نمای ساختمان ها با گذشت زمان دچار کثیفی و آلودگی می شود. آلودگی شهر و باران های اسیدی و گرد و غبار باعث نشست آلاینده بر روی نما شده و با گذشت زمان نما را تخریب می کند و باعث بروز مشکلاتی از قبیل افتادن سنگ و قسمتی از نما خواهد شد بنابراین اهمیت به تمیزی نما امری مهم است که باید به آن توجه شود. متاسفانه برخی از افراد به نما توجه ندارند و متوجه مشکلات ناشی از آلودگی نما نمی باشند ولی خرابی در نما بواسطه ی جرم گرفتن باعث خطرات جانی و مالی خواهد شد. پس با انجام شستشوی نمای ساختمان هم زیباسازی ساختمان را انجام داده اید و هم از بروز مشکلات نما جلوگیری می کنید زیرا برخی از مراکز نما های آسیب دیده را با استفاده از پیچ و رولپلاک به ساختمان متصل می کنند.

 شستشوی نمای ساختمان ها با خدمات عالی

مراکز ارائه دهنده ی خدمات شستشوی نمای ساختمان از پرسنلی مجرب بهره می گیرند و مراکز معتبر از افراد حرفه ای برای این کار کمک می گیرند و خدماتی فوری با بهترین نتیجه را ارائه می دهند. هزینه ی شستشوی نمای ساختمان مناسب بوده و هر مرکزی تعرفه های متفاوتی را در نظر گرفته است ، در این میان مراکزی هم هستند که قیمت های منصفانه ای را در نظر می گیرند.

دلیل شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نمای ساختمان ها به دلیل زیبایی و براق شدن نما می باشد. نمای ساختمان ها در زیبایی آن بسیار موثر است و با زدودن آلودگی ها نمای زیبا دیده می شود . در شهر های بزرگ آلاینده های زیادی وجود دارد که باعث نشستن این آلاینده ها بر روی ساختمان ها شده و در نهایت پوسیدگی نما را به دنبال خواهد داشت .

هزینه شستشوی نمای ساختمان

با توجه به مختلف بودن ساختمان ها ، هزینه شستشوی نمای ساختمان نیز متفاوت است . عواملی که بر هزینه نماشویی ساختمان ها تاثیر می گذارد عبارت است از متراژ ساختمان و همین طور به شیوه ی کار مثلا برخی از ساختمان ها می توان با طناب شستشوی نمای ساختمان را انجام داد اما در برخی به دلیل بلندی و .... باید از داربست استفاده گردد. میزان آلودگی در ساختمان ها و سنگ نما می تواند در هزینه نقش داشته باشد. همچنین برخی از بنا ها به هنگام شستشو شل بودنشان مشخص می شود و باید از پیچ و رولپلاک برای آن استفاده گردد تا از افتادن سنگ و نما جلوگیری شود. برای اطلاع از خدمات نماشویی به سایت مراجعه کنید. 

نمای ساختمان چه اهمیتی دارد

نمای ساختمان در زیبایی آن تاثیر بسیار بالایی دارد. در واقع افراد مراجعه کننده به یک ساختمان در وحله ی اول ظاهر و نما را مشاهده می کنند و نما می توان در روحیه ان ها تاثیر گذار باشد . در کنار اهمیت به زیبایی در ساختمان ها و توجه به نما و شستشوی نمای ساختمان باید توجه کنیم، نمای برخی از ساختمان ها می تواند بر مراجعین ان تاثیر گذار باشد. در نظر بگیرید که می خواهید به رستورانی برای صرف غذا بروید ، زمانی که شما با رستورانی با نمای آلوده مواجه شوید چه خواهد شد، خب مسلما برخی از تصمیم خود منصرف می شوند و در ذهن دارند که به دلیل ظاهر نمای نامناسب حتما داخل ساختمان نیز آلوده است در صورتی که شاید رستوران فضای تمیز داخلی داشته باشد اما ظاهر ساختمان تا این حد مورد توجه قرار دارد. تمیزی در شیک بودن ساختمان نقش خوبی دارد ، اگر شما بهترین و گران ترین نما را در ساختمان به کار برید اما این نما پوشیده با غبار باشد جلوه ی زیبایی نخواهد داشت بنابراین تمیزی نما از متریال آن مهم تر است و باید به این امر توجه شود.

 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()