند که علاوه بر تاثیر گذاری بر روی مراجعین به آن مکان، جلوه ای نامناسب در ظاهر شهری ایجاد می کند. بنابراین هرچندوقت یکبار باید از نماشویی استفاده شود.

هزینه نماشویی ساختمان

نماشویی ساختمان با توجه به چگونگی انجام کار و همین طور بر حسب تعداد طبقات و میزان کار متفاوت بوده و به عواملی از قبیل اجرای روند کار و استفاده از نوع وسیله کار که معمولا از واترجت یا واتر سند بلاست استفاده می شود همچنین میزان تعهد کاری که برخی مراکز افرادی را برای نماشویی معرفی می کنند که کار پیچ و رولپلاک ساختمان را نیز آموخته باشند و در زمان نماشویی اگر سنگ یا نمایی شل شده بود آن را با پیچ در جای خود محکم می کنند، مرتبط است.

نماشویی ساختمان های تجاری

ساختمان های تجاری و مغازه اهمیت بسیاری به نمای ساختمان می دهند و در تلاشند نمایی زیبا داشته باشند. به همین جهت استفاده از نماشویی براین این ساختمان ها می تواند بر زیبایی ان تاثیر بارایی بگذارد. مراکز تجاری و مغازه ها باید ظاهری زیبا داشته باشند زیرا بر روی مراجعین و مشتریانشان تاثیر بالایی خواهد گذاشت ، به خصوص مغازه هایی که مرتبط با مواد غذایی هستند باید به این موضوع اهمیت دهند زیرا افراد در ابتدا نمای ساختمان را مشاهده می کنند و اگر ساختمان جرم آلود باشد کمتر به ان مکان مراجعه خواهند کرد ،همین مقدار که ظاهر آلوده از مراجعین این مراکز می کاهد، تمیزی نما مراجعین بیشتری را جذب خواهد کرد.

نماشویی ساختمان های مسکونی

امروزه افراد به ساختمان و نمای آن توجه ویزه ای دارند و از متریال مختلفی برای زیبایی نما استفاده می کنند و می خواهند نمای شیک و مدرنی داشته باشند اما آن چه که در ابتدا برای هر نمایی لازم است تمیزی آن است زیرا افراد اگر از بهترین متریال نما هم استفاده کنند ولی ظاهر تمیز نباشد ،زیبا نخواهد بود. برای اطلاع از خدمات شستشوی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید.

مراکز ارائه دهنده خدمات نماشویی

مراکز بسیاری خدمات نماشویی را ارائه می دهند که می توان از این مرکز درخواست شستشوی ساختمان را داشته باشیم اما آن چه که اهمیت دارد میزان تعهد و شیوه کار ان هاست، برخی از مراکز معتبر برای نماشویی از بهترین و مجرب ترین افراد استفاده می کنند و خدمات بسیار خوبی را ارائه می دهند.

 گروه نما روز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 568
نمایش همه
علاقه مندی ها ()